Bekijk volle/desktop versie : Eindelijk!!! Van Die Vervloekte 3-5-2 Af!!



Pagina's : [1] 2

10-02-2005, 11:06
HE! HE! het heeft geduurd of is het omdat tallal er niet bij was??? en dat hij noodgedwongen moest veranderen van systeem maar ja het is een feit eerste officiele interland zonder 3-5-2!! resultaat mooi voetbal over de vleugels met name links en rechts van el kaddouri en regragui en zairi uiteraard die laat zien nu dat hij toch nog de bal kan afgeven en niet alleen voor eigen succes gaat,en een mooie uitslag 5-1 die doelpunt van kenya was onnodig weliswaar maar toch naybet heeft op het eind laten zien ook alweer voor de critici onder ons waarom hij marokko's en afrika's beste verdediger aller tijden is mochten er voor zovere nog twijfels zijn en badou zaki begint in mijn ogen wat beter om te gaan met de selectie en systeem hopen dat hij zo wel doorgaat en niet zodra tallal weer mag spelen terug valt op 3-5-2 dat zou zonde zijn en een belediging voor de elf die gisteren gespeeld hebben. Bravo eindelijk een goed spelende Marokko.

10-02-2005, 11:30


het was eindelijk een leuke wedstrijd met vette actie's, wat ik lang niet heb gezien bij het marokkaanse elftal

10-02-2005, 11:38
de actie van regragui gaat me nog lang bij blijven hahah en weet iemand hoe lang het geleden is dat iemand nog een hattrick voor marokko scoorde???

zairi heeft m hoor!!!! en mounir diane is een goede en sterke middenvelder. zaki ging aanvallend spelen met de trio hadji zairi en chamakh maar ik denk dat ie toch weer zal gaan veranderen van tactiek omdat gisteren gewoon een wedstrijd was die moest worden gewonnen, maar ik hoop dat ie tegen guinea gewoon aan deze spelers vast houdt, zonder hdioued en kaissi......wie zei ook al weer dat elke team een hdioued nodig had??

10-02-2005, 12:50

Citaat door amstermoro:
de actie van regragui gaat me nog lang bij blijven hahah en weet iemand hoe lang het geleden is dat iemand nog een hattrick voor marokko scoorde???

zairi heeft m hoor!!!! en mounir diane is een goede en sterke middenvelder. zaki ging aanvallend spelen met de trio hadji zairi en chamakh maar ik denk dat ie toch weer zal gaan veranderen van tactiek omdat gisteren gewoon een wedstrijd was die moest worden gewonnen, maar ik hoop dat ie tegen guinea gewoon aan deze spelers vast houdt, zonder hdioued en kaissi......wie zei ook al weer dat elke team een hdioued nodig had??
Ik vrees dat je gelijk heb maar ik hoop dat hij gewoon zo door blijft gaan want dit heb ik altijd voor ogen gezien het was nog niet helemaal perfect maar het gaat de goede kant op zo winnen we namelijk van iedereen!!
Als we ons blijven begraven komen we nergens we moeten altijd! die instelling hebben om te winnen gisteren gaf mij een voldaan gevoel het team was een en al ster!

10-02-2005, 13:07


ollah ihila ( wat voor tactiek speelde hij gister )


jammer dat ik die wedstrijd niet gezien heb maar het was een mooi wedstrijd en ik hoop dat zaki zo zal gaan spelen......en ik hoop dat als tallal weer terug is dat hij zo door blijft spelen het een mooi wedstrijd en sinouh speeld wel goed bij marokko dan bij RKC maar ja..beter bij marokko goed spelen........?

10-02-2005, 23:11

Citaat door BONDSCOACH:
Ik vrees dat je gelijk heb maar ik hoop dat hij gewoon zo door blijft gaan want dit heb ik altijd voor ogen gezien het was nog niet helemaal perfect maar het gaat de goede kant op zo winnen we namelijk van iedereen!!
Als we ons blijven begraven komen we nergens we moeten altijd! die instelling hebben om te winnen gisteren gaf mij een voldaan gevoel het team was een en al ster!
ook ik heb in mijn Kritiek altijd aangedrongen op meer durf, en aanvallend spel. Kenya was natuurlijk de idiaale tegenstander er voor, maar je gaat je afvragen waarom speelden we niet zo in Malawi, want dat had ook 3 punten moeten opleveren. Want dat gezeik van,,ja het is eenuitwedstrijd, en dat is moeilijk in Afrika is onzin...Gisteren was het gelijk een stuk aantrekkelijker om naar te kijken, en hebben we ook echt overtuigd...Ik hou me wel afzijdig tenopzichte van Zaki, ik geef toe gisteren heeft ie het puik gedaan, maar er komen nog meer wedstrijden. Drie thuis, en uit bij Kenya....dat moeten 12 punten worden....Uit bij Tunesie is een andere verhaal. Het doelpunt van Kenya was een klein foutje, want hij stond erf vrij, ma goed. Deze weg voortzetten, en dan is duitsland heel dichtbij.

11-02-2005, 00:13
met dit spel zit duitsland er zeker wel in
maar ik heb nog mijn twijfels die maar niet weg willen over SINOUH
ik heb veel meer vertrouwen in jarmouni en lamyaghri

11-02-2005, 00:18
ja ik blijf ook m'n twijfels hebben over sinouh ik vind dat karim zaza gewoon weer moet worden opgeroepen, de deense comptetitie heeft nu winterstop en dat kan de reden zijn waarom zaki hem niet selecteerde. sinouh is volgens mij wel beter dan lamyaghri of anders kan bourkadi gewoon worden opgeroepen of nie?? die keeper van marokko u20 is heel erg goed en hij is altijd heel zeker van wat ie doet, je hoeft ook niet bang te zijn dat ie een blunder maakt want wat ie op het AYC in benin liet zien bewijst gewoon dat dit de eerste keeper kan zijn die het shirtje van marokko waardig is.

11-02-2005, 00:33
nee ik ben het niet met je eens amstermoro dat sinouh beter is dan lamyaghri
sinouh heeft een voordeel wat lamyaghri niet heeft en dat is dat hij veel praat communiceert met de spelers en zijn verdediging maar ik vind lamyaghri veel zekerder van ze zake dan sinouh. en veel betere reflexe enzo
maar over zaza ja daar kan ik niet veel over zegge omdat ik hem maar een helft heb zien spele
bourkadi moet eerst beetje ervaring opdoen bij het olympish elftal. maar voorlopig vind ik dat lamyaghri gewoon in het doel moet staan

11-02-2005, 00:44

Citaat door amstermoro:
ja ik blijf ook m'n twijfels hebben over sinouh ik vind dat karim zaza gewoon weer moet worden opgeroepen, de deense comptetitie heeft nu winterstop en dat kan de reden zijn waarom zaki hem niet selecteerde. sinouh is volgens mij wel beter dan lamyaghri of anders kan bourkadi gewoon worden opgeroepen of nie?? die keeper van marokko u20 is heel erg goed en hij is altijd heel zeker van wat ie doet, je hoeft ook niet bang te zijn dat ie een blunder maakt want wat ie op het AYC in benin liet zien bewijst gewoon dat dit de eerste keeper kan zijn die het shirtje van marokko waardig is.
Zaki was het shirtje van Marokko meer dan waardig. Topkeeper in de jaren 80 man. Niet alleen van Afrika, maar ook van Europa toen hij bij Real Mallorca speelde.

11-02-2005, 00:56

Citaat door amstermoro:
ja ik blijf ook m'n twijfels hebben over sinouh ik vind dat karim zaza gewoon weer moet worden opgeroepen, de deense comptetitie heeft nu winterstop en dat kan de reden zijn waarom zaki hem niet selecteerde. sinouh is volgens mij wel beter dan lamyaghri of anders kan bourkadi gewoon worden opgeroepen of nie?? die keeper van marokko u20 is heel erg goed en hij is altijd heel zeker van wat ie doet, je hoeft ook niet bang te zijn dat ie een blunder maakt want wat ie op het AYC in benin liet zien bewijst gewoon dat dit de eerste keeper kan zijn die het shirtje van marokko waardig is.
Sorry,Maar ik vind dat lamyaghri ,Zaza en Jarmouni veel beter zijn dan Sinouh!

Het is Maar dat Sinouh een basis plek heeft bij zijn Club! zelf Fouhami vind ik beter dan hem

Het is ook zo dat Sinouh niet een echt test heeft gehad tot nu toe!

Maar sinouh houdt het denk ik ook niet lang vol!Let maar op!

11-02-2005, 14:50
ja bourkadi bewees dat het geen penaltykiller is maar voor de rest hield ie gewoon alles tegen wat er tegen te houden was dus als zaki hem oproept vind ik het wel terecht ik vind dat zaza eerste keeper moet zijn daarna lemyaghri en daarna sinouh of bourkadi

11-02-2005, 15:56


Vergeet Aljermouni Niet!
Hij is ook een goeie,veel beter dan Sinouh
Voor de rest ben ik met je eens Amestermoro
Maea Assalama!

11-02-2005, 16:52
ik weet niet hoor ik vind sinouh beter en om nou te zegen dat de deense legeau beter is dan die van nederland nou dacht het niet ik vind gewoon dat sinouh eerst en tweede dat moet zaki zelf weten want ik zag die wedstrijd en ik vond sinouh wel redelijk goed keepen ik vind gewoon dat hij eerste keeper moet zijn want hij is beter dan jarmouni en lemyagri..?

11-02-2005, 17:20
kom op man!

hij heeft tot nu toe nog geen echt test gehad!Woensdag had ie bijna niks te doen!


oke!hij is niet al te slecht,maar we hebben wat beters,Walhamedoulillah


Maea Assalama!

Pagina's : [1] 2