Bekijk volle/desktop versie : 21 en nog maagd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-11-2013, 19:28
Ik begin er langzamerhand moeite mee te krijgen

Welke dames hebben dit ook? En hoe gaan jullie ermee om

12-11-2013, 19:41

Ik zeg niet dat ik oud ben.. Maar ik ben ook mens met gevoelens.. En af en toe is dat gewoon moeilijk,
Als k er zo makkelijk over dacht dan had ik het allang gedaan. Ik zeg ook niet dat ik het oncool vind maar af en toe gwn moeilijk

12-11-2013, 19:42
Waarom niet gaan trouwen? das toch de eerste oplossing.

Tenzij je daartoe niet in staat bent...

12-11-2013, 19:59

Citaat door Zwakkeling_:
Waarom niet gaan trouwen? das toch de eerste oplossing.

Tenzij je daartoe niet in staat bent...
Als een man op m'n pad komt waarvan ik denk met jou wil ik mijn leven delen
Dan zal ik met hem trouwen en niet omdat ik seks wil

12-11-2013, 20:01

[QUOTE=[/QUOTE] ja dat is wel makkelijk praten trouwen, trouwen is niet niks zoals ik tegen de lid zei hierboven trouwen doe ik met iemand waar ik om geef en m'n hele leven wil delen niet omdat om wat anders.. Bedankt voor je wijze woorden

14-11-2013, 17:22
Geen gekke dingen doen jij. Bespaar jezelf de ellende, zodat je later met een goede man trouwt.

14-11-2013, 17:58

Citaat door bahja:
Geen gekke dingen doen jij. Bespaar jezelf de ellende, zodat je later met een goede man trouwt.
als ik gekke dingen wou doen hald ik het allang gedaan

14-11-2013, 18:27

Citaat door krOellenBoll_:
als ik gekke dingen wou doen hald ik het allang gedaan
Veel mensen die gekke dingen hebben gedaan wilden ze in de eerste instantie niet eens doen. Van het 1 komt het ander en voordat je het weet heb je iets gedaan waarvan je spijt krijgt. Leer van andermans fouten.

14-11-2013, 18:45
Subhanallah je moet zou trots moeten zijn dat je dat nog bent. Wij moslims horen ons kuis te houden tot ons huwelijk, jammer dat de merendeel en niet is

14-11-2013, 22:35

Citaat door krOellenBoll_:
Ik begin er langzamerhand moeite mee te krijgen

Welke dames hebben dit ook? En hoe gaan jullie ermee om
Volgens mij hangt het vooral van je nationaliteit af.
Ben je marokkaans en maagd dan is het allemaal dikke prima en kun je er maar trots op zijn.
Ben je blond en maagd dan is er volgens de meeste mensen flink wat mis met je. Gelukkig zijn er dan ook altijd genoeg mannen die je van je 'probleem' af willen helpen.

14-11-2013, 22:38

Citaat door Masterdamerr:
Mag ikje ontmaagden pm me
Oh, daar heb je de eerste al die zich vrijwillig aanbiedt voor dit uiterst lastige karwei.

15-11-2013, 18:03

Citaat door bahja:
Veel mensen die gekke dingen hebben gedaan wilden ze in de eerste instantie niet eens doen. Van het 1 komt het ander en voordat je het weet heb je iets gedaan waarvan je spijt krijgt. Leer van andermans fouten.

Waar heb je het over? Ik hb nergens spijt van want ik hb niks gedaan

Citaat door zeineb23:
Subhanallah je moet zou trots moeten zijn dat je dat nog bent. Wij moslims horen ons kuis te houden tot ons huwelijk, jammer dat de merendeel en niet is

Ewa gelukkig hoor ik bij dat kleine deel

Citaat door lotte:
Volgens mij hangt het vooral van je nationaliteit af.
Ben je marokkaans en maagd dan is het allemaal dikke prima en kun je er maar trots op zijn.
Ben je blond en maagd dan is er volgens de meeste mensen flink wat mis met je. Gelukkig zijn er dan ook altijd genoeg mannen die je van je 'probleem' af willen helpen.

Ik ben marokaans ja

Citaat door Kevin:
toen ik nog jong was, was dit de beste versiertruck om een meisje in bed te krijgen
maar even onder de gordel, je drinkt bijv. weer wel?
Dus wat wil je nou zeggen? Dat ik hier mensen aan het versieren ben? nee ik drink ook niet nooit gedaan

15-11-2013, 18:23


Citaat door krOellenBoll_:
Waar heb je het over? Ik hb nergens spijt van want ik hb niks gedaan
Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg juist dat je die fout niet moet maken. Je hebt niets gedaan en dat moet je zo houden. vandaar dat ik zei dat je moet leren van andermans fouten. Zodat je ze zelf niet maakt. Do you understand?

15-11-2013, 18:42

Citaat door bahja:
Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg juist dat je die fout niet moet maken. Je hebt niets gedaan en dat moet je zo houden. vandaar dat ik zei dat je moet leren van andermans fouten. Zodat je ze zelf niet maakt. Do you understand?
saff nu snap k wat je bedoels

15-11-2013, 21:00
Ok. Bedankt voor je mededeling.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6