Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Wat vinden jullie dames???



05-11-2013, 01:25
Ik ben net een blog begonnen,
Speciaal niet alleen over beauty maar over de vrouwen met een maatje meer. Ik ben zelf al jaren in de strijd met de kilo's En weet dat ik niet de enige ben. Daarom wil ik om de twee weken een dieet uitproberen en dit delen met jullie. En natuurlijk zoek ik ook supporterssssssss
Dus iemand die mee doet en dat we elkaar aanmoedigen.

Doessss my Big & Beautiful Lady's
Welke dieet zou ik moeten uit testen voor jullie?

GR Mila

05-11-2013, 02:25


niemand??
Die het leuk vind dan of gewoon informatief vind om een dieet op te geven om uit te testen?

05-11-2013, 02:26
Dieet is bulsshit! Al wil je afvallen en blijvend de kilos weghouden dan moet jij je eetgewoontes aanpassen en gaan sporten.

Afvallen met dieetjes is uitermate onzin, creëert het jo-jo effect en ga zo door. Dus tja!

05-11-2013, 13:04
Ik vind. Van niet ! Natuurlijk Moët je gezond en normaal eten. Maar niet bij iedereen werkt het of heeft er altijd tijd voor. Als ik wil dieeten lijnen is dat mijn probleem. En net werkt zekersss gezond eten is een levensstijl en niet iedereen heeft dat onder knie. De een doet het door te sporten en de ander door gewoon op sla te leven. Ieders lichaam is anders namelijk

05-11-2013, 18:10


Lees het boek van Amber Alberda, zeker nuttige tips!

Veel succes meis! Doorzetten!

(Ik ben ook zekerrrr niet van het diëten, maar ergens is een begin!)

05-11-2013, 18:53
Misschien is het handig om de link van je blog te vermelden.

06-11-2013, 12:04
Goed initiatief ! Ik volg een zoutloos dieet i.v.m. mijn hoge bloeddruk en mag bepaalde producten niet eten wegens andere klachten .
Hierdoor ben ik veel afgevallen . Ik hou je topic in de gaten ! Ga door met je blog .................

13-11-2013, 16:25

Citaat door noenoes33:
Goed initiatief ! Ik volg een zoutloos dieet i.v.m. mijn hoge bloeddruk en mag bepaalde producten niet eten wegens andere klachten .
Hierdoor ben ik veel afgevallen . Ik hou je topic in de gaten ! Ga door met je blog .................
wauw vervelend om te horen..
Misschien is dit iets om te vermelden en vooral te onderzoeken voor mij. voor mensen die indd een zoutloos dieet moeten volgen.

13-11-2013, 16:28

Citaat door Passiebloem:
Lees het boek van Amber Alberda, zeker nuttige tips!

Veel succes meis! Doorzetten!

(Ik ben ook zekerrrr niet van het diëten, maar ergens is een begin!)
Helemaal mee eens. ik hou dieeten nooit lager vol dan 3 dagenn. Mijn langste dieet was ooit het citroen dieet, wat eigenlijk meer een detox is. amber alberda ik ga hem onthouden

13-11-2013, 16:36
Je zou een dieet moeten doen wat jij passend vind bij jou, met een doel voor ogen.

Niet gewoon een dieet wat je van andere uit moet testen. Is niet best voor je lichaam en ga je alleen maar jojo-en.

13-11-2013, 16:51

Citaat door xCHARMING:
Je zou een dieet moeten doen wat jij passend vind bij jou, met een doel voor ogen.

Niet gewoon een dieet wat je van andere uit moet testen. Is niet best voor je lichaam en ga je alleen maar jojo-en.
Ik zie niet wat daar fout aan is.. Je weet zelf wanneer iets verkeerd is voor je lichaam. En als het verkeerds en je krijgt er klachten mee. Dan ben ik wel de eerste die er wel gelijk mee stopt. ik ben mijn hele leven al een Jojo'r en weet wat bij mijn lischaam past. En dat is het helaas soms op de extreme manier doen.

13-11-2013, 22:31

Citaat door BBSisters:
Ik zie niet wat daar fout aan is.. Je weet zelf wanneer iets verkeerd is voor je lichaam. En als het verkeerds en je krijgt er klachten mee. Dan ben ik wel de eerste die er wel gelijk mee stopt. ik ben mijn hele leven al een Jojo'r en weet wat bij mijn lischaam past. En dat is het helaas soms op de extreme manier doen.


Ja juist omdat jij weet wat goed is voor je lichaam ga je toch niet vragen wat andere willen dat je uit probeert? Ik bedoel t niet gemeen hoor en k hoop dat t je lukt!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

17-11-2013, 23:06


ik hou eenmaal van dieten uitproberen.. Weet dat je het niet verkeerd bedoeld Vind het gewoon leuk om te horen wat anderen gedaan hebben voor hun resultaten. En het is niet altijd op de gezonde manier helaas. En ik heb niet alle dieeten geprobeerd. En wil het ook gewoon proberen.