Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Wie kan mij helpen!,



06-11-2013, 21:16
Salamoe alaikom zusters,

Ik heb moeite om de om de laatste kilo's weg te krijgen, zeven kilo , wil het voor het nieuwe jaar insha Allah weghebben nog van zwangerschap ghair insha Allah , als iemand tips heeft geen dieet of shakes, ghair kom je toch weer van aan als je iets vet erts, wie is het gelukt om snel opd e gezonde manier af te vallen, loop ook veel op een dag dus beweging hamdoulilah, ga oo om de dag beginnen met buikspieroefeningen, tips om buikje weg te werken is ook welkom

Xxxxxx hou van jullie omwille van Allah subhana wa ta'ala

Alvast bedankt voor de adviezen

06-11-2013, 23:52


pas op met melk, drink soja light, eet koolydraat arm brood, eet le3dess , bissara, loubia, een groenten gerecht dus, neem siroop met water, drink thee, kip, beetje vlees met knorr , aardappelsalades ofzo, ontbijt boterham, pauze brood, tussen middag en daarna koffie/thee en dan warm eten, voorkomt dat je honger hebt en gaat inslaan, magere yoghurt, karnemelk in de avond ofzo, krab drumsticks ofzo gewoon vis zoizo , drinken, half uur per dag sporten, veel fietsen naar werk en andere bestemmingen, en vooral wat je eet, doe ervaring op en leer nieuwe dingen bij, elk pond gaat door de mond, en tevreden zijn, niet veel eten maar een kwart minder ik zou niet weten, ik hoop je geholpen te hebben

07-11-2013, 09:37
Djazakkoe Allah ghairan goede tips

07-11-2013, 13:00
Je lichaam is waarschijnlijk gewend aan routine en dat moet even omgegooid worden. Het kan ook zijn dat je te weinig eet. Hou een paar dagen bij wat je eet. Daar kun je dan verandering in brengen. Eet fruit alleen 's ochtend bijv. En probeer met je avondmaal niet teveel koolhydraten te nemen, en wel de goede koolhydraten. Volkorenpasta etc...
Doe je al lange tijd dezelfde sportroutine dan moet je dat ook wijzigen....als je naar de sportschool gaat kunnen ze je daar tips geven over hoe en wat.
Drink voldoende water en groene thee...
En idd...ga niet aan pillen, shakes ofzo. Het duurt even maar als je volhoudt dan moet het wel lukken.

Buikje weg....toch heel veel cardio doen. Krachttraining is ook erg belangrijk. Vraag in de sportschool hoe je dat het beste kan doen.