Bekijk volle/desktop versie : Uniek persoon in mijn..



07-11-2013, 17:24
Ik zat in de woonkamer van mijn oma, ik hoorde geklop.
Liep naar de gang om de voordeur te openen, tot mijn verbazing stonden er 2 hele grote mannen in de gang, de een was donker getint de ander had een werkelijke prachtige noor gezicht, volle baard, volle lippen, witte tanden, mooie lach, mooie kleding dracht en had een lang stok in zijn hand. Hij glimlachte naar mij, hij zei tegen mij: assalamoe alaikoem, ik zei: wa alaikoemoe salaam, wie ben je? vervolgens zei hij: glimlachend , ik ben Mohammed. ik zei: de profeet Mohammed sws? hij antwoorde: ja. ik was even stil en keek naar ze..ik zei: hoe is het met u? hij antwoorde: Goed alhamdulilaah. Hij zei: hoe is het met jou (noemde mij naam) ik keek hem verbaasd aan, ik dacht hoe kom hij mijn naam weten? hij zag dat er verscheen een grote prachtige glimlach op zijn unieke gezicht. hij zei: Dit is mijn beste vriend Abu Bakr: ik zei: wat heeft u hier naar toe gebracht? Hij antwoorde: ik kom een snel bezoek brengen naar jou (naam) terwijl die donkere getinte man naar mij keek. Dit was mijn droom....ik werd wakker het gevoel dat ik had was werkelijk waar onbeschrijfelijk...