Bekijk volle/desktop versie : FRMF: 'Hadji en El Haddaoui nemen plaats in een commissie'



Pagina's : [1] 2

14-11-2013, 20:22


De nieuwe bondsvoorzitter, Faouzi Lakjaa, heeft een commissie aangesteld die onder zijn leiding op korte termijn een nieuwe bondscoach zal aanstellen. Volgens AlMountakhab bestaat de commissie uit de volgende zeven leden:

De zeven leden van de commissie:
-Hakim Doumou (ex-voorzitter van KAC Kenitra. Lid van de Marokkaanse bond)
-Noureddine Bouchtaty (voorzitter van Chabab Rif Al Hoceima)
-Mohammed Boudrika (voorzitter Raja Casablanca)
-Hassan Harmatallah (technisch directeur Raja Casablanca)
-Nasser Larguet (voorzitter Mohammed VI Academie)
-Mustapha Hadji (ex-voetballer)
-Mustapha El Haddaoui (ex-voetballer)

Volgens mij bronnen staat Pim Verbeek 1e op het lijstje en ook is er interesse in Van Hanegem.

14-11-2013, 20:39


Pim of Willem zou super zijn.

Geen derderangs Franszoos of een amateuristische Marokkaan meer

14-11-2013, 20:54

Citaat door DracullaLN:


De nieuwe bondsvoorzitter, Faouzi Lakjaa, heeft een commissie aangesteld die onder zijn leiding op korte termijn een nieuwe bondscoach zal aanstellen. Volgens AlMountakhab bestaat de commissie uit de volgende zeven leden:

De zeven leden van de commissie:
-Hakim Doumou (ex-voorzitter van KAC Kenitra. Lid van de Marokkaanse bond)
-Noureddine Bouchtaty (voorzitter van Chabab Rif Al Hoceima)
-Mohammed Boudrika (voorzitter Raja Casablanca)
-Hassan Harmatallah (technisch directeur Raja Casablanca)
-Nasser Larguet (voorzitter Mohammed VI Academie)
-Mustapha Hadji (ex-voetballer)
-Mustapha El Haddaoui (ex-voetballer)

Volgens mij bronnen staat Pim Verbeek 1e op het lijstje en ook is er interesse in Van Hanegem.
Ik weet niet, hoe zeker is jou bron?
Ik zie in deze commissie al 4 mensen in zitten die verliefd zijn op Marokkaanse coaches en erbij zweren zelfs.
Ik hou mijn hart vast!

14-11-2013, 21:43
pim is de enige geschikt hiervoor,maar bij marokaanen weet je het maar nooit.ik hoop het echt,hij is de enige waar ik nog vertrouwen in heb anders is het klaar met maroc.

14-11-2013, 21:56



Citaat door Aso:
volgens haar bronnen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Kan jij je bek houden en weg blijven van mij topics stuk onbenul, mijn bronnen hebben altijd gelijk vraag iedereen maar.

Faouzi Lakjaa wou altijd al Pim Verbeek als coach dus wegwezen hier.

14-11-2013, 22:03
deze heeft echt gesproken

http://www.vizeo.ma/videos/965794e1368c201c005d

14-11-2013, 22:06
1 kan wel afvallen --> hervet renard

deze heeft getekend bij Sochaux

14-11-2013, 22:50

Citaat door DracullaLN:


De nieuwe bondsvoorzitter, Faouzi Lakjaa, heeft een commissie aangesteld die onder zijn leiding op korte termijn een nieuwe bondscoach zal aanstellen. Volgens AlMountakhab bestaat de commissie uit de volgende zeven leden:

De zeven leden van de commissie:
-Hakim Doumou (ex-voorzitter van KAC Kenitra. Lid van de Marokkaanse bond)
-Noureddine Bouchtaty (voorzitter van Chabab Rif Al Hoceima)
-Mohammed Boudrika (voorzitter Raja Casablanca)
-Hassan Harmatallah (technisch directeur Raja Casablanca)
-Nasser Larguet (voorzitter Mohammed VI Academie)
-Mustapha Hadji (ex-voetballer)
-Mustapha El Haddaoui (ex-voetballer)

Volgens mij bronnen staat Pim Verbeek 1e op het lijstje en ook is er interesse in Van Hanegem.
Ik weet niet, hoe zeker is jou bron?
Ik zie in deze commissie al 4 mensen in zitten die verliefd zijn op Marokkaanse coaches en erbij zweren zelfs.
Ik hou mijn hart vast!

14-11-2013, 23:02

Citaat door BONDSCOACH:
Ik weet niet, hoe zeker is jou bron?
Ik zie in deze commissie al 4 mensen in zitten die verliefd zijn op Marokkaanse coaches en erbij zweren zelfs.
Ik hou mijn hart vast!
Je kunt het ook gewoon opzoeken als je mij niet gelooft dat die 4 erin zitten, dat van Pim Verbeek heb ik van een journalist uit Marokko die 24/7 bij de bond is (wegens zijn baan).

14-11-2013, 23:07

Citaat door Aso:
Kun jij aub uit Marokko blijven en je bezig houden met Nederland/Belgie

14-11-2013, 23:11
Atlas-lions en almarssadpro.com vermelden het ook.

15-11-2013, 00:21
Dit zijn de 3 topkandidaten :






15-11-2013, 09:02



Citaat door Buurmattie:
Dit zijn de 3 topkandidaten :





Voor een normaal logisch persoon is de keuze duidelijk natuurlijk Verbeek!
Helaas zie ik mensen in die commissie zitten die zowat aan Zaki zijn reet zitten geplakt.
Dus ik vrees het aller ergste.

15-11-2013, 09:05

Citaat door BONDSCOACH:
Voor een normaal logisch persoon is de keuze duidelijk natuurlijk Verbeek!
Helaas zie ik mensen in die commissie zitten die zowat aan Zaki zijn reet zitten geplakt.
Dus ik vrees het aller ergste.
Ik denk echt dat Pim het wordt de nieuwe bondsvoorzitter wou altijd Pim al hebben en Pim heeft ook nu een reputatie gebouwd onder de Marokkaanse volk.

Zaki heeft niks klaargespeeld bij de Botala.

15-11-2013, 09:19

Citaat door DracullaLN:
Ik denk echt dat Pim het wordt de nieuwe bondsvoorzitter wou altijd Pim al hebben en Pim heeft ook nu een reputatie gebouwd onder de Marokkaanse volk.

Zaki heeft niks klaargespeeld bij de Botala.


Zaki heeft nooit iets klaar gespeeld maar toch drijft zijn naam iedere keer omhoog als we een nieuwe bondscoach nodig hebben.
Daarnaast speelden er geruchten toen Lakjaa3 zich kandidaat had gesteld voor het voorzitterschap van de bond dat als hij het zou worden hij Zaki meteen zou aanstellen als bondscoach en nu opeens de geruchten rondom Verbeek?
Dan vraag ik me af waarom je dan een commissie nodig hebt het lijkt me duidelijk dat je dan in onderhandelingen gaat met de eerste kandidaat i.p.v . een commissie instellen die nog op zoek moet gaan naar een coach?
Ik vrees dat Lakjaa3 deze actie instelt om voor zichzelf de ruimte te creëren om Zaki aan te stellen als ik kijk naar de namen die er in zitten zijn het meer mensen die meer Pro Zaki zijn dan tegen , en het idee van zo een commissie is dan als Zaki of een andere Marokkaanse coach flopt de schuld dan in de schoenen te schuiven van zo een commissie en de voorzitter kan zeggen ja kijk hun hebben hem aangesteld , zodat bij een eventuele echec niet net als bij el Fassi el Fihri met Gerets niet in zijn gezicht zal ontploffen via de media of de fans.
Nogmaals hoop echt op Verbeek misschien zie ik het verkeerd maar de acties wijzen ergens anders op.

Pagina's : [1] 2