Bekijk volle/desktop versie : Hoe verbreek je contact met..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

04-11-2013, 22:58
Stel je leert iemand kennen hij/zij blijkt toch niet je type te zijn.
De gesprekken tussen mekaar en de band is prima, alleen het gaat op
de een of ander manier niet door een voorgevoel/twijfels waardoor je afstand wilt.

Hoe maak je de persoon in kwestie dit duidelijk?
Hoe pak je dit het beste aan zonder dat te hard aan komt?

04-11-2013, 23:05


Eerlijk en oprecht zijn. Soms maakt het niet uit of iets hard of zacht aan komt. Die gene moet inzien dat jij een keuze hebt gemaakt en daar volledig achter staat. Sommige zijn verliefd en blijven dan alsnog plakken. Dan is negeren een optie, al kan dit iemand erg kwetsen.

Dat eromheen draaien van het ligt niet aan jou en we kunnen vrienden blijven helpt niet. Dat komt nog harder aan.

Succes

04-11-2013, 23:06
Het ligt niet aan jou maar aan mij...

Werkt altijd.

04-11-2013, 23:10

Citaat door galtek:
Eerlijk en oprecht zijn. Soms maakt het niet uit of iets hard of zacht aan komt. Die gene moet inzien dat jij een keuze hebt gemaakt en daar volledig achter staat. Sommige zijn verliefd en blijven dan alsnog plakken. Dan is negeren een optie, al kan dit iemand erg kwetsen.

Dat eromheen draaien van het ligt niet aan jou en we kunnen vrienden blijven helpt niet. Dat komt nog harder aan.

Succes

Ik voel me al gauw schuldig normaal gesproken laat ik gewoon simpelweg niets meer van me horen. Alleen vind ik dat niet kunnen want ik zou het zelf niet waarderen. Op een moment juist dat iemand verliefd is ben ik bang dat diegene tot alles in staat is en dat het dan nog extra hard zal aankomen. Maar ik dacht ook meteen eerlijkheid duurt het langst.

Nee dat vrienden blijven zou ik zelf niet zeggen wel lastig om zoiets over te brengen. Bedankt!

04-11-2013, 23:12



Citaat door Chaii:
Het ligt niet aan jou maar aan mij...

Werkt altijd.

Ja, daar dacht ik ook aan. Hoe stom dit ook klinkt maar heb altijd zoiets van wat je een ander aandoet zal altijd bij je terug komen.

04-11-2013, 23:14
Sorry, je bent me type niet..

04-11-2013, 23:14

Citaat door galtek:
Eerlijk en oprecht zijn. Soms maakt het niet uit of iets hard of zacht aan komt. Die gene moet inzien dat jij een keuze hebt gemaakt en daar volledig achter staat. Sommige zijn verliefd en blijven dan alsnog plakken. Dan is negeren een optie, al kan dit iemand erg kwetsen.

Dat eromheen draaien van het ligt niet aan jou en we kunnen vrienden blijven helpt niet. Dat komt nog harder aan.

Succes
Ben het hier mee eens.

04-11-2013, 23:14

Citaat door eyelady21:

Ik voel me al gauw schuldig normaal gesproken laat ik gewoon simpelweg niets meer van me horen. Alleen vind ik dat niet kunnen want ik zou het zelf niet waarderen. Op een moment juist dat iemand verliefd is ben ik bang dat diegene tot alles in staat is en dat het dan nog extra hard zal aankomen. Maar ik dacht ook meteen eerlijkheid duurt het langst.

Nee dat vrienden blijven zou ik zelf niet zeggen wel lastig om zoiets over te brengen. Bedankt!
Dat raad ik je af. Je moet eventjes niemand zielig vinden, wees gewoon eerlijk. Je geeft het zelf al aan, eerlijkheid duurt het langst. Vrees niet waar iemand toe in staat is, al kan ik de persoon in kwestie niet inschatten. Maar naar mijn weten hoort de gemiddelde man dit proffesioneel op te pikken en verder te gaan met zijn leven.

04-11-2013, 23:15

Citaat door _Spookrijder__:
...dus je wilt nu advies.....omdat je niet weet hoe je iemand gewoon netjes de deur moet wyzen.....omdat je altyd gewend was mensen te laten stikken...........bitch pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........

Pardon nou dat is heel wat anders dan nu want dat waren mensen die het ook verdiende dat ik het op zo n manier deed.

04-11-2013, 23:16
Ik zou gwn minder bellen minder smsen en dergelijke, dan vergeet die persoon je automatisch uiteindelijk.

04-11-2013, 23:17

Citaat door galtek:
Dat raad ik je af. Je moet eventjes niemand zielig vinden, wees gewoon eerlijk. Je geeft het zelf al aan, eerlijkheid duurt het langst. Vrees niet waar iemand toe in staat is, al kan ik de persoon in kwestie niet inschatten. Maar naar mijn weten hoort de gemiddelde man dit proffesioneel op te pikken en verder te gaan met zijn leven.

Inderdaad de twijfels daar zit ik mee. Klopt helemaal eerlijkheid want iemand met een vraag teken achter laten is niet netjes. Maar zoiets heb ik ook met vriendinnen gehad ik ben er dan meteen klaar mee.

04-11-2013, 23:18

Citaat door _Spookrijder__:
....bitch pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......
Spreek voor jezelf wil je.

04-11-2013, 23:20



Citaat door zalwel19:
Ik zou gwn minder bellen minder smsen en dergelijke, dan vergeet die persoon je automatisch uiteindelijk.

Ja, dat doe ik al maar als je niet meer reageert op belletjes en smsjes dan denk ik dat hij juist niets vergeet maar wil weten wat er speelt.

04-11-2013, 23:22

Citaat door eyelady21:

Inderdaad de twijfels daar zit ik mee. Klopt helemaal eerlijkheid want iemand met een vraag teken achter laten is niet netjes. Maar zoiets heb ik ook met vriendinnen gehad ik ben er dan meteen klaar mee.
Dan vind ik toch wel dat je er even de tijd voor moet nemen. En gewoon rustig nadenkt over wat je nou precies wilt. Je wilt tenslotte niet dat je de verkeerde keuze maakt. Ik vind persoonlijk dat vrienden/vriendinnen anders ligt..

04-11-2013, 23:27
Gewoon eerlijk zijn. Wat mensen meestal doen is negeren en persoonlijk heb ik daar een hekel aan omdat je dan niet weet hoe en wat en je het contact ook niet netjes afsluit.

Ik negeer nooit. Ik ben gewoon altijd eerlijk en direct omdat ik liever heb dat mensen dat ook tegen mij zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10