Bekijk volle/desktop versie : Mijn moeder verbied mij om naar mijn schoonouders te gaan!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

04-11-2013, 13:55
Hallo dames,

Ik heb even advies nodig en wil mijn hart luchten..
Tijdens mijn bruiloft was er een akkefietje tussen mijn moeder en schoonzussen.

Nu een maand later is mijn moeder nog steeds boos op mijn schoonzussen en verbied mij om samen met mn man op bezoek te gaan.
Mijn schoonouders hebben mij niks aangedaan het zijn schatten van mensen

Mijn moeder negeerde me de afgelopen week waarom? geen idee maar ik was met mijn man gisteren bij mn ouders geweest en het liep helemaal uit de hand.
Mn moeder heeft zoveel woede in haar weet niet waar dat vandaan komt, het komt er op neer dat mn moeder mn man zwart heeft gemaakt en de grond ingetrapt!
Terwijl hij mskien niks heeft gedaan!

Ik vroeg aan mn moeder waarom ze zo boos is op me nou ze antwoorde met omdat je met HEM getrouwd bent en als je naar je schoonouders gaat dan ben je hier niet meer welkom!
Ik heb aangegeven dat ik het niet kan maken om nooit bij mijn schoonouders op bezoek te gaan, ze schreeuwde dat ik dan haar dochter niet meer ben.

Mijn moeder is zo onredelijk! mijn man en ik kunnen er niks aan doen wat er op de bruiloft is gebeurd!
Ik ben hamdoullah gelukkig met mn man, maar mijn moeder geeft me elke keer een slecht gevoel.

Dames wat kan ik het beste doen in deze situatie, ze heeft mijn man echt de grond in getrapt!
Hij bleef rustig maar op een gegeven moment stond hij op omdat ze te ver ging (ze beweerde dat zijn moeder laf was en ze spijt had dat ze mij aan hem had gegeven en dat hij achter mijn moeder moet staan en ruzie moet maken met zijn zussen.
We zijn weggegaan sindsdien niks meer van mn ouders gehoord....

04-11-2013, 14:05


jeetje heftig, misschien kan je de volgende keer alleen naar je moeder gaan en met haar praten....succes in iedergeval!

04-11-2013, 14:09
Als je moeder fout is, moet je je man blijven steunen. Bezoek je schoonouders, maar vertel je ouders er niets over.

04-11-2013, 14:11
Pff heftig zeg! Je kan het beste inderdaad alleen met je moeder praten.. Want wat je moeder van je vraagt is onredelijk. Jou schoonouders hebben jou niks aan gedaan. En het is moeilijk om te oordelen we weten niet wat er tussen jou schoonzussen en moeder is voorgevallen.

Laat het even paar dagen rusten en ga dan naar je moeder en probeer achter te halen waarom ze zo doet.. Succes meid, ghair in Sha Allah!

04-11-2013, 14:12


Vreselijk zeg.

Dan moet er wel iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergs zijn gebeurd dat je moeder haar ego voor jouw geluk laat gaan.
En anders groeit ze er wel weer over heen.

Geef het tijd.

04-11-2013, 14:12
Heb je je schoonzussen er wel op aangesproken? Heb jouw schoonouders hun hierop aangesproken? Jouw moeders reactie gaat veel te ver, en ze zou eerst aan jouw huwelijk moeten denken voordat ze zich Zo laat gaan. Maar als zij zich totaal niet gerespecteerd voelt door jouw achoonfamilie dan kan ik me best voorstellen dat ze daar woedend van wordt. En helaas zorgt woede er vaak voor dat mensen dingen zeggen en doen die eigenlijk niet door de beugel kunnen.

Ik zou vooral niet boos worden op je moeder. 1 het is en blijft je moeder en 2 dan voelt ze zich helemaal in de steek gelaten.

04-11-2013, 14:13
Mijn moeder had me ook laten weten dat ik niet meer welkom ben daar..

04-11-2013, 14:14
Ik snap je moeder wel erg onrespectvol om op de bruiloft ruzie te maken met de moeder, xij mogen best excuses maken maar dat ze je man belachelijk heeft gemaakt is wel heel erg zoiets hersteld bijna niet..

04-11-2013, 14:14
Waar is je vader in dit verhaal? Als jouw moeder fout zit, en jouw moeder mijn moeder was, had mijn vader haar de mond gesnoerd.

04-11-2013, 14:15
Erg kinderachtig van je moeder, ze heeft op deze manier geen respect voor jouw man en voor zijn ouders, zij hebben haar toch niets misdaan, wat is er precies voorgevallen tussen jouw moeder en schoonzussen op die bruilloft, wellicht kan diegene die fout zat haar ecxuses aanbieden, als je moeder is afgekoeld kun je een gesprek met haar aangaan...ghair incha allah wa allah ihdie

04-11-2013, 14:16
o mijn god, wat een dramaqueen die moeder van je :s

04-11-2013, 14:37

Citaat door Teglelet:
Waar is je vader in dit verhaal? Als jouw moeder fout zit, en jouw moeder mijn moeder was, had mijn vader haar de mond gesnoerd.
Mijn vader staat altijd achter mijn moeder ook heeft ze ongelijk, toen ik mijn mond opende en mijn vader verzocht om wat zachter te praten, begon hij me uit te schelden waar mijn man bij was.
Ik schaamde me dood!

04-11-2013, 14:44



Citaat door BabyBlue:
...
Heel erg bedankt Babyblue dit had ik nodig!

04-11-2013, 14:45

Citaat door fessiaaaa:
Heel erg bedankt Babyblue dit had ik nodig!
Sorry had een reactie geplaats wat in een andere topic hoorde.

04-11-2013, 14:49
Ik zou niet meer naar mijn ouders toe gaan als dit met mij was gebeurt. Ga wel langs bij je schoonouders als ze jou niks hebben aangedaan. Mag ik vragen wat er is gebeurt tijdens je bruiloft of wat er is gezegt. Misschien is jou moeder gewoon heel erg gekwetst. En weet je wel het hele verhaal?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8