Bekijk volle/desktop versie : Als je aan mij denkt..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

10-11-2013, 21:39
Waar denk je dan aan? Ben benieuwd.

10-11-2013, 21:46


Denken jullie nooit aan mij?

10-11-2013, 21:47
Nu zie ik jouw gezichtje voor me, een zwarte hoofddoek heb je op. Moet denken aan je oude avatar. Verder denk ik dat je slank bent. Voor zover de uiterlijke kenmerken die mij op dit moment te binnen schieten.

Ook moet ik denken aan een dame die veel verdriet heeft gekend in haar huwelijk, ondanks de pijn toch sterk door het leven vertoeft en hoopt op het beste. Jij bent een eerlijke dame met haar hart op de juiste plek.

10-11-2013, 21:48
Mislukt, uhu, een grote fout. Ja, dat is het! Nee grapje. Je hebt hele mooie lippen en glimlach. No lesbi.

10-11-2013, 21:49



Citaat door Happyy:
Nu zie ik jouw gezichtje voor me, een zwarte hoofddoek heb je op. Moet denken aan je oude avatar. Verder denk ik dat je slank bent. Voor zover de uiterlijke kenmerken die mij op dit moment te binnen schieten.

Ook moet ik denken aan een dame die veel verdriet heeft gekend in haar huwelijk, ondanks de pijn toch sterk door het leven vertoeft en hoopt op het beste. Jij bent een eerlijke dame met haar hart op de juiste plek.
Haha, dat je dat nog weet.

Heel lief van je. Dat doet me goed. Ik kan ook gemeen zijn soms

10-11-2013, 21:49

Citaat door Zusjevanmo:
Mislukt, uhu, een grote fout. Ja, dat is het! Nee grapje. Je hebt hele mooie lippen en glimlach. No lesbi.
Hahahaha. Zo'n reactie kon ik verwachten
Dank je wel. Dat is lief van je.

10-11-2013, 21:50
Dat je een hopeloos gevalletje bent

10-11-2013, 21:51

Citaat door Foxy:
Dat je een hopeloos gevalletje bent
Dat mag jij denken. Mag ik weten hoe jij aaan die gedachte komt?
Het klopt overigens niet. Ik ben best hoopvol, ik ben een optimist.

10-11-2013, 21:59

Citaat door Mistake:
Dat mag jij denken. Mag ik weten hoe jij aaan die gedachte komt?
Het klopt overigens niet. Ik ben best hoopvol, ik ben een optimist.

Citaat door Mistake:
Dat mag jij denken. Mag ik weten hoe jij aaan die gedachte komt?
Door je topic, je ot, je vraag
Omdat ik dat gewoon denk
En je accountnaam, is lekker optimistisch

Sluit aub deze topic, en ga slapen

10-11-2013, 22:14
Dat Fakkin' Broken! geen recht doet aan hoe krachtig je jezelf presenteert als je schrijft


Citaat door Mistake:
Ma3lish, ik kan wel tegen een stootje. Ik ben bovendien tevreden met wat Allah voor mij heeft beslotenm, en dat was in mijn geval om een gescheiden jonge vrouw te zijn. Vind ik niks mis mee.
Bovendien stel je jezelf behoorlijk kwetsbaar op met deze topic, dan moet je toch behoorlijk zelfverzekerd zijn..... en tegen een stootje kunnen.

10-11-2013, 22:14
Iemand die al veel (teveel) heeft moeten meemaken in haar leven tot nu toe, maar zich alsnog staande weet te houden en optimistisch is over de toekomst, vanwege Hem. Tbark'Allah ghem, ik weet niet of ik het je had nagedaan om met het verdriet te kunnen leven.

10-11-2013, 22:55

Citaat door Foxy:
Door je topic, je ot, je vraag
Omdat ik dat gewoon denk
En je accountnaam, is lekker optimistisch

Sluit aub deze topic, en ga slapen


Wie ben jij om mij te commanderen? Dat je een mening/beeld over mij hebt dat mag, maar mij vertellen wat ik moet doen gaat mij iets te ver.


Citaat door NordinZH:
Dat Fakkin' Broken! geen recht doet aan hoe krachtig je jezelf presenteert als je schrijft



Bovendien stel je jezelf behoorlijk kwetsbaar op met deze topic, dan moet je toch behoorlijk zelfverzekerd zijn..... en tegen een stootje kunnen.


Jij maakt mijn avond goed. Dank je wel.
Ik heb altijd geleefd naar de wensen van andere. Daar ben ik nu klaar mee. Ik vind het belangrijk om te weten wat mensen van me vinden, maar vind het niet belangrijk of dat positief of negatief is. Daarom durf ik zo een topic te opnen. Ik opende de topic in de wetenschap dat ik harde reacties kan krijgen. Maar daar kan ik tegen.

Shokran!

Citaat door On-bekende:
Iemand die al veel (teveel) heeft moeten meemaken in haar leven tot nu toe, maar zich alsnog staande weet te houden en optimistisch is over de toekomst, vanwege Hem. Tbark'Allah ghem, ik weet niet of ik het je had nagedaan om met het verdriet te kunnen leven.


Dat is echt heel lief van je. Soms hebben we verborgen krachten waar we niks van weten tot het nodig is om ze te hebben, dan komen ze ineens tevoorschijn. Jij bent vast en zeker een sterke meid.

Citaat door mohammmedddd:
foutje
Haha. Dat ik een foutje ben?

10-11-2013, 23:02


Je lijkt mij een aardige dame....Zo kom je in ieder geval wel over.

10-11-2013, 23:04
Je intrigeert me

10-11-2013, 23:05
Dat je veel fouten hebt gemaakt in dit leven.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9