Bekijk volle/desktop versie : wie zegt de trouwmarkt staat stil....¿¿[Foto]



Pagina's : [1] 2

10-11-2013, 22:00
L: nu
R: vroeger


10-11-2013, 22:13


Je bedoelt links nu en rechts toen.
Echte mannen bestaan niet meer, die teren liever op de zak van hun vrouw. De vrouwen van nu zijn rajel ou noss en de mannen worden alsmaar vrouwelijker.
Het plaatje zegt genoeg, it's truly sad

10-11-2013, 22:18

Citaat door Lovekids:
Je bedoelt links nu en rechts toen.
Echte mannen bestaan niet meer, die teren liever op de zak van hun vrouw. De vrouwen van nu zijn rajel ou noss en de mannen worden alsmaar vrouwelijker.
Het plaatje zegt genoeg, it's truly sad
wat loop je te janken ... -tig nationaliteiten krikken marokkaanse wijven anno 2013
en jij doet net of ze goud schijten


leuk gedaan

10-11-2013, 22:27
Hahahaha maar dat is zo. Tegenwoordig nemen de vrouwen de leiding in het huwelijk, wat ik spijtig vind. De man moet zich gedragen als een echte man!

10-11-2013, 22:40



Citaat door Levensgenieter9:
wat loop je te janken ... -tig nationaliteiten krikken marokkaanse wijven anno 2013
en jij doet net of ze goud schijten


leuk gedaan
Daar ging het helemaal niet over.
Het is nou eenmaal zo dat de vrouwen nu de rol van de man in beslag moeten nemen en dat de mannen het maar goed vinden, real pussy's

10-11-2013, 22:40

Citaat door Lovekids:
Je bedoelt links nu en rechts toen.
Echte mannen bestaan niet meer, die teren liever op de zak van hun vrouw. De vrouwen van nu zijn rajel ou noss en de mannen worden alsmaar vrouwelijker.
Het plaatje zegt genoeg, it's truly sad
typefoutx

niet overdrijven, de ''echte mannen'' (voor zover een maatstaaf bestaat voor de definitie van een ''echte man'') bestaan dan evenmin niet als de ''echte vrouwen'', dat vrouwen van nu rajjel o noss zijn, zou ik niet al te hard roepen, dat vrouwen steeds onafhankelijker worden wil niet zeggen dat ze dan rajjel o noss zijn

10-11-2013, 22:44

Citaat door AREMAN:
typefoutx

niet overdrijven, de ''echte mannen'' (voor zover een maatstaaf bestaat voor de definitie van een ''echte man'') bestaan dan evenmin niet als de ''echte vrouwen'', dat vrouwen van nu rajjel o noss zijn, zou ik niet al te hard roepen, dat vrouwen steeds onafhankelijker worden wil niet zeggen dat ze dan rajjel o noss zijn
Ik vind ook dat je geen echte vrouw bent als je ermee akkoord gaat dat jij de rol van de man in moet nemen.
Als je onafhankelijk bent, sta je je mannetje dus ben je rajel ou noss

10-11-2013, 22:44

Citaat door girlie:
Hahahaha maar dat is zo. Tegenwoordig nemen de vrouwen de leiding in het huwelijk, wat ik spijtig vind. De man moet zich gedragen als een echte man!
ik ken geen mannen die zich als vrouwen gedragen:P

10-11-2013, 22:45

Citaat door Lovekids:
Ik vind ook dat je geen echte vrouw bent als je ermee akkoord gaat dat jij de rol van de man in moet nemen.
Als je onafhankelijk bent, sta je je mannetje dus ben je rajel ou noss
o dek nos 3lach? 9ol rajjel o saffi

10-11-2013, 22:48

Citaat door AREMAN:
ik ken geen mannen die zich als vrouwen gedragen:P
Ik wel

10-11-2013, 22:49

Citaat door AREMAN:
o dek nos 3lach? 9ol rajjel o saffi
7itash kay 3jabni n 9oul rajel ou nos, haydek 3almouni fe maghrib

10-11-2013, 22:50

Citaat door girlie:
Ik wel
nou dat is een goed teken voor jou, dan weet je iig dat zij niet bij jou moeten zijn

10-11-2013, 22:50



Citaat door Levensgenieter9:
wat loop je te janken ... -tig nationaliteiten krikken marokkaanse wijven anno 2013
en jij doet net of ze goud schijten


leuk gedaan
Met wat voor dom argument kom jij nu?
Alleen al je avatar zegt genoeg, loop jij een beetje te zeveren over de Marokkaanse meisjes. Kindje toch.

10-11-2013, 22:51

Citaat door Lovekids:
7itash kay 3jabni n 9oul rajel ou nos, haydek 3almouni fe maghrib
ah 3aref, walakin ha 3lach nsa 3omrom ma ykono b7al rjal

[video=youtube_share;xH1FKOuLQWA]http://youtu.be/xH1FKOuLQWA[/video]

10-11-2013, 22:52

Citaat door AREMAN:
o dek nos 3lach? 9ol rajjel o saffi

ewa ha 3lach nsa 3omrom ma ykono b7al rjal:P

[video=youtube_share;xH1FKOuLQWA]http://youtu.be/xH1FKOuLQWA[/video]
N 9oullek 3layash? Hitash 7naya hsaaaan menkoum.

Pagina's : [1] 2