Bekijk volle/desktop versie : Mijn Leven mijn Pijn Mijn Zonden Mijn Kennis mijn Reis



Pagina's : [1] 2

27-10-2013, 23:40
dit verhaal zal jullie ademloos meenemen dus sit back luister en huiver zorg voor de zakdoek naast je en hoor het ritme van je hart wanneer het verlangt naar meer meer naar de magie waarop mijn vingers de toetsen blindelings vinden maar wees gewaarschuwd het zal je volledige aandacht vergen aangezien ik schrijf hoe ik spreek en meer met woorden goochel als hans kazan en ik de noodzaak niet eens meer inzie van punten komma s omdat dit verhaal de moeite is om je best voor te doen omdat het een real life story is en jullie een uniek inzicht geeft in de keuken van twee geliefden de aanwezige culturele verschillen maar ook bruggen die afbrokkelden en ze konden het beide niet meer stoppen eens gemaakt voor elkaar daarna koud als de winter

How could you be so cold as the winter wind when it breeze yo
Just remember that you talking to me though
You need to watch the way you talking to me yo
I mean after all the things that we been through
I mean after all the things we got into
Ayo, I know there are some things that you ain't told me
Ayo, I did some things but that's the old me
And now you wanna get me back and you gonna show me
So you walk around like you don't know me
You got a new friend, well I got homies
But in the end it's still so lonely

How could you be so Dr. Evil?
You bringing out a side of me that I don't know
u decided we weren't gonna speak so
Why we up 3 A.M. on the phone?
Why would she be so mad at me for?
Homie I don't know she's hot and cold
I won't stop wont mess my groove up
Cause I already know how this thing go
You run and tell your friends that you're leaving me
They say that they don't see what you see in me
You wait a couple months then you gonna see
You'll never find nobody better than me

Talking talking talking talk
Baby lets just knock it off
They don't know what we been through
They don't know about me and you
So why I got something new to see?
And you just gonna keep hating me
And we just gonna be enemies

wanneer wantrouwen heerst en je geliefde word veroordeeld wegens niet gedeelde zaken en hij alle schijn tegen heeft terwijl haar naam in zijn hart geschreven stond omdat dit geschreven is vanuit de ziel omdat ik dit moest doen bovenal aan de voor avond van mijn shahada voor de persoon waaraan ik dit verschuldigd ben na een dua voor mama en omdat het mij reinigd van gedane zonden namen zijn bewust veranderd aangezien dit zich in het nu afspeelt en ik verder geen schade aan de betreffende persoon wil berokkenen...
hier en daar zal ik het verhaal aankleden met quotes vids of andere manieren om te onderstrepen wat mijn hart jullie wil schenken vraag dan ook om geen (ver)oordelen maar iets om over na te denken

lievessa op een dag zal je pas weten hoe vaak ik allah swt om vergiffenis heb gebeden en tot op het laatst voor ons heb gestreden maar je was op ik berust me in het feit dat het gewoon niet l maktab was ik naar rechts jij naar links ons pad begon zo mooi ooit keken onze ogen naar elkaar en we wisten op dat moment ons zoeken is klaar my dunya my insha allah soon to be wife....

[video=youtube_share;wLlfGsASe8o]http://youtu.be/wLlfGsASe8o[/video]

inleiding


ik ben een man uit een beruchte familie ergens in de haven stad rotterdam met zijn roots voornamelijk in het land van de grootse moslim gemeenschap van de wereld een plaats waar de zon de verwarmind is de zee mijn douche het strand de plaats ineemt van het comfortabele bed wat iedereen hier in het westen gewend is mijn voorouders kwamen als de eerste immigranten met de boot naar het beloofde land lang voordat spanjaarden marokanen turken hun geluk hier gingen beproeven op zoek naar een beter toekomst voor velen onder jullie dus voel je bij deze gezegend de straten nemen je mee je groeit erop en al op vrij jonge leeftijd ontdekte ik via neven ooms en andere aanverwanten en gelijk gestemde criminal minds dat haram geld de easiest way out is "ik groeide op in rust en vrede maar het leven op de straat bleef mijn adem benemen ik maakte kennis met jaloezie en haat het leven bljft een bitch als je steeds de verkeerde keuzes maakt (Helderheid-Allah ya rachmoe)
en ondanks dat ik alle goede normen en waarden van yemma mee kreeg
Who should I give my love to?
My respect and my honour to
Who should I pay good mind to?
After Allah
And Rasulullah

Comes your mother
Who next? Your mother
Who next? Your mother


Read more: Yusuf Islam - Your Mother Lyrics

had ik altijd al de neiging om aan de rand van de afgrond te wandelen te ontdekken wat juist niet mocht en stond zonder angst vooraan om rwina op het voorhoofd van iemand te maken met vuist steen mes of iets anders wat in de buurt was om de ander kapot te maken driftig komt niet eens in de buurt ken je het gezicht van donald duck alsof shitan al eenden geluid makend zich een weg door me keel vormden en de woorden als stier herman op iemand af denderde en als de grijze mist zich echt weer eens voltrok was het meerdere keren zien van het kamertje van de directeur zo normaal geworden dat ik vele jaren later bij het zien van de film problem child (alle delen bij elkaar) een lachertje vond zo ging het op elke school zelfs op de hbo had ik nog af en toe moeite met gezag

leefde erop los veel teveel gehad (haram geld) veel te veel gezien(geweld)
wanneerde trein uit amsterdam aan kwam was de taak van mij en vele anderen om stenen klaar te leggen om vervolgens de ruiten te testen op kwaliteit

[video=youtube_share;551-QfYJymI]http://youtu.be/551-QfYJymI[/video]

(zie trailer the rise of the foot soldier op youtube)

dat ben ik geweest het is mijn verleden heb er voor geboet maar dat maakt van mij geen slecht mens elke man met maakt fouten de een valt en staat op bij de ander gaan de dingen iets sneller....

leefde erop los kon elke discotheek in heel nederland en ik at dagelijks een haram boterham..

sex soms drugs geen rock en roll(geef mij maar cheb hasni en of cheb mami)
marokkaans libanees turks iranees allemaal vonden ze de weg naar de auto de kamer en het bed de jaren bestonden uit bed pret iets wat me jaren bleef achter volgen ik kon shitan simpel weg niet weerstaan hij nam mij mee als snel stromend water naar de zee stal vele harten zoals brace met het nummer harte dief gaf ze niet meer terug en brak er veel ......ging relaties aan zonder me zelf te laten zien en had op bepaalde leeftijd meer string en dijen gezien als heel het publiek bij pauw en witteman de wereld draait door en rondom tien

had altijd al de interesse in andere culturen ook omdat mijn uiterlijk zich als een kameleon allerlei jasjes kon aan laten meten en wollah bile ik heb veel jasjes versleten talent aangeboren om snel veel arabische en berberse woordjes te leren verstond ik al snel lang had ik niks zeggende contacten en de ware insha allah vinden komt later wel
kortom opgroeien van puber naar man echt wel(eigenlijk ech wel niet voor niks rotterdammer yak)

ging van haram naar halal en inmiddels al een aantal jaren zelfstandig ondernemer en een eigen huis....dus een stabiel leven en hele goede toekomst perspectieven dat is een feit maar het hart was nog niet klaar om de liefde van mijn leven te bieden wat ze verdiende .....

het was op de dag dat ze naar beneden kwam bij onze eerste ontmoeting dat ik wist she is the one daarover later meer voorafgaand aan onze ontmoeting gingen vele uren aan de telefoon tot heel laat in de nacht er aan vooraf en speelde we samen al langer met het feit om elkaar toch in real live te ontmoetten

I know, I can't afford to stop
for a moment.. that it's too soon.. to forget
I know, I can't afford to stop
for a moment.. that it's too soon.. to forget

Man.. for real
I was in love with this girl, y'know
I was.. to' up dog! I'm tellin you man
She was wild man.. f'real
It's just too.. let me tell you about her

Yo, in she came with the same type game
The type of girl givin out the fake cell phone and name
Big fame, she like cats with big thangs
Jewels chip, money clip, phone flip, the six range
I seen her on the ave, spotted her more than once
Ass so fat that you could see it from the front
She spot me like paparazzi; shot me a glance
in that catwoman stance with the fat booty pants, Hot damn!
What's your name love, where you came from?

die avond was het raak beiden konden niet eten van de spanning en het was voelbaar in het restaurant waar we waren de serveersters bleven op eerbiedige afstand zodat mijn lichtbruine ogen genoten van het geen ik voor me zag

femme fatale modieus dress code up to date ogen om jezelf in te verliezen en een bepaalde xxxxxxxe manier van kijken ...speelse lach om haar mond ik voelde me de happiest man alive tenminste op dat moment niet wetende dat.....word vervolgd
de avond verliep als gehoopt en beiden vervolgden onze weg waarna ik haar naar de taxi begeleidde als de heer die ik ben ....

deel twee volgt zometeen red bull vereist en rayman is laat moet ook af gekeken worden .......

27-10-2013, 23:44


Wat betreft de andere communicatiemiddel, nl. het telefonisch contact.
Het is voor een man en vrouw toegestaan om een gesprek met elkaar te hebben om te weten te komen wie men aan de andere kant van de lijn heeft dit na het plaats vinden van het huwelijksaanzoek.

Dit gesprek moet geschieden in aanwezigheid van een mah’ram zodat er geen gelegenheid verleend wordt aan de influisteringen van de shaytaan.

Na de eerste gespreken waarin men onderzoekt hoe de andere persoon nadenkt en of men praktiserend is, … etc heeft men geen reden de andere persoon nog telefonisch te spreken. Als u met deze persoon wilt trouwen dient u een huwelijkscontract te sluiten zodat alles toegestaan wordt, verder kunnen afspraken onderling gemaakt worden dat u nog uw studie wilt afronden, indien men nog enkel of allebei studeert.

Want weet beste gelovige, dat de shaytaan diepe gedachten heeft, vandaag is het een telefonisch gesprek, morgen is het een ontmoeting en overmorgen treft men een zonde waardoor de Troon van Allah beeft.



had ik dit toen al geweten in mijn tijd als kuffa........dan was er mischien nog hoop in donkere dagen .....en als zogenaamde zusters mij eerder de weg hadden gewezen de wat als vraag herhaalt zich keer op keer

27-10-2013, 23:46
zonder ons aan regels te houden die gelden in de islam hadden we toch omgang met elkaar .....

en leerde elkaar kennen te snel te veel diepgang en met meerdere impact volle gebeurtenissen in een te korte tijd karakter verschillen en dergelijke zorgden voor vele spanningen daarover snel meer.....

27-10-2013, 23:47
hate your phone calls
In the middle of the day
Cause all I do is remind me that my baby is so far away
It drives me crazy
Cause i need you with me
I know its hard for you to understand when i say that

I hate goodbyes
I hate these tears in my eyes
I hate myself for the way i feel about you everytime
I've had enough
Im sick of wishing you was around me every day, every night
it's way too much
I hate love

27-10-2013, 23:48


de maanden verstreken en we waren elkaars nour ......maar haar geweten begon te spreken dit was immers niet wat een moslima behoorde te doen eerst was r de roze bril maar erna volgde al snel dua s om vergiffenis aangezien ze geen raad wist met gedane daden ook al was het hart er vol van en genoot ze van alles.......

27-10-2013, 23:50
toch vroeg ze allah swt elke dag om vergiffenis once a sinner always a sinner tenminste zo is het verhaal toch?

maar dit hier bied jullie zicht op hoe de praktijk vaak werkt je weet het mag niet toch gebeurd het en lopen de zaken nu eenmmaal zo omdat je van elkaar houd ..........................

27-10-2013, 23:52
ze was het type van een goede fulltime baan goed gedressed en kon zich op elke niveau handhaven een carriers vrouw sort of speak maar helaas ook gezegend met genen die ervoor zorgden dat ze haar emoties niet kon tonen niks deelde en alles opkropte

27-10-2013, 23:54
ik daarin tegen open minded makkelijk pratende losbol nog teveel elementen van oude levens paden

maar met a whole lotta love for haar en zij alleen helaas verloor hij zich aan onschuldige niks betekende acties hier op deze site vandaar dat deze nacht zich ervoor leent hier mijn openbaring te doen ...............anoniem dat wel maar ik wil haar en anderen niet meer schade toebrengen zoals reeds vermeld

27-10-2013, 23:57
dagen werden weken weken werden maanden en die tijd vulde zich met geluk liefde veel liefde maar ook nog lopende zaken uit mijn verleden die ik achteraf gezien in alle eerlijkheid had moeten melden het had een hoop ellende gescheeld.........maar elke fase kent zijn harde lessen en dit was gedoemd te mislukken helaas ..............alletwee veel pijn en nu hard en vijandig ........

als de hersenen zich spiegelen aan halve waarheden en erna maakt de ene partij er een hele waarheid van kan de ander zich niet meer verdedigen zelfs de lihoud moskowics als hij nog werkzaam was kon niet meer te hulp schieten

27-10-2013, 23:59
hoe leg je de liefde van je leven uit dat je acties niet het portaal naar de ziel zijn

hoe leg je haar uit dat de gemaakte stappen echt niet zijn zoals ze lijken maar dat het je simpel weg ontbrak aan kennis van zaken en los stond van eerlijk of oneerlijk...........................neem ervaringn inderdaad er van mee en kijk niet om met haat

28-10-2013, 00:03
het kost moed madame et monsieur om hier je hart te laten schijnen naast moed ook zeker daadkracht.......

helaas duurde mijn reis langer en was opgedane kennis niet afdoende maar alsnog had real love zoals massari het zingt


toch echt moeten overwinnen helaas was dat niet voldoende ..................beide op moe van de strijd los van elkaar al zo lang herinneringen blijven tot op een zekere dag de ogen een ander zien en het voor eeuwig weg is


until we shall meet in Heaven in Islam, described in the Qur'an as an eternal afterlife of peace and bliss, where the faithful and righteous are rewarded. They will be restful in the presence of God, in "gardens beneath which rivers flow." Jannah comes from an Arabic word which means "to cover or hide something." Heaven, therefore, is a place which is unseen to us.
The Quran describes that Jannah is "...a beautiful place of final return – a garden of eternity, whose doors will always be open to them" (Qur'an 38:49-50).

28-10-2013, 00:05
morgen ergens in zuid holland zal deze man zijn shahada doen

Eshhedoe an laa ilaha illallah, wa eshhedoe enna moehammaden abdoehoe wa rasoeloeh.

zal gehoord worden met mijn zelf verkozen getuigen als mijn broeders naast en om mij heen .......

ik ben klaar ........

28-10-2013, 00:07


getuigen voor de dag des oordeels.........

allah swt zal mij begeleidden daar waar ik ook zal heen gaan en met wie ook aan mijn hand ......


weet dat ik alles in mijn macht deed maar dat als de liefde veranderd in haat het inderdaad tijd is om vaarwel te zeggen....

28-10-2013, 00:10
word vervolgd..................insha allah.........

28-10-2013, 00:55
voor het gemak dat reacties zoals hierboven niet plaats hebben gevonden

men dient eerst alles te hebben gefilterd en daarna pas met een goed beargumenteerd oordeel te komen....

de boodschap kan pas duidelijk ervaren worden als men door de regels heen kan lezen durft te voelen en zich verder niet stoort aan

het ontbreken van interpuncties.....

word vervolgd

Pagina's : [1] 2