Bekijk volle/desktop versie : Vrouw wil geen snoep even aan Marokkaanse kinderen door geloof



Pagina's : [1] 2

12-11-2013, 16:34
Twee Marokkaanse moeders hebben een klacht ingediend bij Meldpunt Discriminatie Amsterdam nadat hun twee kinderen geen snoep kregen van een bewoonster tijdens Sint Maarten. De bewoonster wilde de kinderen geen snoep geven vanwege hun geloof.

De kinderen tussen de vier en zeven jaar oud liepen met hun moeders door West. Bij de Admiraal de Ruijterweg belden de kinderen aan bij een bewoonster die vervolgens alleen snoep wilde geven aan de christelijke kinderen. Hierbij werden twee Marokkaanse kinderen overgeslagen.

Volgens AT5 zei de vrouw daarbij dat het 'een christelijk feest is en niet bedoeld voor moslims'.

'Dinsdagochtend hebben twee moeders een klacht ingediend. We werken deze nu uit', aldus een woordvoerder van het Meldpunt Discriminatie. 'De vrouw waarover de klacht is ingediend zal op de hoogte worden gesteld.'


Ok dames, wiens kinderen zijn dit?



Sent from my Range Rover, from outer space

12-11-2013, 16:36


YAS, waar was je

12-11-2013, 16:38

Citaat door Neda:
YAS, waar was je

Werken what else hoezo?


Sent from my Range Rover, from outer space

12-11-2013, 16:40

Citaat door YSME:
Twee Marokkaanse moeders hebben een klacht ingediend bij Meldpunt Discriminatie Amsterdam nadat hun twee kinderen geen snoep kregen van een bewoonster tijdens Sint Maarten. De bewoonster wilde de kinderen geen snoep geven vanwege hun geloof.

De kinderen tussen de vier en zeven jaar oud liepen met hun moeders door West. Bij de Admiraal de Ruijterweg belden de kinderen aan bij een bewoonster die vervolgens alleen snoep wilde geven aan de christelijke kinderen. Hierbij werden twee Marokkaanse kinderen overgeslagen.

Volgens AT5 zei de vrouw daarbij dat het 'een christelijk feest is en niet bedoeld voor moslims'.

'Dinsdagochtend hebben twee moeders een klacht ingediend. We werken deze nu uit', aldus een woordvoerder van het Meldpunt Discriminatie. 'De vrouw waarover de klacht is ingediend zal op de hoogte worden gesteld.'


Ok dames, wiens kinderen zijn dit?



Sent from my Range Rover, from outer space
Hahahhah lekker voor ze.
Hun zouden toch ook nooit meedoen aan suikerfeest, offerfeest ??

12-11-2013, 16:41



Citaat door YSME:
Werken what else hoezo?


Sent from my Range Rover, from outer space



ik heb je gemist..

Werken, wat is dat?

12-11-2013, 16:43

Citaat door meisjes-:
Hahahhah lekker voor ze.
Hun zouden toch ook nooit meedoen aan suikerfeest, offerfeest ??

Precies meelopertjes gewoon. Ik zie dat het lid solliciteer al een soortgelijke topic heeft geopend. Jullie kunnen deze als niet gelezen beschouwen


Sent from my Range Rover, from outer space

12-11-2013, 16:44

Citaat door Neda:
ik heb je gemist..

Werken, wat is dat?

Je mist me, maar wilt niet trouwen lekker constructief zeg


Sent from my Range Rover, from outer space

12-11-2013, 16:45

Citaat door YSME:
Precies meelopertjes gewoon. Ik zie dat het lid solliciteer al een soortgelijke topic heeft geopend. Jullie kunnen deze als niet gelezen beschouwen


Sent from my Range Rover, from outer space
Maar ff serieus alleen omdat er snoep uitgedeeld wordt doen ze mee. Koop gewoon zelf snoep voor je kind.

Ow echt. Ga ff lezen

12-11-2013, 16:46

Citaat door Canardo:
Ik was erbij toen het gebeurde, hoorde een van de moeders roepen dat Allah dat vrouwtje wel gaat straffen.
Haha liegbeest

12-11-2013, 16:46

Citaat door YSME:
Je mist me, maar wilt niet trouwen lekker constructief zeg


Sent from my Range Rover, from outer space



Jij hebt het nooit gevraagd

12-11-2013, 16:48
Ik vind ze allemaal debiel.

Dat christenen alleen hun eigen kindjes snoep geven en andere kindjes huilend wegsturen is schandalig en kinderachtig.

En die moeders hadden gewoon moeten doorlopen en verderop een zak snoep kopen voor hun kids en niet meteen verlagen tot het niveau van die kindonvriendelijke christen.

12-11-2013, 17:34

Citaat door meisjes-:
Maar ff serieus alleen omdat er snoep uitgedeeld wordt doen ze mee. Koop gewoon zelf snoep voor je kind.

Ow echt. Ga ff lezen

Misschien doen ze het omdat ze hun kids een leuke dagbwillen bezorgen. Maar ja, er zijn zat andere mogelijkheden. Waarom perse deze dag

Sent from my Mini Cooper, from outer space

12-11-2013, 17:35



Citaat door Neda:
Jij hebt het nooit gevraagd

Echt wel

Sent from my Mini Cooper, from outer space

12-11-2013, 17:36

Citaat door Xaviera:
Ik vind ze allemaal debiel.

Dat christenen alleen hun eigen kindjes snoep geven en andere kindjes huilend wegsturen is schandalig en kinderachtig.

En die moeders hadden gewoon moeten doorlopen en verderop een zak snoep kopen voor hun kids en niet meteen verlagen tot het niveau van die kindonvriendelijke christen.

kort en krachtig

Sent from my Mini Cooper, from outer space

12-11-2013, 17:37
Is snoep tegenwoordig te duur?

Pagina's : [1] 2