Bekijk volle/desktop versie : Waarom stellen vrouwen/mannen zich zo kwetsbaar op??



06-11-2013, 20:07
Waarom stellen vrouwen/mannen zich zo kwetsbaar op? Ik weet dat sommige vrouwen/mannen zich dan gaan richten op de zogenaamde "plezier" of iets dergelijks. ik vraag mezelf dan af: heb je geen zelfrespect en eigenwaarde? Richt je op inhoudelijke dingen zoals: jouw zelf, jouw geloof, jouw naasten, jouw toekomst. Zolang jij dat niet doet dan trek je alleen onbewust slechte energie aan. Vindt eerst het geluk in je zelf, zodra je het geluk in je zelf hebt gevonden dan zal je pas rust vinden en gelukkig voelen, velen denken dat zij het geluk bij de ander zal vinden, maar werkelijk waar, de ander zal alleen maar een verrijking in jouw leven hebben. En door dit: "geluk bij de ander" zoeken, het is schijn bedrieg.. door de verrijking zal dat stofje wat gelukkig zijn heet, het geestelijk compleet maken in jouw leven en zo tot uiting brengt tot fysieke handelingen. Waar naar toe leidt dat beide partijen zich liefdevol naar elkaar toe groeien. Zal ik jou vertellen waarom er zoveel scheidingen en ongelukkige huwelijken zijn? Enkele voorbeelden: De een is in een opwelling getrouwd en de ander om gelukkig te willen zijn, denkende dat zij gelukkig dan zal zijn, misschien in het begin ja, maar.. Naarmate van tijd voelt het zich ongelukkig...Wees extra alert op je zelf. Neem het woord gelukkig en huwelijk niet van zelf sprekend, het huwelijk heeft een oneindig inhoud. Het huwelijk zelf is iets waardevols, Koester hét net zoals het gelukkig". Je zal dan goede personen met een goede aghlaak op je pad komen. Wederijver niet met je emotionele gevoelens en wees net als de echte vrouwen/mannen van 1400 jaar geleden, zij zijn het voorbeeld voor de vrouwen/mannen van 2013 en daarna. Verdiep je zelf in hun biografie, hoe hen karakter eigenschappen waren. Zij waren de beste vrouwen/mannen van de tijden. Waarom ga je zelf niet met hen de ware vergelijken, vervolgens in praktijk brengen. In plaats van de tegenwoordige uitschot die naar de inhoud loze gelegenheden gaan. Geloof je nu echt dat zij "uitschot" gelukkig zijn? Zij verdoen slechts hun tijd en zetten hun eer op het spel, slechts alleen voor de bruisende schimmel. Denk je nu echt zodra zij naar die inhoud loze gelegenheden zijn geweest, waar alle pus zich verzamelt, er echt de werkelijke voldoening aan uit halen? Het antwoord is nee. Het klinkt raar maar uiteindelijk doen zij het voor de ziekelijke angst " verveling". En zo......gaat het langzaam maar door...totdat het hart dood is voor de goede dingen in het werkelijke leven.
Allahmusta3an.

Mijn gedachte heeft gesproken maar niet mijn ervaring mbt inhoud loze gelegenheden, werkelijk alleen uit observatie. En ben tot dit bovenstaande analyse tot conclusie gekomen. Met betrekking voor diegene, die denken hoe weet je dan dit als je er geen ervaring mee hebt. Begin eerst na te denken of jouw hersencellen op actief in te stellen, voordat jouw vingers iets onzinnigs gaan typen