Bekijk volle/desktop versie : reacties van mgharba in marokko over hoofddoek met strakke broek



Pagina's : [1] 2 3 4

11-11-2013, 08:41
dat meisje vanaf 10.47 mashallah waren alle marokkaanse meisjes maar zo

[video]https://www.youtube.com/watch?v=iR5r-Q5I8Yc#t=610[/video]

11-11-2013, 09:04


Het is de waarheid, Allah y hdie....

11-11-2013, 09:25
Weet je wat ik beetje vreemd vind. Een onbedekte vrouw ( en dan bedoel ik zonder hoofddoek) geeft zichzelf het recht te praten over hoe een hoofddoekdragende vrouw zich moet bedekken. Ze zijn allebei moslim, ze moeten allebei die hijaab op die correcte manier dragen. Een met hoofddoek een zonder, maar het lijkt alsof de vrouwen zonder hijdjaab zeggen: Er zijn twee groepen en jij hebt voor de groep gekozen van de hoofddoek jij moet het goed dragen en ik draag het niet, ik mag me nog aankleden hoe ik wil.

Snapt iemand het nog?

11-11-2013, 09:26
Mooi meisje, MaschaAllah

11-11-2013, 09:28


Hahahahahahah... Van boven hiernamaalse agiera, en vanonder sexy voor de mannen.. Dit klopt .. Ewa Allah ihdie maglak.. We zijn zwak .. En dat meisje met die zwarte ghimaar wat een hoogmoed heeft ze, dit gevoel krijg ik bij haar.. Ze3na kijk mij ghimaar en nou heb ik t recht zo denigrerend te praten over mijn zusters met hoofddoek..

11-11-2013, 09:38

Citaat door Nina_love:
Hahahahahahah... Van boven hiernamaalse agiera, en vanonder sexy voor de mannen.. Dit klopt .. Ewa Allah ihdie maglak.. We zijn zwak .. En dat meisje met die zwarte ghimaar wat een hoogmoed heeft ze, dit gevoel krijg ik bij haar.. Ze3na kijk mij ghimaar en nou heb ik t recht zo denigrerend te praten over mijn zusters met hoofddoek..
draag jik een hoofddoek?


Die jongen praat beheersd duidelijk en oprecht tbarkallah!

11-11-2013, 09:42
Overigens voor t eerst dat ik een ghimaardragende zie uit marokko ma cha allaah zr straalt

11-11-2013, 09:43

Citaat door Nina_love:
Hahahahahahah... Van boven hiernamaalse agiera, en vanonder sexy voor de mannen.. Dit klopt .. Ewa Allah ihdie maglak.. We zijn zwak .. En dat meisje met die zwarte ghimaar wat een hoogmoed heeft ze, dit gevoel krijg ik bij haar.. Ze3na kijk mij ghimaar en nou heb ik t recht zo denigrerend te praten over mijn zusters met hoofddoek..
-

11-11-2013, 09:46

Citaat door Charfa:
Overigens voor t eerst dat ik een ghimaardragende zie uit marokko ma cha allaah zr straalt
Serieus? is dit echt de eerste keer dat je een ghimar dragende zuster in Marokko ziet?

Waar ik in Marokko woon zit het namelijk vol met niqabis, ghimaris, jilbabis etc.. Al hamdullilah.

11-11-2013, 09:59
In Tanger waar ik vandaan kom, super veel gimaars en abaya lang met hijab lang erover heen.. En je hebt weer de categorie hoofddoekje en fashion Kim kardashian eronder .. Ik irriteer me wel mateloos aan wijven die geen hijab dragen en als excuus naar andere wijzen of het welbekende smoesje, ja ben er niet aan toe.. Rot op wil je ? Hoofddoekje op tijdens Bidden doe je wel, maar daar buiten ben je opeens allergisch voor.. En maar wijzen naar anderen om je zonde te rechtvaardigen.. Hahahah. Straks sta je alleen voor je Heer dus je zult moeten boeten omdat je deze verplichting niet bent nagekomen.. Kun je wel zeggen ja maar die en die droegen hem fout, maar dit is niet jouw zaak kijk naar jezelf .. Bah op zulke wijven..

11-11-2013, 10:03

Citaat door Nerdeen:
Serieus? is dit echt de eerste keer dat je een ghimar dragende zuster in Marokko ziet?

Waar ik in Marokko woon zit het namelijk vol met niqabis, ghimaris, jilbabis etc.. Al hamdullilah.

In Tetouan ook!

11-11-2013, 10:32
In dit filmpje spreekt hij jongeren aan op straat met de vraag of hij ze aan de absolute aanwezigheid van Allah mag herinneren en dat de dood nooit ver weg is, erg mooi!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=K8tkPsqKFqA[/video]

http://https://www.youtube.com/watch?v=K8tkPsqKFqA

11-11-2013, 10:32


Ik snap dat meisje niet die durft te praten over bedekken terwijl ze haar bedekt hebben middels camera trucjes, overigens heeft die ghimaar dame goed gesproken net zoals de heren

11-11-2013, 10:38

Citaat door Nina_love:
Hahahahahahah... Van boven hiernamaalse agiera, en vanonder sexy voor de mannen.. Dit klopt .. Ewa Allah ihdie maglak.. We zijn zwak .. En dat meisje met die zwarte ghimaar wat een hoogmoed heeft ze, dit gevoel krijg ik bij haar.. Ze3na kijk mij ghimaar en nou heb ik t recht zo denigrerend te praten over mijn zusters met hoofddoek..
Ik merk helemaal geen hoogmoed bij haar op. En ze spreekt totaal niet op een denigrerende toon over haar zusters. Marokkanen praten vaak op die manier.

11-11-2013, 10:40

Citaat door muslima82:
Ik snap dat meisje niet die durft te praten over bedekken terwijl ze haar bedekt hebben middels camera trucjes, overigens heeft die ghimaar dame goed gesproken net zoals de heren
jaa man ik snapte dat eerst niet pas toen ik goed ging kijken zag ik dat ze haar bedekt hebben zo erg is het moet niet gekker worden

Pagina's : [1] 2 3 4