Bekijk volle/desktop versie : 'Liefde op het eerste gezicht.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

28-10-2013, 20:28
Het verhaal gaat over een meisje Amira en haar beste vriendin Houda. Ze gingen samen op vakantie naar Spanje om daar hun vakantie door te brengen. Amira werd verliefd op een jongen genaamd Ibrahim. Het was een liefde op het eerste gezicht in haar ogen. Maar dat bleek allemaal een droom te zijn. Vlinders in haar buik veranderde als steken in haar hart. Het bleek allemaal een droom te zijn.. In de handen van een pooier. Was ze hier op voorbereid?
[/I][/FONT]



[FONT=Century Gothic]Hoofdstuk 1[/FONT]

[FONT=Century Gothic]
Amira:

Liggend met mijn vriendin Houda lag ik op het strand. Met onze voetjes in het water waren we aan het dromen over ons leven. Het was heerlijk weer. Onze vakantie was net pas begonnen en we wisten niet hoe snel we op vakantie wouden gaan naar Spanje. Elke beleving die we maakte was spannend. We waren jong en genoten van ons leven. ‘’Amira zina geef me eens dat flesje zonnebrand crème. Voordat ik me straks nog verbrand’’ Ze stak haar hand uit en wees naar het flesje dat naast haar lag. ‘’Haha jij heks je wilt gewoon dat ik je insmeer omdat je zelf te lui bent.’’ Zuchtend ging ik op me knieën klaar zitten om haar in te smeren. ‘’Je kent me daar goed genoeg voor’’ Ze ging op haar buik liggen lachte naar me en sloot haar ogen. Ik spoot een beetje op haar rug en smeerde het uit. ‘’Tfoe je denkt dat je koningin bent he, nu mag je mij ook insmeren’’ Schreeuwde ik lachend en ik hoorde 2 jongens die vlak naast ons aan het voetballen waren lachen. Ze keken al de hele tijd. Ik voelde me best ongemakkelijk in me bikini maar Houda had er blijkbaar geen probleem mee. Ze genoot van de aandacht. De bal waarmee ze voetbalde kwam steeds dichterbij ons. Houda stond ineens op .’’ ik heb zin in ijs gekregen jij niet? Die hitte word m’n dood’’ Ik keek om me heen en ik zag nergens een ijskraampje staan. ‘’Trakteer je ons ook?’’ Hoorde je een van de jongens zeggen. Houda draaide zich om en wreef het zand van haar lichaam weg. ‘’Mannen horen vrouwen te trakteren toch?’’ Hoorde je haar zeggen. Ze daagde het gewoon uit. Ik wist het. Een van de jongens pakte zijn bal en kwam naar me toegelopen. Ik bekeek hem van top tot teen en besefte nu pas hoe knap hij was. Zijn mooie groene ogen en zijn gespierde armen waarmee hij de bal mee vasthield.. Ik begon het gewoon nog warmer te krijgen dan dat het al was. Hij stak zijn hand uit en stelde zich voor ’’Ibrahim’’. Hij kwam naast me op mijn handdoek zitten. ‘’Eh, Amira..’’ Ik schoof weg van hem en keek hem verbaasd aan. ‘’Niemand heeft je toestemming gegeven om op mijn handdoek te komen zitten’’ Zei ik niet wetend wat ik moest zeggen. ‘’Ik mag alles schoonheid’’ Hij lachte met zijn kuiltjes die perfect bij zijn jukbeenderen en opgeschoren stoppels paste. Ik wist niet wat ik moest zeggen. ’’Schoonheid haha?’’ Ik bloosde. Niemand noemde me schoonheid.. Mja, typisch zo’n iemand die dit tegen elk meisje zegt natuurlijk. Ik keek om me heen en was Houda helemaal vergeten. Waar was ze? Ik zag haar nergens en stond op.

Verder gaan ?

28-10-2013, 20:39


Upppp! Mooi beginnn

28-10-2013, 20:48
Oepaaa, ben benieuwd naar de rest !

28-10-2013, 21:21
Ik schrijf een vervolg zodra ik meer reacties heb

28-10-2013, 21:38


goed begin x

28-10-2013, 21:41
Up
Ben benieuwd
X nieuwe fan

28-10-2013, 22:14
Hoofdstuk 2[/FONT]

[FONT=Times New Roman]Mja, typisch zo’n iemand die dit tegen elk meisje zegt. Ik keek om me heen en was Houda helemaal vergeten. Waar is ze? Ik zag haar nergens en stond op.[/FONT]

[FONT=Century Gothic]Ik voelde een arm op mijn schouder en draaide me om. Ik keek recht in de groene ogen van Ibrahim en schrok. ‘’Maak je geen zorgen hoor je vriendinnetje is veilig bij Tarik mijn vriend.’’ Hij wees verderop naar een terras dat vlak naast een restaurantje zat.’vriendinnetje’ hij zei het op een manier alsof we kleine kinderen waren. Houda was druk in gesprek met de jongen ‘Tarik’ die ze niet kende. Achja.. Stom is ze niet, ze zal wel opletten. ’’ik maakte me al bijna zorgen’’ Ongemakkelijk liep ik terug naar mijn handdoek ging rustig liggen op mijn buik en deed mijn zonnebril op zodat ik vanuit mijn ooghoeken kon kijken naar hem. Ik droomde van een heerlijke massage van hem. Ik sloot me ogen en dacht na. De woorden waar ik aan dacht flitsen door me hoofd. Houda was druk in gesprek met de jongen ‘Tarik’ die ze niet kende . Maar ik kende Ibrahim ook helemaal niet.. Toch trok hij me aan. Ik kreeg het benauwd van hem. Alleen al als hij praatte wist ik niet wat ik moest zeggen. Hij was zeker een jongen dat veel aandacht van meisjes kreeg. Zijn uiterlijk en stem verklaarde alles.’’Amira?’’ Ik schrok en draaide me om. ‘’Eh ja Ibrahim?’’ Hij stond op. ‘’Kom ik heb een verassing voor je’’ zij hij lachend. Ik probeerde op te staan dat niet lukte. Hij tilde me op en gooide me in het water. ‘’Ibrahim neee!’’ Hoestend kwam ik boven water. Hij dook zelf ook het water in zwom naar me toe en nam mijn lichaam in zijn armen. Ik voelde me in de wolken.. Alsof ik weer opnieuw verliefd was. Het gevoel was heerlijk. ’’Nou wat een verassing.. Wollah ik pak jou nog wel. Wacht maar’’ Ik bloosde een beetje en keek hem aan. Zijn gezicht kwam dichterbij. Zijn lippen in mijn nek richting mijn oor. ‘’ohja?’’ fluisterde hij en hij beet in mijn oor. Mijn hele lichaam tintelde. Van de schrik pakte ik hem harder vast. Giechelend probeerde ik me los te maken van hem om weer het water uit te komen maar dat lukte niet. Hij had me vast alsof ik kansloos was. Alsof hij het prins op het witte paard was en ik was de prinses die erop zat.. Ik voelde me hemels. Maar waar was ik mee bezig en waar kwamen deze gevoelens vandaan? Ik was toch op vakantie gegaan om met Houda te genieten.. En mijn ouders zouden hier ook niet bepaald blij mee zijn als ze eens wisten hoe we ons gedragen..

28-10-2013, 22:19
Ik schrijf zometeen een langer vervolg dames xx

28-10-2013, 22:24

Citaat door Elhoceimaa:
goed begin x
Shokran lieverd, ik heb een klein vervolgje geschreven x

29-10-2013, 00:34
Hoofdstuk 3[/FONT]

[FONT=Times New Roman]Hij had me vast alsof ik kansloos was. Alsof hij het prins op het witte paard was en ik was de prinses die erop zat.. Ik voelde me hemels.[/FONT]

[FONT=Century Gothic]Het begon al donker te worden. Ik liep met Ibrahim richting ons hotel waar ik met Houda had afgesproken en Tarik was natuurlijk bij haar. Toevallig sliepen we in hetzelfde verblijf dus ik hoefde niet alleen te lopen. Het was onze eerste dag in Spanje en die begon al vrij goed. Ik leerde Ibrahim kennen en dat vulde mijn hele dag. Ik wist zeker dat ik op Ibrahim verliefd zou worden.. Of dat was ik eigenlijk al maar niet officieel. Er viel een stilte onderweg. ‘’Heb je het niet koud zina?’’ Ibrahim keek me vragend aan. ‘’Nee hoor.. Valt mee’’ Zei ik sarcastisch. Terwijl ik ondertussen kippenvel had. Hij legde zijn arm om mij heen. Ik voelde meteen zijn warmte en legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik voelde meteen de enorme aantrekkingskracht die ik al vanaf het begin dat ik hem zag voelde.. ‘’Amira?’’Fluisterde hij en hij stopte met lopen. Hij boog zijn gezicht voorover en zijn mooie groene ogen glinsterde door de lantarenpaal waar we onder stonden. Hij hoefde niks te zeggen.. Zonder woorden begrepen we elkaar. Een opwelling van liefde liet onze lippen naar elkaar toe gaan. Ik voelde een telefoon trillen die af ging. Het was die van Ibrahim. Hij nam snel op. ‘’Ewa feen broer, safe, ik kom nu, ciao.’’ Hoorde ik hem zeggen. ‘’Ibrahim wie was dat?’’ vroeg ik geïrriteerd. Mijn moment was namelijk zwaar verpest. ‘’Tarik, ik heb een verassing voor je prinsjesje’’ Zei hij. ‘’Oh, ga je me weer het water in gooien of wat is je verassing?’’ Zei ik op een sarcastische manier. ‘’Nee zina dit keer niet’’. Hij tilde me op en liep snel naar de ingang van het hotel. Ik was zijn prinsjesje, zijn zina, zijn schoonheid. Ik raakte al snel aan zijn woorden gewent die me telkens weer zo’n warm gevoel gaven.. ‘’Hier is het! Nummer 234’’ Ik wees naar de deur en hij maakte hem open. Pas toen we binnen waren liet hij me los. Hij legde me op bed neer. Wat was zijn verassing? Wat ging hij doen.. Aan seks was ik nog helemaal niet toe. ‘’Wat lig je daar nog op bed yallah ziet, we hebben haast kom naar de badkamer’’ Ik liep langzaam naar de badkamer en toen ik binnen was had hij het bad vol laten lopen met water en rozenblaadjes. Het rook heerlijk ‘’Oh Ibrahim.. Wat lief’’ Ik omhelsde hem en gaf hem een kus op zijn mond. Hij tilde me op en hield zijn handen onder mijn billen. Hij kneep er even in en tongde me. Hij kon zo lekker zoenen.. Ik zat weer in mijn droom. Mijn bh-bandje was opeens los. Mijn string was ook uit maar hij deed gelukkig niks geks. Hij liet me zakken in het water dat heerlijk warm was. Het was de eerste x dat ik me niet schaamde voor mijn lichaam. Het ging allemaal heel makkelijk. Hij liep weg knipoogde naar me en verliet de badkamer. Eenmaal afgedroogd kwam ik de slaapkamer weer binnen. Waar was Ibrahim? Ik keek naar het bed waar een mooi kort wit jurkje op lag. Hij had er een briefje bij geschreven waar opstond: Trek dit aan en ik zie je onder bij de trappen prinses. Ik deed alles aan wat hij had klaar gelegd. Smaak had hij wel voor een jongen.. Op mijn hakken liep ik de lift in naar onder waar Ibrahim op mij stond te wachten. Toen hij me zag verscheen meteen een lach op zijn gezicht. ‘’Mijn schoonheid’’ Zei hij en hij pakte mijn hand. Ik zei niks en bloosde alleen maar. We liepen richting een klein restaurantje waar ik Houda en Tarik aan een tafel zag zitten. Ze waren allebei mooi gekleed dus dit was allemaal gepland zonder mij. ‘’Dit was mijn verassing dus he.. Maar Ibrahim, mijn verassing ben jij. Je hebt mij al vanaf het eerste moment dat ik je zag verliefd gemaakt..’’ Ik zei het op een verlegen manier waardoor hij moest lachen. ‘’Kom laten we naar binnen gaan ze hebben lang op ons gewacht’’ Zei hij en vervolgens liepen we naar binnen.

29-10-2013, 00:35

Citaat door Saally:
Up
Ben benieuwd
X nieuwe fan
Shokran ik heb een vervolgje geschreven voor jullie x

29-10-2013, 00:52
nieuwe Fan

Me Want More

29-10-2013, 09:16


Wauw ga snel verder jij! upup

29-10-2013, 14:57
Ga snel verder meid!

29-10-2013, 14:57
Dankjewel dames! ik schrijf zometeen een vervolg!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16