Bekijk volle/desktop versie : 'Koning Mohammed VI groot voorbeeld voor Arabische leiders'



Pagina's : [1] 2

05-11-2013, 17:46
De Saudische prins Walid bin Talal sprak tijdens een Arabisch praatprogramma over ontwikkelingen in de Arabische wereld.





Volgens Walid bin Talal kunnen emirs, koningen en regeringsleiders de Marokkaanse koning Mohammed VI als voorbeeld nemen voor hun beleid. De prins ziet Mohammed VI als goede vriend maar is vooral vol lof over zijn handelswijze aangaande de hervormingen in het land.

[video=youtube;B2Q-WUJNslo]http://www.youtube.com/watch?v=B2Q-WUJNslo[/video]

05-11-2013, 18:51


en dat zegt bin talaal..

05-11-2013, 19:03

Citaat door JYR:
Een land met 40% ongeletterde en democratie gaat niet werken
Schapen hebben een herder nodig.

05-11-2013, 19:20

Citaat door JYR:
Kijk naar Irak, Egypte, Libya. Anarchie.. Dat is in een keer democratsie. Dan heb ik liever geleidelijk met hervormingen wat steeds meer democratsies word maar stabiel.
Marokkanen kunnen geen democratie aan. Ze gaan elkaar opeten.

05-11-2013, 20:29


Klopt geldt voor alle Arabieren trouwens een leider met dictatoreigenschappen dat is wat men nodig heeft. Teveel democratie wordt chaos!!!! Krijgen we ook een partij voor de dieren terwijl er dorpen zijn in de bergen die niet eens stroom of water hebbennnnn.


05-11-2013, 20:49

Citaat door XXSabiraXX:
Klopt geldt voor alle Arabieren trouwens een leider met dictatoreigenschappen dat is wat men nodig heeft. Teveel democratie wordt chaos!!!! Krijgen we ook een partij voor de dieren terwijl er dorpen zijn in de bergen die niet eens stroom of water hebbennnnn.

Geniaal dit.

05-11-2013, 21:48
@ JYR ik wacht totdat jij bent uitgestorven en de democratie is al helemaal niet van belang zieltjes worden namelijk niet gewonnen Allah leidt namelijk wie hij wil


06-11-2013, 09:25
Zaai en Verderf en heers


06-11-2013, 10:20

Citaat door KNAPPE-ZAKENMAN:
Enige voorbeeld voor de moslims is TURKSE ERDOGAN, voor de rest zijn het allemaal schoffies
Dat is een zeer slecht voorbeeld, toont je onwetendheid op dit gebied. Ik zeg niet dat M6 geweldig is, maar Erdogan werkt direct voor NATO. De acties van Turkije tegen Syrie zijn een schande voor de islamitische wereld. De Turkse bevolking is het hier totaal niet mee eens.

06-11-2013, 10:29

Citaat door KNAPPE-ZAKENMAN:
Erdogan is de enige leider in de wereld die wat tegen ASSAD wil doen, assad heeft al 110duizend syriers vermoord,

Jij vind dat normaal he? gewoon lekker toekijken?

Erdogan is de ENIGE persoon in de hele wereld die elke dag op aan dringt op ASSAD te stoppen,
Wat heeft hij vooralsnog gedaan behalve aandringen? En volgens mij heeft de koning van Saudi arabie ook vanaf het begin zitten schreeuwen en aandringen en zelfs een zetel in de veiligheidsraad geweigerd, waarom zou hij da niet als voorbeeld gezien worden en Erdogan wel?

06-11-2013, 10:39
diegene die hem prijst doet het in zijn broek voor de lente die rond gaat en dictators treft.

06-11-2013, 10:42

Citaat door tanjawi_chdid1:
Wat heeft hij vooralsnog gedaan behalve aandringen? En volgens mij heeft de koning van Saudi arabie ook vanaf het begin zitten schreeuwen en aandringen en zelfs een zetel in de veiligheidsraad geweigerd, waarom zou hij da niet als voorbeeld gezien worden en Erdogan wel?
Inderdaad, plus Qatar erbij. Dan is Erdogan inderdaad zo slecht niet eens.

@knappe-zakenman en iedereen die hetzelfde standpunt heeft:
Als ik jullie was zou ik de situatie nog eens goed bestuderen. Laat je niet misleiden, de oorlog in Syrie stond al jaaaren op het programma. Ik ben absoluut geen voorstander van Assad, maar ik kan wel dingen in perspectief plaatsen. Assad is een tiran, maar om de hoek schuilt een veel groter monster dat NATO heeft. Lybie is een jungle.

Als er NU verkiezingen zouden zijn in Syrie zal Assad deze makkelijk winnen! Waarom? Omdat het volk geterroriseerd wordt door de rebellen en buitenlandse vechtkrachten. Ze zijn bang geworden voor een Syrie post-Assad.

06-11-2013, 10:45


@Knappe-zakenman

wilde nog reageren op je laatste post op mij, maar gezien je reacties die erna volgden is gebleken dat ik mijn tijd aan verspillen was aan een pubertje..Als ik zin had in dergelijke discussie dan had je me in onzinhoekje gevonden en niet hier...Einde discussie

06-11-2013, 10:48

Citaat door MaoZedong:
diegene die hem prijst doet het in zijn broek voor de lente die rond gaat en dictators treft.
Haha. Weer zo'n domme reactie. Die lente gaat niet zomaar rond vriend. Deze lente volgt een plan dat uiteindelijk moet leiden tot de bekende Israëlische zomer. Niet alle landen komen hiervoor in aanmerking. Deze zijn jaren geleden al subtiel uitgekozen. Je insinueert nu dat deze lente willekeurig dictators treft, zoals de media ons wil laten geloven.

07-11-2013, 13:22
Haha prinsjes is het ,totaal geen eer alleen hoogmoed ... uit leveren aan iran die weet er wel raad mee ..


Pagina's : [1] 2