Bekijk volle/desktop versie : Catalaanse derby: FC Barcelona - Espanyol



Pagina's : [1] 2 3

01-11-2013, 17:31


Piqué misschien weer in de basis. Adriano geblesseerd.


''Guessing Barça’s starting line-up is nearly impossible.''

01-11-2013, 17:35


Ik ga speciaal voor Iniesta kijken.

01-11-2013, 17:39
is dit al vanavond

01-11-2013, 17:39
Zo mag ik het horen, Kastro. Zo weet je tenminste dat je echt voetbal gaat kijken.

01-11-2013, 17:41



Citaat door 33875:
is dit al vanavond
Yess.

01-11-2013, 17:47

Citaat door Arroganto:
Zo mag ik het horen, Kastro. Zo weet je tenminste dat je echt voetbal gaat kijken.
[video=youtube;z_yV4cv7fE4]http://www.youtube.com/watch?v=z_yV4cv7fE4[/video]

Iniesta is een baas.
Ik vond 'm al een geweldenaar toen de meeste Barça fans hier helemaal gek waren van de overrated Deco.
Maar dat was voor jullie tijd. Wallaah toen al begreep ik niet waarom Rijkaard 'm nauwelijks liet spelen.


Maar ondanks dit. Om hem in dezelfde zin te noemen met Zidane is gewoon een crime.

Excuses voor 't offtopic gaan.

ontopic; ik hoop dat Barca (punten) verliest. =)

01-11-2013, 18:02

Citaat door KASTRO:
[video=youtube;z_yV4cv7fE4]http://www.youtube.com/watch?v=z_yV4cv7fE4[/video]

Iniesta is een baas.
Ik vond 'm al een geweldenaar toen de meeste Barça fans hier helemaal gek waren van de overrated Deco.
Maar dat was voor jullie tijd. Wallaah toen al begreep ik niet waarom Rijkaard 'm nauwelijks liet spelen.


Maar ondanks dit. Om hem in dezelfde zin te noemen met Zidane is gewoon een crime.

Excuses voor 't offtopic gaan.

ontopic; ik hoop dat Barca (punten) verliest. =)
Voor onze tijd? Ik ken Deco vanaf de periode dat hij zijn interlands voor Portugal speelde. Toen speelde hij volgens mij nog voor benfica of porto.

Iniesta is altijd geweldig geweest. Het ene seizoen beter dan de andere, maar hij leek wel elke keer beter te worden. En nee, hij is niet te vergelijken met Zidane. Je kan ook geen Messi vergelijken met de Maradona van vroeger. Ga dus niet uit woede rode puntjes uitdelen.

01-11-2013, 18:04

Citaat door KASTRO:
[video=youtube;z_yV4cv7fE4]http://www.youtube.com/watch?v=z_yV4cv7fE4[/video]

Iniesta is een baas.
Ik vond 'm al een geweldenaar toen de meeste Barça fans hier helemaal gek waren van de overrated Deco.
Maar dat was voor jullie tijd. Wallaah toen al begreep ik niet waarom Rijkaard 'm nauwelijks liet spelen.


Maar ondanks dit. Om hem in dezelfde zin te noemen met Zidane is gewoon een crime.

Excuses voor 't offtopic gaan.

ontopic; ik hoop dat Barca (punten) verliest. =)
Ik denk dat Xavi en Iniesta de beste spelers op hun positie zijn in de afgelopen decenia

01-11-2013, 18:16

Citaat door Arroganto:
Voor onze tijd? Ik ken Deco vanaf de periode dat hij zijn interlands voor Portugal speelde. Toen speelde hij volgens mij nog voor benfica of porto.

Iniesta is altijd geweldig geweest. Het ene seizoen beter dan de andere, maar hij leek wel elke keer beter te worden. En nee, hij is niet te vergelijken met Zidane. Je kan ook geen Messi vergelijken met de Maradona van vroeger. Ga dus niet uit woede rode puntjes uitdelen.
Ik bedoelde, vóór jullie mnl-carriere.

Nah.. hij is niet te vergelijken omdat Zidane van een ander niveau is. Een niveau die Iniesta niet zal evenaren.
Heeft niks met 't feit te maken dat hij voor Madrid heeft gespeeld.

Uit woede? Ik gaf hier ooit een lid verbaal van langs omdat hij min of meer zei dat Theo Jansen beter is dan Seedorf.
Zoiets doe je gewoon niet. En enige gepaste reactie daarop is een rood puntje.


Nog maar eens ontopic; Espanyol doet 't beter dan afgelopen seizoen(en) maar ze missen imo type spelers als Ivan de la Peña en Raul Tamudo om 't barça moeilijk te kunnen maken.

Ivan de la Peña was echt een sierlijke voetballer. Toen was 't ook leuk om deze derby te bekijken.

[video=youtube;aUWtUtUeBVY]http://www.youtube.com/watch?v=aUWtUtUeBVY[/video]

01-11-2013, 18:26
zal een lekkere derby zijn

01-11-2013, 18:30

Citaat door KASTRO:
Ik bedoelde, vóór jullie mnl-carriere.

Nah.. hij is niet te vergelijken omdat Zidane van een ander niveau is. Een niveau die Iniesta niet zal evenaren.
Heeft niks met 't feit te maken dat hij voor Madrid heeft gespeeld.

Uit woede? Ik gaf hier ooit een lid verbaal van langs omdat hij min of meer zei dat Theo Jansen beter is dan Seedorf.
Zoiets doe je gewoon niet. En enige gepaste reactie daarop is een rood puntje.


Nog maar eens ontopic; Espanyol doet 't beter dan afgelopen seizoen(en) maar ze missen imo type spelers als Ivan de la Peña en Raul Tamudo om 't barça moeilijk te kunnen maken.

Ivan de la Peña was echt een sierlijke voetballer. Toen was 't ook leuk om deze derby te bekijken.



Waar zeg ik dat het iets te maken heeft met het feit dat hij voor Madrid speelt? Vergelijking tussen Messi en Maradona kan niet worden gemaakt omdat Maradona ook te gruwelijk was en dus van een ander niveau. Daar doelde ik op.

Speelt Garcia btw nog steeds voor Espanyol?

01-11-2013, 18:53

Citaat door Arroganto:
Waar zeg ik dat het iets te maken heeft met het feit dat hij voor Madrid speelt? Vergelijking tussen Messi en Maradona kan niet worden gemaakt omdat Maradona ook te gruwelijk was en dus van een ander niveau. Daar doelde ik op.

Speelt Garcia btw nog steeds voor Espanyol?
Ahzo. 'Kay. Yallaah box 'em.


I dunno. Vorig seizoen nog wel dacht ik.

01-11-2013, 19:31



Citaat door Arroganto:
Voor onze tijd? Ik ken Deco vanaf de periode dat hij zijn interlands voor Portugal speelde. Toen speelde hij volgens mij nog voor benfica of porto.

Iniesta is altijd geweldig geweest. Het ene seizoen beter dan de andere, maar hij leek wel elke keer beter te worden. En nee, hij is niet te vergelijken met Zidane. Je kan ook geen Messi vergelijken met de Maradona van vroeger. Ga dus niet uit woede rode puntjes uitdelen.
Sorry maar als je zegt benfica of porto dan ken je m blijkbaar niet goed genoeg

Denk alleen aan die CL finale onder Mourinho tegen Monaco zijn coole afronding aanval wat hij zelf opzette

01-11-2013, 19:39
ik ga psg kijken en deze wedstrijd

01-11-2013, 19:42
[video=youtube;CvnYX7Lv1n8]http://www.youtube.com/watch?v=CvnYX7Lv1n8[/video]

Pagina's : [1] 2 3