Bekijk volle/desktop versie : Weer die klote opmerkingen van Hollanders in de supermarkt!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

16-11-2013, 22:20
[in de supermarkt beginnen er ineens discussies over zwarte pieten enzo. Zo'n man begon ineens dat hij er tegen is en bla bla bla.. Hij keek me aan en vroeg me; wat denk jij? Ik zo: ja, u heeft gelijk. Begint zo'n snol ineens tegen me: ja, je kent het niet. Je hebt het niet meegemaakt in je kinderjaren.

Zo van, je bent hier niet geboren en in het land Turkije of Marokko kennen ze geen Sinterklaas.

Ik hield m'n mond dicht en keek alleen recht voor me. Had totaal geen zin om haar op der plek te zetten.

16-11-2013, 22:23



Citaat door Studente-:
[in de supermarkt beginnen er ineens discussies over zwarte pieten enzo. Zo'n man begon ineens dat hij er tegen is en bla bla bla.. Hij keek me aan en vroeg me; wat denk jij? Ik zo: ja, u heeft gelijk. Begint zo'n snol ineens tegen me: ja, je kent het niet. Je hebt het niet meegemaakt in je kinderjaren.

Zo van, je bent hier niet geboren en in het land Turkije of Marokko kennen ze geen Sinterklaas.

Ik hield m'n mond dicht en keek alleen recht voor me. Had totaal geen zin om haar op der plek te zetten.
Nou ja, dat is toch ook een grote kans dat jij het toen je klein was niet vierde (aangezien veel moslims het niet vieren). En dat je er daardoor niet zo'n band mee hebt.

Ook niet op elke slak zout leggen hoor!

16-11-2013, 22:25
Waarom heb je die snol niet op haar plek gezet?

16-11-2013, 22:26

Citaat door lotte:
Nou ja, dat is toch ook een grote kans dat jij het toen je klein was niet vierde (aangezien veel moslims het niet vieren). En dat je er daardoor niet zo'n band mee hebt.

Ook niet op elke slak zout leggen hoor!
9 op de 10 viert het gewoon. Is het niet thuis, dan wel op school. Ieder kindje kent het.

16-11-2013, 22:27



Citaat door lotte:
Nou ja, dat is toch ook een grote kans dat jij het toen je klein was niet vierde (aangezien veel moslims het niet vieren). En dat je er daardoor niet zo'n band mee hebt.

Ook niet op elke slak zout leggen hoor!
weet je wat het is lotte al die nederlanders hebben ook een mening over schapies slachten hoofddoekjes etc etc

dat hebben ze toch ook niet moeten doen of mee gevierd or whatever
En toch babbelen ze allemaal alsof ze zelf de islam dagelijks praktiseren.

maar daar gaat het niet over waar het overgaat zijn mensen die dingen invullen voor een ander.

maar ik zou als ik ts was gewoon afrekenen en niets van aantrekken
of zoals jij zegt zout achterwege laten

16-11-2013, 22:29

Citaat door Myrtus_Communis:
Waarom heb je die snol niet op haar plek gezet?
Dit is maar 1 van de 100000000 kut opmerkingen. Op een gegeven moment heb je geen zin meer om te praten. Ik ben daarnaast ook nog een gewoon caissière. Ze gaat zo een klacht tegen me indienen, doen ze met plezier.

Gisteren had ik van die Hollandse jongens bij me aan de kassa die echt heel ver gingen. Daarop heb ik wel gereageerd omdat ze het bloed onder m'n nagels vandaan haalden. Ze zagen 'ok' staan, keken me aan en eentje zei: 'dat staat voor opkankeren wat jij moet doen'. Ze bedoelen dus dat ik in dit land niet thuishoor ofzo.

16-11-2013, 22:32

Citaat door Studente-:
Dit is maar 1 van de 100000000 kut opmerkingen. Op een gegeven moment heb je geen zin meer om te praten. Ik ben daarnaast ook nog een gewoon caissière. Ze gaat zo een klacht tegen me indienen, doen ze met plezier.

Gisteren had ik van die Hollandse jongens bij me aan de kassa die echt heel ver gingen. Daarop heb ik wel gereageerd omdat ze het bloed onder m'n nagels vandaan haalden. Ze zagen 'ok' staan, keken me aan en eentje zei: 'dat staat voor opkankeren wat jij moet doen'. Ze bedoelen dus dat ik in dit land niet thuishoor ofzo.
Dat weet je niet of ze dat ermee bedoelden. Maar inderdaad dat gaat veel te ver. Onbeschoft. Werden ze de winkel uit gezet?

16-11-2013, 22:33

Citaat door lotte:
Dat weet je niet of ze dat ermee bedoelden. Maar inderdaad dat gaat veel te ver. Onbeschoft. Werden ze de winkel uit gezet?
Ik kon ze zelf de winkel uitzetten. Had er niemand voor nodig. De volgende keer reken ik ook gewoon niet meer af.

16-11-2013, 22:35

Citaat door Studente-:
Ik kon ze zelf de winkel uitzetten. Had er niemand voor nodig. De volgende keer reken ik ook gewoon niet meer af.
Nee gelijk heb je.

16-11-2013, 22:38
Hollanders beginnen steeds meer uit hun schijnheilige schulpje te komen

16-11-2013, 22:39

Citaat door Myrtus_Communis:
Waarom heb je die snol niet op haar plek gezet?
waarschijnlijk zat ie al op zijn plek

16-11-2013, 22:51
Weet je wat ik gemerkt heb. 1. Nederlanders denken steeds meer de gezag te hebben over buitenlanders
2. Wanneer we ons mond houden en denken slim te zijn voor hun open kaart is om verder te gaan.

Ik heb nu geleerd mond open trekken. Vandaag ook weer zo 1 op souk die dacht rustig te kunnen schelden om snel groente uit te zoeken en af te rekenen. Ik heb 1e paar keer dat hij wat zei niks op geantwoord toen ik zei dat ik zelf mocht uitzoeken en dit ook wilde doen ging hij verder dat het langer duurde. En toen kreeg hij ook van langs zijn aso gedrag mag hij op anderen afreageren kom op zeg!

En als cassiere heb ik het nu helemaal gehad. Kom je afrekenen wees welkom kom je om je mening te geven doe het ergens anders. Niet denken bij mij kassa te komen met gedachte nu ben ik de koning en jij de slaaf. Ik vind dat ook wij recht hebben om ze eens goed op hun plek te zetten. Weliswaar op een nette maar harde manier

16-11-2013, 22:52



Citaat door Charfa:
Hollanders beginnen steeds meer uit hun schijnheilige schulpje te komen
Dit begin ik ook te merken, maar ze vergeten dat wij hun mentaliteit ook hebben overgenomen en ook gewoon zeggen wat we vinden. Gewoon recht door zee

16-11-2013, 22:57

Citaat door Miss-Tangoceima:
Dit begin ik ook te merken, maar ze vergeten dat wij hun mentaliteit ook hebben overgenomen en ook gewoon zeggen wat we vinden. Gewoon recht door zee
Zo recht door zee zijn hollanders niet hoor. Dat is een pokerface.. Hollanders zijn sluw.. je vrienden recht voor je gezicht achterom je ergste vijand

16-11-2013, 23:02
Ik zou hebben gezegd jullie feestdagen zijn allemaal leugens

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7