Bekijk volle/desktop versie : Moeilijk



11-11-2013, 15:52
Ik werd onlangst onterecht verweten dat ik zoooooo moeilijk ben,nou ik ken mezelf dondersgoed( is niet waar)

Toch schrok ik even van de reactie en dit citeer ik letterlijk zoals ik het te horen kreeg.

Wollah geen enkel man kan het met u volhouden,zelfs een man die niet kan spreken noch kan horen kan niet met jou leven.

Moet zeggen het was even denken,zou het? Neen onmogelijk.

11-11-2013, 15:58


Trek het je niet aan dat woordje, moeilijk wordt te pas en te onpas gebruikt, omdat de Marokkaanse jongens weten dat de Marokkaanse meiden dat graag horen. Zo geeft hij jou het gevoel dat je echt "moeilijk" bent en hij haalt heel makkelijk de buit binnen, dus niet intrappen in die onzin.

11-11-2013, 16:00
Meid, trek et je niet aan...

heb wel ergere bullshit naar mn hoofd gekregen, k kan daar alleen om lache..
zou jij ook moeten doen

11-11-2013, 16:01

Citaat door SpeakUp:
Trek het je niet aan dat woordje, moeilijk wordt te pas en te onpas gebruikt, omdat de Marokkaanse jongens weten dat de Marokkaanse meiden dat graag horen. Zo geeft hij jou het gevoel dat je echt "moeilijk" bent en hij haalt heel makkelijk de buit binnen, dus niet intrappen in die onzin.
Maar ken die persoon wel heel lang vandaar dat ik schrok om de reactie.
Alhamdoellillah ben tevreden met mezelf los wat anderen daarover denken.
Alleen dat knaagde even een paar uur.

11-11-2013, 16:06



Citaat door Saliiss:
Meid, trek et je niet aan...

heb wel ergere bullshit naar mn hoofd gekregen, k kan daar alleen om lache..
zou jij ook moeten doen
Ja normaal raakt het me niet heb met de tijd geleerde niets aantrekken en verder gaan.
Ik lach heel veel weg en terecht ook anders valt er met mij niets aan te vangen.

11-11-2013, 16:09
[QUOTE=Vila020real;120030044]'Donders...' hahaha

Ik moest aan b2 en vlugge Japie denken met die vervelende clown en acrobaat

Even serieus !!!! en nu?

U sla ik gewoon over.

11-11-2013, 16:17

Citaat door vaderhartje:
[QUOTE=Vila020real;120030044]'Donders...' hahaha

Ik moest aan b2 en vlugge Japie denken met die vervelende clown en acrobaat

Even serieus !!!! en nu?

U sla ik gewoon over.



Je bedoeld : drommels, drommels, drommels en nog eens drommels


Trek het je niet aan, jij bent helemaal niet moeilijk om mee te leven ( denk ik )

11-11-2013, 16:18

Citaat door vaderhartje:
Ja normaal raakt het me niet heb met de tijd geleerde niets aantrekken en verder gaan.
Ik lach heel veel weg en terecht ook anders valt er met mij niets aan te vangen.
jij lijkt op mij wat dat betreft.. laat alles over mij heen komen en lach et wegg