Bekijk volle/desktop versie : Welke bank vind jij het beste?



Pagina's : [1] 2 3

01-11-2013, 20:32
Ik ben nu bij de ABN AMRO, maar wil graag van bank veranderen. Heeft iemand misschien advies welke banken beter zijn, of stabieler?

Hoor dat Rabobank nogal een grote boete heeft van wanpraktijken, en bij de ABN AMRo is het niet veel anders, dus wat voor bank zal ik uitkiezen?

Zit al sinds mijn geboorte bij deze bank, althans vanaf me geboorte bij Fortis Bank, maar die werd toen door ABN AMRo overgenomen.

03-11-2013, 00:17


geen idee

ik zit bij rabobank wil juist naar ing ofzo

Ik raak mijn pasje vaak kwijt en een nieuwe aanvragen is gratis

05-11-2013, 00:11
ING raad ik je in ieder geval niet aan. Ben overgestapt naar ABNAMRO ben super tevreden.

05-11-2013, 02:06

Citaat door Azalea:
ING raad ik je in ieder geval niet aan. Ben overgestapt naar ABNAMRO ben super tevreden.
Ik wil juist weg bij ABN-AMRO, ik ging naar de bank toe, omdat ik €8000,- van mijn rekening eenmalig af wilde halen, ipv 16 dagen lang naar de bank gaan om het totaalbedrag bij elkaar te pinnen, dus ik kom daar met mijn paspoort. Dan weigeren ze het te doen, omdat mijn paspoort een maand over datum is.

Wel raar, want had paar dagen terug nog aangifte gedaan bij de politie, aangezien het moest van de verzekering, en hun vonden het geen probleem, aangezien een paspoort nog steeds geldig is als die een x aantal maanden over datum is.

05-11-2013, 02:07



Citaat door Monarch:
geen idee

ik zit bij rabobank wil juist naar ing ofzo

Ik raak mijn pasje vaak kwijt en een nieuwe aanvragen is gratis
Dus jou hebben ze niet genaamd met die LIBOR-schandaal?

05-11-2013, 16:16
Ik keek trouwens hoeveel rente je kreeg bij het ABN-AMBO, en dat is maar 1,30%, eerst was dat nog 2,25%. En je moet ook nog eens maandelijks betalen voor je rekening, dus je betaalt meer aan de bank, dan wat je krijgt.

Dus moet nodig van bank verwisselen.

05-11-2013, 17:55

Citaat door Arablover:
Dus jou hebben ze niet genaamd met die LIBOR-schandaal?
Nou, eigenlijk.. Het enige wat ik op mijn rekening krijg is mijn salaris. Meestal laat ik 10 euro ofzo op mijn bank en hou de rest van het geld liever thuis. Of bij de bank kan je een kluis huren, dan soms daar wat doen

05-11-2013, 19:25

Citaat door Monarch:
Nou, eigenlijk.. Het enige wat ik op mijn rekening krijg is mijn salaris. Meestal laat ik 10 euro ofzo op mijn bank en hou de rest van het geld liever thuis. Of bij de bank kan je een kluis huren, dan soms daar wat doen
Een kluis? Zoals in de film? Dat je een bakje hebt, waar je geld, documenten in kan stoppen?

05-11-2013, 19:27
je kan meerderen banken nemen

05-11-2013, 19:29

Citaat door Arablover:
Een kluis? Zoals in de film? Dat je een bakje hebt, waar je geld, documenten in kan stoppen?
Je kan gewoon een kluis huren bij de bank, daar kan je bijvoorbeeld je pp, goud en geld indoen. Alleen zijn ze er nu weinig omdat veel mensen huren

05-11-2013, 19:30

Citaat door Levensgenieter9:
je kan meerderen banken nemen
Klopt, maar dan moet je wel betalen voor je verschillende accounts. Ben je straks €20,- kwijt aan bankrekeningen bij de verschillende banken.

05-11-2013, 19:30

Citaat door Monarch:
Je kan gewoon een kluis huren bij de bank, daar kan je bijvoorbeeld je pp, goud en geld indoen. Alleen zijn ze er nu weinig omdat veel mensen huren
Hmm, , ben je soms een terrorist, verberg jij iets?(6)

Ik vertrouw het niet, zo'n gevaarlijke moslima als jij.

05-11-2013, 19:46



Citaat door Arablover:
Hmm, , ben je soms een terrorist, verberg jij iets?(6)

Ik vertrouw het niet, zo'n gevaarlijke moslima als jij.
Ja man, want ik heb een bom in mijn kluis en de bank weet daar natuurlijk niks vanaf

05-11-2013, 19:51

Citaat door Monarch:
Ja man, want ik heb een bom in mijn kluis en de bank weet daar natuurlijk niks vanaf
Slechte terrorist, je hebt je plan verraden. Ik had het meer over plattegronden van je doelwit ofzo, geen slimme terrorist ben je.

Plus een kluis opblazen is geen terroristische actie, dan ben je een bankrover.

05-11-2013, 19:57

Citaat door Arablover:
Slechte terrorist, je hebt je plan verraden. Ik had het meer over plattegronden van je doelwit ofzo, geen slimme terrorist ben je.

Plus een kluis opblazen is geen terroristische actie, dan ben je een bankrover.
Shit, morgen politie voor me deur zeker.

Pagina's : [1] 2 3