Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe wet voorziet celstraf voor ’versierders’ in Marokko



Pagina's : [1] 2 3

06-11-2013, 10:10
Ik geloof er niets van.


Nieuwe wet voorziet celstraf voor ’versierders’ in Marokko

Een nieuw wetsontwerp inzake de bestrijding van geweld tegen vrouwen in Marokko, voorziet een gevangenisstraf van 4 jaar voor ’versierders’ en een boete dat kan oplopen tot 10.000 dirham.

Seksuele intimidatie wordt in de tekst omgeschreven als "elke ongewenste daad tegen een derde in de openbare ruimte door middel van handelingen, woorden of gebaren van seksuele aard, of dat als doel heeft een seksuele handeling te verkrijgen".

De straf wordt tweemaal zwaarder als de dader een collega is of een persoon belast met de openbare orde en/of veiligheid (politie, gendarmerie, ...).

Ook mensen die intieme video’s op het internet plaatsen om "het vrouwenlichaam te schenden" riskeren een zware straf. Volgens artikel 495 van het wetsvoorstel wordt de "auteur van een publiekelijk vrijgegeven spraak- of video opname dat schendend is voor het lichaam van de vrouw en leidt tot laster" gestraft met een gevangenisstraf van 2 à 5 jaar en een boete van 5000 à 10.000 dirham. De straf verdubbelt wanneer de dader een naaste is (echtgenoot, ouder, collega, ...).

06-11-2013, 10:14


Ik vraag mij af hoe ze dit willen aanpakken? Je wordt gewoon lastig gevallen waar je ouders of echtgenoot bij staan

Schaamte kennen ze niet dat soort type mannen.

06-11-2013, 10:15
Finally, ik hoop dat het werkt!

06-11-2013, 10:16
Wet, handhaving en reshwa.

06-11-2013, 10:18


Dat soort type mannen moet echt heropgevoed worden.

Als je ziet hoe ze ver ze kunnen gaan in Marokko allah istir oesafi.

06-11-2013, 10:20


eindelijk normaal op straat lopen

06-11-2013, 10:21
Ik vind dat ze elke kerel die een vrouw lastig valt met : PSSSSSSSSST a zina psssssssssst , het volgende mee moeten doen:

Midden op een plein Vast binden aan een stoel en de heetste Pepers van Thailand laten op eten. Die kleine groene pepers. Ewa, roep morgen dan weer psssssssssst

06-11-2013, 10:26
Werd eens tijd maar in de praktijk zal het toch lastig worden.

Dit bestaat ook al in Egypte, does it work, no fucking way

06-11-2013, 10:26
er moet in marokko de sharia worden ingevoerd dan krijg je dit niet. die vrouwen lopen erbij als hoeren ze geilen de mannen op ze lokken het zelf uit overal.

06-11-2013, 10:31

Citaat door sexylady:
er moet in marokko de sharia worden ingevoerd dan krijg je dit niet. die vrouwen lopen erbij als hoeren ze geilen de mannen op ze lokken het zelf uit overal.
Oh dat geeft mannen het recht zich zo te gedragen? Dom wijf
Ik weet niet of je t weet maar ook al lopen vrouwen helemaal bedekt, gebeurd dat zeer regelmatig eh 'sexylady'

06-11-2013, 10:31
Ik snap niet dat je andermans dochter, vrouw kunt lastig vallen?

Terwijl je zelf ook misschien zussen hebt, nichten of een vrouw. Wat bezielt ze nou?

Ik had zo'n iets meegemaakt . Eentje dreigde mij te slaan in het gezicht. Hij kwam zo maar op mijn nicht af en pakte haar bij de hand, kom ik wil met je praten. Ik dreigde mijn broer te bellen en meneer voelde zich aangevallen: Hou je mond, of ik geef je een klap.

Ik denk dat zo;n wet voorstel weer gewoon Reclame is. Net als vrouwenrechten bla bla bla, ze zouden eerst bij zich zelf moeten beginnen en Allah vrezen, want eerlijkheid is er niet in Marokko.

06-11-2013, 10:40

Citaat door Freyaa:
Oh dat geeft mannen het recht zich zo te gedragen? Dom wijf
Ik weet niet of je t weet maar ook al lopen vrouwen helemaal bedekt, gebeurd dat zeer regelmatig eh 'sexylady'
ja dom wijf ben jij daarom zeg ik a dom wijf ze moeten daar sharia invoeren. vrouwen mogen dan niet zonder mahram naar buiten en ook niet als xxxx erbij lopen. dan heb je ook geen versierders, aanranders of verkrachters a idioot

06-11-2013, 10:42



Citaat door sexylady:
ja dom wijf ben jij daarom zeg ik a dom wijf ze moeten daar sharia invoeren. vrouwen mogen dan niet zonder mahram naar buiten en ook niet als xxxx erbij lopen. dan heb je ook geen versierders, aanranders of verkrachters a idioot
ahahaha denk je dat, droom maar lekker verder

zelfs in landen waar de vrouwen HELEMAAL bedekt zijn, denk aan KSA, Yemen, worden de vrouwen CONTINUE lastig gevallen a mongool
jij weet niks en bent een achterlijke idioot als je als vrouw denkt dat het aan de vrouw ligt, ongelooflijk dom

06-11-2013, 10:43

Citaat door sexylady:
er moet in marokko de sharia worden ingevoerd dan krijg je dit niet. die vrouwen lopen erbij als hoeren ze geilen de mannen op ze lokken het zelf uit overal.
not true.
ook vrouwen die zich bedekken worden lastig gevallen, achtervolgd en aangesproken zelfs in bijzijn van een vader/broer/oom/echtgenoot.
en ookal was het zo dat de vrouwen erbij liepen zoals jij het beschrijft, geeft het de man geen enkel recht zich te gedragen zoals zij dat doen.

06-11-2013, 10:45
Marokko gaat vooruit elhamdoulilaah!

Pagina's : [1] 2 3