Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kunnen zulke kleuren Ghimaar's ?



Pagina's : [1] 2

07-11-2013, 20:41
Selaam dames,

Ik zat net op internet te zoeken naar nieuwe Ghimaar, Tijd voor nieuwe !

Nu zag ik op de website waar ik altijd koop, Nieuwe kleuren Ghimaar, Maar ik ben toch aan het twijfelen, Het zijn verschrikkelijk mooie kleuren, maar of ik het echt aan durf te doen... Misschien iets te opvallend?

Ik draag nu alleen Grijs/ Zwart / Donker Olijfgroen en Donkere Blauwe Ghimaar's










07-11-2013, 20:43


Pastelgroen vind ik wel heel mooi

07-11-2013, 20:49

07-11-2013, 20:49
Ken een meisje die er Masha'allah zo geweldig uit ziet in ghimaar. Zie haar vaak in zwart en donkerblauw maar ook olijfgroen en een hele mooie oudroze kleur. De lichtblauwe ziet eruit alsof deze heel opvallend is maar kan leuk zijn in de zomer

07-11-2013, 20:51



Citaat door Koalabeer:
Ken een meisje die er Masha'allah zo geweldig uit ziet in ghimaar. Zie haar vaak in zwart en donkerblauw maar ook olijfgroen en een hele mooie oudroze kleur. De lichtblauwe ziet eruit alsof deze heel opvallend is maar kan leuk zijn in de zomer
Ja ik heb nu ook alleen maar donkere kleuren, Ik zou het toch wel leuk vinden , die pastelgroen vind ik zo geweldig ,

Maar vraag me af aan de zusters of het niet TE opvallend is

07-11-2013, 20:54

Citaat door Twijfelaarster1:
Ja ik heb nu ook alleen maar donkere kleuren, Ik zou het toch wel leuk vinden , die pastelgroen vind ik zo geweldig ,

Maar vraag me af aan de zusters of het niet TE opvallend is
Olijfgroen, oudroze, een wat doffere kleur lichtblauw, beige etc. zijn hele leuke kleuren die gewoon goed kunnen. Het valt in mijn mening niet erg op. Helemaal niet opvallend en het geeft je ook een andere look; wat zachter en liever dan het gewoonlijke zwart en marineblauw

07-11-2013, 21:08

Citaat door Koalabeer:
Olijfgroen, oudroze, een wat doffere kleur lichtblauw, beige etc. zijn hele leuke kleuren die gewoon goed kunnen. Het valt in mijn mening niet erg op. Helemaal niet opvallend en het geeft je ook een andere look; wat zachter en liever dan het gewoonlijke zwart en marineblauw
Klopt zwart komt soms heel hard over, maar het blijft wel mijn favoriet hoor zwart,

Ik ga denken ik toch die pastelgroen bestellen

07-11-2013, 21:25
Hahah zwart hoort in gewoon in iedere kledingkast en ik raad je oudroze ook aan. Weet zeker dat die je ook heel mooi zal staan!

07-11-2013, 21:34

Citaat door Koalabeer:
Hahah zwart hoort in gewoon in iedere kledingkast en ik raad je oudroze ook aan. Weet zeker dat die je ook heel mooi zal staan!
Klopt die oudroze is ook wel heel mooi

Denk dat het die 2 worden, die lichtblauw vind ik toch wel TE.

07-11-2013, 21:47
te opvallende kleuren hou het beter bij aardse kleuren

zwart
olijf groen
donker blauw
bruin

08-11-2013, 19:58

Citaat door Oum.Mohammed:
te opvallende kleuren hou het beter bij aardse kleuren

zwart
olijf groen
donker blauw
bruin
Dat draag ik ook altijd, maar die pastelgroen is toch niet TE opvallend?
Ik ben best wel wit en wil een keer een zachte kleur.

08-11-2013, 20:13
Pastelgroen en oudroze

08-11-2013, 20:14



Citaat door Monarch:
Pastelgroen en oudroze
Ik heb die pastelgroene besteld, lijkt me heel mooi, omdat ik nogal blank ben

Is niet TE opvallend toch? kan wel ?

08-11-2013, 20:35

Citaat door Twijfelaarster1:
Ik heb die pastelgroene besteld, lijkt me heel mooi, omdat ik nogal blank ben

Is niet TE opvallend toch? kan wel ?
Kan wel. Is eigenlijk meer handig in de zomer, omdat iedereen dan iets kleurigs aandoet je minder opvalt met donkere kleuren.
Alleen nu draagt eigenlijk iedereen meer donkere kleuren ivm de kou, dusja. Wel opletten he, straks gaat ie echt vies worden aangezien t een lichte kleur is

08-11-2013, 20:48

Citaat door Monarch:
Kan wel. Is eigenlijk meer handig in de zomer, omdat iedereen dan iets kleurigs aandoet je minder opvalt met donkere kleuren.
Alleen nu draagt eigenlijk iedereen meer donkere kleuren ivm de kou, dusja. Wel opletten he, straks gaat ie echt vies worden aangezien t een lichte kleur is
Haha, deze tijden ben ik ook meer van de donkere kleuren hoor

Maar vond zo mooie kleur, en als ik een keer op bezoek ga , vind ik zo kleurtje wel leuk

Pagina's : [1] 2