Bekijk volle/desktop versie : Bruidegom die de zaal niet binnenkomt....



09-11-2013, 18:48
Wie heeft dat gedaan en of is dat van plan?





Waar hebben/gaan jullie foto's maken in de zaal? Waar en met wie zit je in de zaal enz. enz.
Vertel me over jullie ervaringen...

09-11-2013, 19:18


Scherm de kant tussen waar de stoel zit en waar de gasten zitten af. Aan mijn kant is nog een ingang en daar komen de mannen naar binnen. Niemand die hen ziet en andersom van de gasten.

09-11-2013, 19:25

Citaat door _Lovely_:
Scherm de kant tussen waar de stoel zit en waar de gasten zitten af. Aan mijn kant is nog een ingang en daar komen de mannen naar binnen. Niemand die hen ziet en andersom van de gasten.
Met wat afschermen?
En ziet dat er niet 'stom' uit?

Ik zou graag in een ander kamertje foto's willen maken, maar toch de look van de zaal is toch anders..

09-11-2013, 19:36

Citaat door Safoorah:
Met wat afschermen?
En ziet dat er niet 'stom' uit?

Ik zou graag in een ander kamertje foto's willen maken, maar toch de look van de zaal is toch anders..
Met schermen die kan je huren overal vaak heefr de zaal het ook.
Haha mij boeit dat niet hoe het eruit ziet. Ik heb dan wel het beste van beiden namelijk fotos in de zaal met bijbehorende deco en splitsen van man en vrouw.

09-11-2013, 20:13


De mijne komt de zaal niet in, dat wil hij zelf zeker niet en we gaan beide aparte bruiloft geven ivm afstand. Ookal zou het feest samen gevierd worden alsnog zou hij de zaal niet in komen.

09-11-2013, 21:30
Een vriendin van mij heeft in een aparte kamer een soort van theehoekje geplaatst waar ze samen met haar man foto's trok. Precies of het was in de zaal..

Zo zou ik het ook doen In Shaa Allah!

09-11-2013, 22:45
Ik heb dat vaker meegemaakt...


Het bruidje maakt fotos in de gang/aparte ruimte bij een mooie theehoekje.. En bij 1 bruidje vond ik het echt heel mooi, ze kwam binnen met haar kleine zusje die had ook een lebsa aan kapsel makeup en een kroontje echt kei schattig zag dat eruit mashallah!!!