Bekijk volle/desktop versie : Strak vrouwenlichaam na zwangerschap, wie doet mee?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

15-11-2013, 23:43
Halloootjes allemaal


Freya je topic is spoorloos verdwenen. Maar ik had veel motivatie na jouw topic.

Ik ga een dieet volgen koolhydraat arm dieet.

Dat betekent geen brood tarwe producten pasta rijst en dergelijke.

Ik jog 3x in de week een uurtje ongeveer 10 km

Ik doe de squat challenge 30 days en nog buikspieren ga ik doen, maar die wil ik doen als het vet op m'n buik minder is geworden.

Ik heb groente en fruit gehaald om elke dag te beginnen met glas verse sap groente en fruit. Zal in sha Allah foto's plaatsen van mijn eten.

Kunnen we mekaar motiveren dames




Citaat door Coco.Madam:


1. Crunch (armen gekruisd op de borst)

Uitgangshouding: Ga op de rug liggen. Buig de knieen en zet de voeten plat op de grond. Houd de armen gekruisd op de borst. Duw de onderrug in de grond en beweeg de kin naar de borst.

Uitvoering: Kom met de romp zo ver omhoog dat de schouderbladen net van de grond loskomen. Houd 2 tellen vast en ga langzaam weer terug.

Aandachtspunten:
Adem uit tijdens het opkomen, adem in bij het teruggaan.
Houd de lage rug tegen de onderlaag tijdens de gehele oefening.
De oefening wordt zwaarder wanneer hij wordt uitgevoerd zoals bij 2.
De oefening wordt lichter wanneer hij wordt uitgevoerd zoals bij 3.







2. Crunch (handen achter het hoofd)

Uitgangshouding: Ga op de rug liggen. Buig de knieen en zet de voeten plat op de grond. Leg de handen losjes in de nek. De ellebogen wijzen naar buiten. Duw de onderrug in de grond en beweeg de kin naar de borst.

Uitvoering: Kom met de romp zo ver omhoog dat de schouderbladen net van de grond loskomen. Houd 2 tellen vast en ga langzaam weer terug.

Aandachtspunten:
Adem uit tijdens het opkomen, adem in bij het teruggaan.
Houd de lage rug tegen de onderlaag tijdens de gehele oefening.
Vermijd het voorwaarts trekken van het hoofd met de handen.



3. Crunch (armen langs het lichaam)

Uitgangshouding: Ga op de rug liggen. Buig de knieen en zet de voeten plat op de grond. Laat de armen langs het lichaam liggen. Duw de onderrug in de grond en beweeg de kin naar de borst.

Uitvoering:Kom met de romp zo ver omhoog dat de schouderbladen net van de grond loskomen. Houd 2 tellen vast en ga langzaam weer terug.

Aandachtspunten:
Adem uit tijdens het opkomen, adem in bij het teruggaan.
Houd de lage rug tegen de onderlaag tijdens de gehele oefening.
Houd de armen van de grond gedurende de oefening



4. Schuine buikspieren

Uitgangshouding: Ga op de rug liggen. Buig de knieen en zet de voeten plat op de grond. Houd de armen langs het lichaam. Duw de onderrug in de grond en beweeg de kin naar de borst.

Uitvoering: Kom schuin omhoog. Raak met de rechterhand de buitenkant van de linker knie aan en ga weer terug. Wissel daarna van richting.

Aandachtspunten:
Adem uit tijdens het opkomen, adem in bij het teruggaan.
Houd de lage rug tegen de onderlaag tijdens de gehele oefening.



5. Schuine buikspieren (benen opzij)

Uitgangshouding:Ga op de rug liggen. Buig de knieen en zet de voeten plat op de grond. Kantel beide knieen naar een kant. Leg de handen losjes in de nek. De ellebogen wijzen naar buiten. Duw de onderrug in de grond en beweeg de kin naar de borst.

Uitvoering: Kom met de romp een klein stukje omhoog. Doe de herhalingen en kantel de knieen daarna naar de andere zijde voor de tweede serie.

Aandachtspunten:
Adem uit tijdens het opkomen, adem in bij het teruggaan.
De bewegingsuitslag is bij deze oefening kleiner dan bij de andere buikspieroefeningen.
Kantel de knieen zijwaarts in een comfortabele positie. Ga niet zover mogelijk.



6."Knipmes"

Uitgangshouding: Ruglig. Houd de armen langs het lichaam.

Uitvoering: Breng gelijktijdig de benen en de armen naar elkaar toe in een "V-positie". Probeer daarbij met de handen de voeten aan te tikken.

Aandachtspunt: Adem uit tijdens het opkomen, adem in bij het teruggaan.

15-11-2013, 23:48



Citaat door Myrtus_Communis:
!
Are you in

15-11-2013, 23:52
Ik volg op afstand

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

15-11-2013, 23:52
waarom jezelf uithongeren? geen brood geen pasta kom op seg ; snap wel dat je wilt afvallen ; maar je kunt ook gewoon met mate eten ; zou eerder ongezonde tussendoortjes weglaten ; wees niet zo streng tegen jezelf als je pas bent begonnen aan je dieet

15-11-2013, 23:54



Citaat door JMJ:
Are you in
Ik zou wel moeten
Beginnen we maandag?

15-11-2013, 23:54
ik doe mee alleen gezond eten vanochtend een cardio work out van Tiffany roth gedaan

en net deze
[video=youtube;5OD9_QtiZG0]http://www.youtube.com/watch?v=5OD9_QtiZG0&feature=player_detailpage[/video]

zwaar ik voel het in me buik

15-11-2013, 23:55

Citaat door Myrtus_Communis:
Ik zou wel moeten
Beginnen we maandag?

15-11-2013, 23:59

Citaat door StreetChic:
waarom jezelf uithongeren? geen brood geen pasta kom op seg ; snap wel dat je wilt afvallen ; maar je kunt ook gewoon met mate eten ; zou eerder ongezonde tussendoortjes weglaten ; wees niet zo streng tegen jezelf als je pas bent begonnen aan je dieet
Nee ik heb een probleem met spastische darm, dat betekent dat na al het eten van die koolhydraten mijn buik gigantisch opzet. Ik heb een schema van de huisarts gekregen bij te houden wat ik eet en ik wilde sowieso die koolhydraten weghebben.

Een opgezette buik is echt geen pretje ik slaap soms niet van de pijn. Dus vandaar dat ik de komende maand doen. Van kwark enzo raak ik wel verzadigd en van groenten en fruit ook.

Gair in sha Allah!

15-11-2013, 23:59

Citaat door Lingasa:
Ik volg op afstand

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Is goed welkom

16-11-2013, 00:00
Het zou ook erg leuk en handig zijn als we simpele, lekkere en gezonde recepten met elkaar delen.

16-11-2013, 00:00

Citaat door Myrtus_Communis:
Ik zou wel moeten
Beginnen we maandag?
Nee vandaag okee morgen dan. Ik ben vandaag begonnen na het zien van topic van freya alleen maar prachtige figuren oke sommige waren overdreven maar damn wat heb ik veel over voor een strak lichaam.

16-11-2013, 00:01

Citaat door JMJ:
Nee ik heb een probleem met spastische darm, dat betekent dat na al het eten van die koolhydraten mijn buik gigantisch opzet. Ik heb een schema van de huisarts gekregen bij te houden wat ik eet en ik wilde sowieso die koolhydraten weghebben.

Een opgezette buik is echt geen pretje ik slaap soms niet van de pijn. Dus vandaar dat ik de komende maand doen. Van kwark enzo raak ik wel verzadigd en van groenten en fruit ook.

Gair in sha Allah!
oja op die manier als het moet van de dokter is het misschien beter zo ; gair in shaa Allah beterschap

16-11-2013, 00:01



Citaat door FATIMAZOHRA85:
ik doe mee alleen gezond eten vanochtend een cardio work out van Tiffany roth gedaan

en net deze
[video=youtube;5OD9_QtiZG0]http://www.youtube.com/watch?v=5OD9_QtiZG0&feature=player_detailpage[/video]

zwaar ik voel het in me buik
Goedzo meid dat betekent dat je het goed doet keep up the good work

16-11-2013, 00:01
JMJ eet je ook vezels? Tenminste ik heb het gevoel wanneer ik verse sap met een paar eetlepels vezels neem dat die opgezette buik minder word. Voor de rest helpt verse gember raspen in een flesje water en dat over de hele dag drinken. Je darmen worden goed gereinigd

16-11-2013, 00:03
Haar topic was verwijderd. Ik doe ook mee.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12