Bekijk volle/desktop versie : Grappigste moment dat je meegemaakt hebt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

16-11-2013, 00:30

Nou de titel zegt genoeg. Zied ik wil lachen.

16-11-2013, 00:40

Oke najah dan begin ik. -zucht-

Ik was bij me zus slapen.. En natuurlijk in de ochtend moest ik mee helpen met het huishouden. Me zwager ging vegen en ik met veger en blik achter hem aan. Mohiem, hij ging met dat bezem onder het bed en alles kwam tevoorschijn onder andere 'durex glijmiddel' ofsow. Ik schaaaamde me dood. Pakt ie dat ding, gooit het weg en zegt droog: 'wat is dat voor gekke ding joh, wat doet dat hier?'. Hhahahahaha.

Next time, verberg je spullen beter dacht ik bij mezelf.

16-11-2013, 00:45
ik zat is naast zo'n kameraad van me te staan, hij zo praten met zo'n klasgenoot over dit en dat
komt zo'n andere klasgenoot zo' neger met afrokapsel
dus hij wil praten met die kameraad van mij
hij tikt mij aan en vraagt of ik die kameraad even kan aantikken
dus ik zo aantikken en zeg "ey jason balhaar wil je spreken"
dus ineens die twee gasten he-le-maal stuk gaan van het lachen haha

eindstand we lachten een week om dit

16-11-2013, 00:49

Citaat door Rwina_Koning:
ik zat is naast zo'n kameraad van me te staan, hij zo praten met zo'n klasgenoot over dit en dat
komt zo'n andere klasgenoot zo' neger met afrokapsel
dus hij wil praten met die kameraad van mij
hij tikt mij aan en vraagt of ik die kameraad even kan aantikken
dus ik zo aantikken en zeg "ey jason balhaar wil je spreken"
dus ineens die twee gasten he-le-maal stuk gaan van het lachen haha

eindstand we lachten een week om dit
Hahahaha, droog maar i like it alsnog.

16-11-2013, 00:51

Citaat door DORITOSxGEKK:
Hahahaha, droog maar i like it alsnog.

we waren maar 13 ofzo
was grappig omdat hij zo'n afrokapsel had met kroeshaar

btw ik heb wel grappiger meegemaakt maar ben vergeten

16-11-2013, 00:54

Citaat door Rwina_Koning:
we waren maar 13 ofzo
was grappig omdat hij zo'n afrokapsel had met kroeshaar

btw ik heb wel grappiger meegemaakt maar ben vergeten
Hahaha meskien, jullie hem helemaal uitlachen!

Ja me too pff.

16-11-2013, 00:55
Een keer bij een heel plechtig iets in een zaal.
Allemaal rijen stoelen. We zaten zo en een van de jongens wilde over een stoel naar een rij naar voren klimmen. Dus hij gaat over die stoel heen met z'n dikke reet en valt bijna voorover op z'n gezicht. Ik moest kapot lachen, vooral omdat je stil moest zijn, dat uur steeds lach moeten onderdrukken .

16-11-2013, 00:59

Citaat door DORITOSxGEKK:
Oke najah dan begin ik. -zucht-

Ik was bij me zus slapen.. En natuurlijk in de ochtend moest ik mee helpen met het huishouden. Me zwager ging vegen en ik met veger en blik achter hem aan. Mohiem, hij ging met dat bezem onder het bed en alles kwam tevoorschijn onder andere 'durex glijmiddel' ofsow. Ik schaaaamde me dood. Pakt ie dat ding, gooit het weg en zegt droog: 'wat is dat voor gekke ding joh, wat doet dat hier?'. Hhahahahaha.

Next time, verberg je spullen beter dacht ik bij mezelf.
Weyo, ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte van deze.

16-11-2013, 01:01
Toen ik nog werkte kwam er een man bij me aan de kassa. Afrekenen.
Naast mij had je een glazen uitgang Zeg maar. Toen die man had afgerekend
En weg wou lopen. Ketste hij keihard tegen dat glazen muur aan.
Ik met myn grote mond keihard lache hahahahah die meneer wist niet
Hoe snel hij weg moest wezen. Ik dacht echter dat ik dit alleen tegen
Zou komen op YouTube hahahah

Citaat door Iuba:
Een keer bij een heel plechtig iets in een zaal.
Allemaal rijen stoelen. We zaten zo en een van de jongens wilde over een stoel naar een rij naar voren klimmen. Dus hij gaat over die stoel heen met z'n dikke reet en valt bijna voorover op z'n gezicht. Ik moest kapot lachen, vooral omdat je stil moest zijn, dat uur steeds lach moeten onderdrukken .
Had hetzelfde gedaan, op zulke momenten kan ik me zo moeilijk inhouden en helemaal als ik met me vriendinnen ben dan saffie.
Soms in de klas, is het zo stil, dan denk ik aan een grappige moment en krijg ik slappe lach. Iedereen kijkt me scheef aan hahaha.

Toen ik net in Nederland was.. Had ik werk gevonden en moest hierdoor een rekening openen.. Ik spraak toen slecht Nederlands en als ik een woord in het Nederlands niet kende, zei ik het gewoon in het Frans.
Ik ging dus alleen naar de bank.. En toen ik aan de beurt was zei de vrouw
"Goedemiddag hoe kan ik u helpen"
Ik antwoordde met "goedemiddag, ik ben Frans, ik werk, ik wil Compte(dit betekent rekening in het frans en je spreek het "kont" uit :$) openen"
Reactie van de vrouw: 8/ "PARDON?!!!"
Ikke: "ja kont openen.. Carte, tu tu tu tuuut(hier probeerde ik de geluid na te bootsen wanneer je je pincode invoerde en het geluid hoorde) Geld"
Zij: "ahahah ohw een kont openen.. Je dient naar me collega in die kantoor daarzo.. Ze zal u hiermee verder helpen(viezerik dat ze was, ze stuurde me naar haar collega zodat ze me kon uitlachen)"
Ik was dom dat ik naar haar collega ging en vol zelfvertrouwen zei ik hetzelfde en ze lachd me ook uit! Ahahahahah

Maaaaaar later.. Heb ik haar terug gepakt.. Ik ging met mijn pinpas naar de bank.. En ik zei tegen die vrouw "mevrouw, kunt u uw omdraaien, ik wil graag pinnen alstublieft"

16-11-2013, 01:03

Citaat door Purified:
Een keer ging een hele irritante dikke klasgenoot genaamd Tony op een tafel zitten en toen brak dat ding letterlijk door midden.
We hebben hier maanden om gelachen en die tafel lag zeker nog 3 weken in twee delen in een hoekje van het lokaal.

HAHA Hier moest ik echt om lachen! Emshoema 'n Tony.

Citaat door abuharitha:
Weyo, ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte van deze.

Als je mijn kop zag, tomaat gewoon.

Citaat door taboeharieth:

Hahahaha, geweldig.

16-11-2013, 01:05

Een keer zat ik in de bus richting voetbal wedstrijd. Achter mij zaten 4 snotapen die hele scheten aan het laten waren . Geur was echt vreselijk, gewoon Eindhoven woensel shabi ghatar. Opgeven moment stop de chauffeur bij een halte en stapte uit. Ik dacht huh moet ie pissen ofso. Opeens zie ik 'm hardcore overgeven maar dan echt 5 minuten lang. Hij stapte boos bus weer in en riep keihard; ERUIT STELLETJES STINKENDE DIARREE VLEKKEN . Ik ging helemaal stuk. Dus hij reed weer verder, 5 minuten later moest ie weer overgeven. Dit x had ie op zijn werkkleding gedaan, er kwam ook kapot veel snot uit zijn neus. Wejow gewoon chemische scheten waren dat.

Citaat door machakil:
Toen ik net in Nederland was.. Had ik werk gevonden en moest hierdoor een rekening openen.. Ik spraak toen slecht Nederlands en als ik een woord in het Nederlands niet kende, zei ik het gewoon in het Frans.
Ik ging dus alleen naar de bank.. En toen ik aan de beurt was zei de vrouw
"Goedemiddag hoe kan ik u helpen"
Ik antwoordde met "goedemiddag, ik ben Frans, ik werk, ik wil Compte(dit betekent rekening in het frans en je spreek het "kont" uit :$) openen"
Reactie van de vrouw: 8/ "PARDON?!!!"
Ikke: "ja kont openen.. Carte, tu tu tu tuuut(hier probeerde ik de geluid na te bootsen wanneer je je pincode invoerde en het geluid hoorde) Geld"
Zij: "ahahah ohw een kont openen.. Je dient naar me collega in die kantoor daarzo.. Ze zal u hiermee verder helpen(viezerik dat ze was, ze stuurde me naar haar collega zodat ze me kon uitlachen)"
Ik was dom dat ik naar haar collega ging en vol zelfvertrouwen zei ik hetzelfde en ze lachd me ook uit! Ahahahahah

Maaaaaar later.. Heb ik haar terug gepakt.. Ik ging met mijn pinpas naar de bank.. En ik zei tegen die vrouw "mevrouw, kunt u uw omdraaien, ik wil graag pinnen alstublieft"
HAHAHAHAHAAHA, ik kan niet meer. Heb je dit letterlijk verzonnen of écht meegemaakt.
Goeie.

Citaat door taboeharieth:
Hij heeft geluk gehad, veel mensen lopen dwars door het glas heen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9