Bekijk volle/desktop versie : Dames wie is er MET ruggenprik bevallen



Pagina's : [1] 2 3

04-11-2013, 21:26
Wat zijn de voor en nadelen met een bevalling zonder verdoving (die is veel pijnlijker natuurlijk). Maar ik vraag me af of je echt niks niks voelt (ook niet als ze je gaan hechten) , hoe lang t duurt voor je weer je eigen benen voelt en of je er geen last van krijgt na paar dagen of maanden?

04-11-2013, 21:48


Ik ben 2x bevallen met een ruggenprik en ik ben zo blij dat het bestaat
Je merkt wel bij het hechten dat ze iets aan het doen zijn maar helemaal niet pijnlijk.
Ik had meteen na de bevalling al terug gevoel in mijn benen,het staan heeft een 3tal uren geduurd.
De pijn was voor mij ondraaglijk,maar super voor de mama's die het zonder hebben gedaan

04-11-2013, 21:55
Ik en het was geweldig, zou het zo weer doen. Ik ben zo blij dat die prik bestaat!!! Waarom pijn lijden als je het ook anders kan. Je voelt dan alleen beetje druk meer niet. Ik voelde de knip niet de hechting niet helemaal niks. En ik kon al heel snel op mijn benen staan

04-11-2013, 22:04
Ik wil het wel bij m'n bevalling inshaAllah.. Hoor verhalen van vrouwen die het als heerlijk ervaren maar heb ook vrouwen gesproken die het zwaar afraden.

04-11-2013, 22:07


Een echte vrouw bevalt zonder bla bla bla... Gaat zeker komen.


Moehiem, eerst ging het te langzaam en ineens was ik klaar om te bevallen en dus te laat voor ruggenprik die ik al vanaf de eerste afspraak bij de vk had besteld.

04-11-2013, 22:10
Door de pijn voel je het hechten niet

04-11-2013, 22:19
Ik 2 keer. De eerste keer voelde ik alles, de pijn, heftige persweeën etc. Uiteindelijk ks. Tweede keer voelde ik weinig. Maar daardoor weet je ook niet goed wanneer je moet persen.

05-11-2013, 15:34

Citaat door Rifia_82:
Stil jij hahahhahaha je kent me toch?? Bij nagelsknippen heb ik al pijn laat staan bevalling

Love you en up voor de rest wil meer horen

05-11-2013, 15:42

Citaat door babygirlinlove:
Stil jij hahahhahaha je kent me toch?? Bij nagelsknippen heb ik al pijn laat staan bevalling

Love you en up voor de rest wil meer horen
Hahah dan word het wat met jou!!

05-11-2013, 15:49

Citaat door Saliha-18:
Hahah dan word het wat met jou!!
Ja ik wil algehele narcose als t kan!!

05-11-2013, 15:53
Ik. En het was heeeerlijk!!! Ook het prikken zelf ging heel goed.

05-11-2013, 15:57
Doen als het kan.. Ik heb moeten lijden..

05-11-2013, 16:01



Citaat door babygirlinlove:
Stil jij hahahhahaha je kent me toch?? Bij nagelsknippen heb ik al pijn laat staan bevalling

Love you en up voor de rest wil meer horen
Nu al stress, wordt wat met jou straks!
Ik lach omdat ik weet wat je te wachten staat...
En ik hoef lekker niet meer!!

Waqfa sahla lieverd! Love you 2!

05-11-2013, 16:04
Notif.

05-11-2013, 16:13

Citaat door babygirlinlove:
Wat zijn de voor en nadelen met een bevalling zonder verdoving (die is veel pijnlijker natuurlijk). Maar ik vraag me af of je echt niks niks voelt (ook niet als ze je gaan hechten) , hoe lang t duurt voor je weer je eigen benen voelt en of je er geen last van krijgt na paar dagen of maanden?
Zonder ruggeprik voel je precies wat er down there gebeurd en kan je daarop anticiperen. Met ruggeprik moet je op commando de verpleegkundige gehoorzamen die jouw lichamelijke activiteit afleest van een monitor, omdat jij niet weet wat er gebeurd met je eigen lichaam.

Lijkt me klote.

Pagina's : [1] 2 3