Bekijk volle/desktop versie : Is dit slecht????????????????????????????????????????????



Pagina's : [1] 2

10-02-2005, 19:58
Ik wil samen met mijn vriendin even een paar dagen naar parijs gaan om te chillen.
Zouden veel marokanen dan slecht denken. WE gaan niet op jacht hoor gewoon een samen gezellige dagen van maken.

Hoe denken jullie hierover als je samen met je vriendin op vakantie gaat.


kussssssssss

10-02-2005, 19:59


Ik ga ook naar Parys in Juni met vriendin & me zus
Ben ik nu ook slecht?

10-02-2005, 20:01
Nee..ik vind het zelf niet slecht...maar vraag me af of dan marokaanse jongens en ouders slecht gaan denken...zo van hun zijn los of vrij enzo...maar we willen daar een paar nachten slapen he...niet snel ff heen en terug.

10-02-2005, 20:17
nou meid als het van je ouders mag, dan zou ik gaan.
ik ga niet eerst aan anderen denken. Ik denk alleen aan mijn ouders

10-02-2005, 20:25


als je ouders toestemming hebben gegeven zou ik zeggen geniet ervan en neem wat leuks voor me mee doeiiiii

10-02-2005, 20:55

Citaat door casa_babygurl3:
Ik wil samen met mijn vriendin even een paar dagen naar parijs gaan om te chillen.
Zouden veel marokanen dan slecht denken. WE gaan niet op jacht hoor gewoon een samen gezellige dagen van maken.

Hoe denken jullie hierover als je samen met je vriendin op vakantie gaat.


kussssssssss
Ik wil Ik wil Ik wil is wat je vaak hoort bij ons Marokanen we willen allemaal wel chillen met vriendinnen enzow en genieten van dit mooie leven maar waar is die vrijheid niet bij mij want als ik met z'n voorstel thuis zou komen zouden ze me vierkant uitlachen om te beginnen bij me zusje laat staan me ma Maar meid als jij mag van je ouders waarom niet toch ze vertrouwen je en zij en jij zelf weten dat je nix verkeerds gaat doen dus meid ik geef je toestemming Enjoy your Trip!!!!

10-02-2005, 21:37

Citaat door casa_babygurl3:
Ik wil samen met mijn vriendin even een paar dagen naar parijs gaan om te chillen.
Zouden veel marokanen dan slecht denken. WE gaan niet op jacht hoor gewoon een samen gezellige dagen van maken.

Hoe denken jullie hierover als je samen met je vriendin op vakantie gaat.


kussssssssss
waarom zou jij je druk maken van wat anderen van jullie gaan denken??
zolang jij zelf weet dat jullie je gewoon netjes gaan gedragen is er toch niks aan de hand?

10-02-2005, 22:57

Citaat door casa_babygurl3:
Ik wil samen met mijn vriendin even een paar dagen naar parijs gaan om te chillen.
Zouden veel marokanen dan slecht denken. WE gaan niet op jacht hoor gewoon een samen gezellige dagen van maken.

Hoe denken jullie hierover als je samen met je vriendin op vakantie gaat.


kussssssssss
geeft het eerlijk toe zeg maar vriend

10-02-2005, 23:50

Citaat door casa_babygurl3:
Ik wil samen met mijn vriendin even een paar dagen naar parijs gaan om te chillen.
Zouden veel marokanen dan slecht denken. WE gaan niet op jacht hoor gewoon een samen gezellige dagen van maken.

Hoe denken jullie hierover als je samen met je vriendin op vakantie gaat.


kussssssssss
boyzzz huntt


nee ik geloof je echt , je gaat voor disney land parijs en de franse friet

10-02-2005, 23:55

Citaat door casa_babygurl3:
Ik wil samen met mijn vriendin even een paar dagen naar parijs gaan om te chillen.
Zouden veel marokanen dan slecht denken. WE gaan niet op jacht hoor gewoon een samen gezellige dagen van maken.

Hoe denken jullie hierover als je samen met je vriendin op vakantie gaat.


kussssssssss
Als jij samen met je vriendin op vakantie gaat, wil niet zeggen dat het een slechte idee is. En jij als persoon weet voor jezelf wat goed of juist niet goed voor je is. Ik zou zeggen: geniet ervan, Parijs is heel mooi.

10-02-2005, 23:57
jaa vooral die franse jongens onder de eiffeltoren

11-02-2005, 00:00

Citaat door nice_boy:
Nee ....zoals duidelijk in mijn verhaal ga ik met een vriendin (voor cheelab en mrw)..en niet met mijn vriend...
En al zou je met je vriend gaan, wat hebben anderen daarop te zeggen, niets.
Want het is jouw leven en jij bepaalt hoe en wat jij ermee doet, zo simpel is dat.

11-02-2005, 00:05


hahahaah Ik vind dat jullie ervoor moeten gaan ...je mag toch van je ouders ewa jallah wollah ik zou me echt nie druk maken om andere mensen ik zou gaan chille en relaxe...

11-02-2005, 00:13
Jij vraagt of veel marokkanen dan slecht gaan denken, geloof mij, hellllllllll yeah gaan ze slecht over je/jullie denken. Je kent onze cultuur......... maar als je van je ouders mag, wie houdt je tegen??? Je vriend (als je die hebt)??? Die zal zeker jaloers worden

11-02-2005, 07:57
Parys is PRACHTIG !!!
Zo een romantische stad xzucht
Die mooie winkeltjes Louis Vuitton - Armani - Versace - Dolce & Gabanna - Valentino,..
Al die grote merken .. gewoon het GROOTSTE modestad van Europa ik denk zelfs van de wereld
En die terrasjes & de Champs Elyseé die vind ik echt zoooooo mooi (maar winkels beetje duur )
& La louvre (prachtig snachts) & er is daar in de buurt van de kerk Notre Dame zo een gezellig plaats waar je veel kunstenaars vind.
Is echt tof daar je kan uzelf laten schetsen of zo een ander soort kunstenaar die u bv een groot hoofd schildert enzo hahaha echt geinig

Paris Paris

Pagina's : [1] 2