Bekijk volle/desktop versie : Bruiloft original



07-11-2013, 22:17
[AsSalaamu wa3aleeykoum wara7matoellaahi wa barakatuh,

Wat kan je allemaal op een islamitische 'halal' bruiloft doen? Lezing en islam quiz is bij mij al bekend. Nog andere leuke, aparte en gezellige ideetjes om te doen op je bruiloft wat voor een onvergetelijke avond zal zorgen? Iets wat je op een bruiloft hebt gezien en dacht: Wow! Vet cool gaaf, hihi.

Ik zie graag jullie reacties tegemoet .

Liefsss]

!!!!

07-11-2013, 23:46


Een Snoepbuffet in plaats van de bedankjes?



08-11-2013, 01:15
snoepbuffet, goodybag met islam bedankjes

heb ooit op een bruiloft mee gemaakt dat ze aan het eind in een kring met de bruid en bruidegom dua gingen doen dat ze een gezegend leven tegemoet zullen gaan, dit kan je overigens ook ook met alleen vrouwelijke gasten doen.

weet niet of je ook nog opzoek bent naar decoratie en serveersters? zo ja dan kan je ons altijd benaderen.

08-11-2013, 09:17
anasheed bandje?

08-11-2013, 10:06


Het klinkt raar, maar een bingo avondje houden het laatste uurtje en wie er wint een Quran (al kareem) als cadeau geven..

08-11-2013, 12:17
Alles wat hier bovengenoemd word.

Ik heb laatst meegemaakt dat de bruid de taart etc ging aansnijden met haar moeder.
Vond ik persoonlijk ook een heel mooi gebaar.

08-11-2013, 12:24

Citaat door bab_noujoum:
snoepbuffet, goodybag met islam bedankjes

heb ooit op een bruiloft mee gemaakt dat ze aan het eind in een kring met de bruid en bruidegom dua gingen doen dat ze een gezegend leven tegemoet zullen gaan, dit kan je overigens ook ook met alleen vrouwelijke gasten doen.

weet niet of je ook nog opzoek bent naar decoratie en serveersters? zo ja dan kan je ons altijd benaderen.
wat hebben wij slechte ervaringen met jullie raad iedereen bab_noujoum af , kan me nog herhineren op me nichts bruiloft dat er een kleine pilaar viel bij de ingang door een kleine kind dat jullie daar drama op hebben geschopt voor gasten en borg in neemde terwijl de pilaar geen eens kapot was, en nog meerde dingentjes. 1tje liet midden een de zaal bord vol vlees vallen tijdens het eten showen, maar daar hoorde je niemand over praten dat jullie de bord met eten moeten vergoeden.

08-11-2013, 20:58

Citaat door _n0raatjuh_:
Een Snoepbuffet in plaats van de bedankjes?



Heel mooi n0raatjuh . Alleen zocht ik iets wat je kan doen met je gasten etc. Iets waar je dus niet voor hoeft te betalen, hihi.

Citaat door bab_noujoum:
snoepbuffet, goodybag met islam bedankjes

heb ooit op een bruiloft mee gemaakt dat ze aan het eind in een kring met de bruid en bruidegom dua gingen doen dat ze een gezegend leven tegemoet zullen gaan, dit kan je overigens ook ook met alleen vrouwelijke gasten doen.

weet niet of je ook nog opzoek bent naar decoratie en serveersters? zo ja dan kan je ons altijd benaderen.


Wauwww dat heb ik inderdaad ook nog nooit meegemaakt! Lijkt me ook zo emotioneel als iedereen zo om je heen dua doet . Deden ze die dua hardop of ieder voor zich?

In sha Allaah

Citaat door honey_bunny:
anasheed bandje?

Dat hoort er sowieso bij, hihi .

Citaat door Rahadimanayda:
Het klinkt raar, maar een bingo avondje houden het laatste uurtje en wie er wint een Quran (al kareem) als cadeau geven..

Hahaha, dat is ook nieuw! De oudjes begrijpen daar geen zak van joh, .

Citaat door hennadream:
Alles wat hier bovengenoemd word.

Ik heb laatst meegemaakt dat de bruid de taart etc ging aansnijden met haar moeder.
Vond ik persoonlijk ook een heel mooi gebaar.
Dat is zeker mooi . Vooral bij een bruiloft waarin de man niet naar binnen komt.

Barak Allaahoe feekunna lieverdjes

Iemand nog meer tips?

08-11-2013, 21:09
Snoepbuffer vind ik geldverspilling, als je geld te veel hebt zou ik het doen
Hmm ik heb geen tips voor je meid?
Upp voor jou

08-11-2013, 21:14

Citaat door miss_diddy:
Notii.



Citaat door miss_moslima1:
Snoepbuffer vind ik geldverspilling, als je geld te veel hebt zou ik het doen
Hmm ik heb geen tips voor je meid?
Upp voor jou
Haha, ja vind ik ook! Ghair, jij mag meegenieten van alle tips, hihi.

09-11-2013, 15:43
Stoelendans. Familie van de bruid tegen de familie van bruidegom

12-11-2013, 10:43

Citaat door papakindje:
Stoelendans. Familie van de bruid tegen de familie van bruidegom
Ik zie het al helemaal voor me!