Bekijk volle/desktop versie : Wat te doen in Marrakech?



Pagina's : [1] 2 3 4

07-11-2013, 18:11
Ben jij Nederland en de regen zat? Dan is Marrakech zeker een stad om naartoe te reizen.





De bruisende stad is zelfs in deze tijd van het jaar nog lekker warm. Heerlijk om de souks te verkennen, Marokkaanse gerechten te ontdekken of op een terras te genieten van een heerlijk glaasje muntthee. Het Belgische Nieuwsblad heeft een selectie gemaakt van de acht leukste en boeiendste dingen om te doen in Marrakech.

De bron noemt onder meer het Djemaa el Fna plein, ooievaren kijken, afdingen op de markt en het ontspannen in een hamam.

Bekijk de to-do-list hier.

07-11-2013, 21:07


noorden van marokko is the place to be

07-11-2013, 22:59
Marrakech is een geweldige stad , elk stad heeft wel zijn problemen , en zo heb je noorden drugs problemen. Dus kom niet altijd met negatieve verhalen , wat je in media ziet oke , maar zolang je daar niet geweest bent en je nog komen oordelen , kun je beter stil zijn

07-11-2013, 23:06
Marrakech...
Heb daar in 1 week dingen gezien die ik in heel m'n leven niet in het westen heb gezien.




Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

07-11-2013, 23:29


Tanger is gewoon de aller aller beste stad! Simple as that!!!

08-11-2013, 09:56
Mensen overdrijven veel te veel. 90% die marrakech bezoeken zijn niet opzoek naar hoeren of dergelijke.

Het is een prachtige stad, maar voor mij veelste warm. Heb liever Agadir, Casa, Rabat of Tanger.


08-11-2013, 12:11
Veel homo's daar inderdaad die er gewoon voor uitkomen. Maar waar heb je die niet in Marokko?
Vele van hun komen alleen nog niet uit de kast en zijn gewoon getrouwd en hebben een gezin.

Vroeger (nu nog in die dorpen) deden jongens/mannen onderling experimenteren met elkaar omdat met een meisje doen voor het huwelijk taboe is als je nog niet getrouwd bent en ze zagen zelden meisjes/vrouwen die waren grotendeels altijd thuis binnen.

Vandaar die grote aantal homo's in Marokko.

08-11-2013, 12:27
Waarom is hand in hand lopen met mannen onder elkaar normaal daar?
Nog zo iets wat heel raar is. Alsof het niet uit maakt of het nou een man of vrouw is

08-11-2013, 15:01
Ik ben in oktober geweest en heb zulke zaken niet gezien hoor. Ik vond de mensen daar heel erg vriendelijk. Stad vond ik ook heel mooi. Eten viel zwaar tegen, niet dat ik op Jamaa al fnah at, hell no!!! Maar ook in de resto's was het eten een zero. Ourika Jardin Majorelle die dingen vond ik echt wel de moeite om te bezoeken. Dus Marrakech is wel de moeite om te bezoeken, heb het leuk ervaard. Maar voor degene die een slechte vakantie daar hadden, spijtig. Hxxxxx heb je overal in Marokko, zelfs in de rifgebergte.

08-11-2013, 19:01

Citaat door Sofiaduif:
Ik woon hier, jij bent hier misschien 1 a 2 x geweest en je praat alsof je alles al hebt gezien.. Overdrijven is ook een vak. Als Marrakech niet zo populair was, was het misschien heel anders geweest, you never know! Maja ik geef mijn mening maar net als jij dat doet.

Klopt ik ben er 1x geweest ,, En ik vertel wat ik heb gezien toevallig was het niet iets positiefs helaas,,
ik wil er wel bij zeggen dat Ourika daarentegen wel mooi was, met al die watervallen en die bergen adembenemend !

Marrakech is zeker populair anders zou ik er niet heen zijn geweest, alleen het viel toevallig tegen!

08-11-2013, 19:06
Als 2 mannen hand in hand lopen in marokko betekent dat nog niet dat ze homo zijn.. dat is een gewoonte daar... en heeeeel normaal..

09-11-2013, 12:17
ik vind marakech heel mooi en toeristische plaats to be,
zou er mijn volgende vakantie terug naartoe willen,
wij zijn op hotel geweest en hebben niet veel gemerkt van wat jullie opsomden

09-11-2013, 18:16


het is daar altijd super gezellig!

09-11-2013, 18:21
Ik ga er in de winter heen insha Allah dan zal ik jullie vertellen of jullie gelijk hebben of niet.

09-11-2013, 18:29
Marakech met oud en nieuw is geweldig

Pagina's : [1] 2 3 4