Bekijk volle/desktop versie : Onnodige druk op jonge vrouwen om te trouwen



Pagina's : [1] 2

13-11-2013, 00:14
Waarom worden meisjes die nog niet getrouwd zijn vaak als minder aangezien? Late twintigers en vooral begin dertigers die nog geen man hebben zijn heus niet minder waard als iemand die op die leeftijd al 3 kindjes heeft.

Ik vind het spijtig dat vrouwen "afgeschreven" worden rond een bepaalde leeftijd in onze gemeenschap.

Ik ken een meisje, juist 31 geworden en ze word thuis continu geplaagd. Ze heeft nu wekelijks een date, op een openbare plaats weliswaar, om alsnog te kunnen trouwen.

Erg dit soort zaken. Trouwen is niet alles.

13-11-2013, 00:25


Vertel mij wat. Ben net 20 geworden en ze beginnen al met wnr ga je trouwen bla bla. Take it easy he

13-11-2013, 00:29
In onze belachelijke cultuur heeft een ongetrouwde, gescheiden vrouw geen status. De reacties zijn er om te huilen.
'Ben je niet getrouwd? Awh, meskina '

13-11-2013, 00:31

Citaat:
Vertel mij wat. Ben net 20 geworden en ze beginnen al met wnr ga je trouwen bla bla. Take it easy he

Citaat:
Ik ben niet eens 20 en er wordt al gevraagd of ik nou nóg niet wil trouwen? :/
Dat verergert even en daarna is iedereen het beu om te vragen. Bij mij was dat toch het geval.

Negeren !!

Vind het spijtig voor de dames die echt denken dat trouwen ALLES is in het leven en die het zo graag willen. Pas op, ik fantaseer ook wel eens over men trouw, maar dat is heus niet het belangrijkste in het leven.

13-11-2013, 00:34



Citaat door Saifediene:
In onze belachelijke cultuur heeft een ongetrouwde, gescheiden vrouw geen status. De reacties zijn er om te huilen.
'Ben je niet getrouwd? Awh, meskina '
Hahaha dat herken ik heel erg. Meskina? Wat bedoel je daarmee, denk ik dan.

Ach jah, alles is el mekteb. Wij hebben dat niet in de hand. Ik ken meiden die eind 30 pas getrouwd zijn en die er veel gelukkiger uitzien dan sommigen die begin 20 getrouwd zijn.

Allahu3lam Schijn bedriegt zeggen ze ook wel hé

13-11-2013, 00:34
Omg, als ik ga trouwen he. Omg, nee, ik ben zelf nog een kind.

13-11-2013, 00:36
medelijden met jullie dames
maar tot je 30ste in de disco of maagd blijven kan ook niet echt

13-11-2013, 00:38

Citaat door Rwina_Koning:
medelijden met jullie dames
maar tot je 30ste in de disco of maagd blijven kan ook niet echt
Disco of maagd? Typische mannenreactie.

Geen medelijden hebben, wees blij voor ons. Allah weet wat er in ons toekomst ligt, niet jij.

13-11-2013, 00:40

Citaat door What:
Disco of maagd? Typische mannenreactie.

Geen medelijden hebben, wees blij voor ons. Allah weet wat er in ons toekomst ligt, niet jij.
oke dus je wilt zeggen dat ze maagd is tot haar 30ste?

vertrouw op allah dan

13-11-2013, 00:44

Citaat door What:
Hahaha dat herken ik heel erg. Meskina? Wat bedoel je daarmee, denk ik dan.

Ach jah, alles is el mekteb. Wij hebben dat niet in de hand. Ik ken meiden die eind 30 pas getrouwd zijn en die er veel gelukkiger uitzien dan sommigen die begin 20 getrouwd zijn.

Allahu3lam Schijn bedriegt zeggen ze ook wel hé
Belachelijk, direct op hun plek zetten.

Qadr Allah, moge Hij ons al het goede schenken in sha Allah.

13-11-2013, 00:45

Citaat door Rwina_Koning:
oke dus je wilt zeggen dat ze maagd is tot haar 30ste?

vertrouw op allah dan
Jah natuurlijk vertrouw op Allah, wat is dit voor een reactie.

Maagd of ontmaagd boeit mij niet.

Ieder krijgt wat hij of zij verdient en daar heeft een maagdenvlies niets mee te maken.

13-11-2013, 00:45
Het ergste van alles is dat ik soms begin te twijfelen en denk hey misschien hebben ze gelijk. Shitan gewoon!!!


Citaat door What:
Dat verergert even en daarna is iedereen het beu om te vragen. Bij mij was dat toch het geval.

Negeren !!

Vind het spijtig voor de dames die echt denken dat trouwen ALLES is in het leven en die het zo graag willen. Pas op, ik fantaseer ook wel eens over men trouw, maar dat is heus niet het belangrijkste in het leven.

13-11-2013, 00:46



Citaat door Saifediene:
Belachelijk, direct op hun plek zetten.

Qadr Allah, moge Hij ons al het goede schenken in sha Allah.
Ik hoop het ook insjAllah.

13-11-2013, 00:47

Citaat door What:
Jah natuurlijk vertrouw op Allah, wat is dit voor een reactie.

Maagd of ontmaagd boeit mij niet.

Ieder krijgt wat hij of zij verdient en daar heeft een maagdenvlies niets mee te maken.
bij mij wel...

ja klopt soort zoekt soort
genoeg mannen van 30-45 die vrouwen van 30+ zoeken

13-11-2013, 00:47
Wat voor comment is dit nou weer? Dus als je 30 bent en niet getrouwd ben je geen maagd meer. Kom op zeg. Genoeg vrouwen die hun kuisheid bewaren

Citaat door Rwina_Koning:
oke dus je wilt zeggen dat ze maagd is tot haar 30ste?

vertrouw op allah dan

Pagina's : [1] 2