Bekijk volle/desktop versie : Stel je voor je gaat verloven of trouwen met een sukkel



09-02-2005, 12:52
Gaandeweg begin je te realiseren dat er nog een veel leukere man bestaat die jou gelukkig zou kunnen maken. Heb je dan iets van pech gehad of zou je wanhopig je best doen om het huwelijk/verloving ongedaan te maken?

09-02-2005, 12:54


getrouwd = getrouwd

tot de dood je scheid

heb je er spijt van

spring maar lekker van een flat dan

09-02-2005, 12:57

Citaat door Squall:
Gaandeweg begin je te realiseren dat er nog een veel leukere man bestaat die jou gelukkig zou kunnen maken. Heb je dan iets van pech gehad of zou je wanhopig je best doen om het huwelijk/verloving ongedaan te maken?
Huwelijk is wat anders, dat zou ik niet zomaar ongedaan maken. Maar als het om een verloving gaat dan zal ik zeker overwegen of hij wel diegene voor mij is. Beter, dan dat ik achteraf spijt krijg en we zeer ongelukkig worden in ons huwelijk...

09-02-2005, 12:59
Waarom trouw je dan?

09-02-2005, 13:01



Citaat door Funk Lady Flex:
Waarom trouw je dan?
Inderdaad!

Je trouwt toch niet zomaar met iemand zonder dat je weet hoe die persoon ongeveer is?! Ik neem aan dat je pas met iemand trouwt als je er 101 procent zeker van bent..


.:UcA:.

09-02-2005, 13:10

Citaat door Squall:
Gaandeweg begin je te realiseren dat er nog een veel leukere man bestaat die jou gelukkig zou kunnen maken. Heb je dan iets van pech gehad of zou je wanhopig je best doen om het huwelijk/verloving ongedaan te maken?
Als ik van die sukkel houd dan zal geen enkele jongen aan mijn sukkeltje kunnen tippen!! Doesh zou ik me best doen om er het beste van te maken tussen ons!! :boogie:

09-02-2005, 13:11
Je leert iemand kennen pas als je verloofd of getrouwd bent. Iemand kan heel lang de schijn ophouden en mischien kun je het hem niet eens kwalijk nemen gewoon omdat die een sukkel blijkt te zijn. Ja liefde maakt blind, waardoor je ineens met een sukkel verloofd of getrouwd bent.

Ineens leer je die superleuke jongen kennen die alles heeft wat jij altijd heb gezocht. Je beseft dat je te vroeg zo een belangrijke beslissing hebt genomen! Wat doe je als het zover is? Het is eigenlijk meer een gewetensvraag

09-02-2005, 13:11
Misschien is die jongen voor die meiske geen sukkel
En vind jij hem gewoon een sukkel

09-02-2005, 13:13

Citaat door Squall:
Je leert iemand kennen pas als je verloofd of getrouwd bent. Iemand kan heel lang de schijn ophouden en mischien kun je het hem niet eens kwalijk nemen gewoon omdat die een sukkel blijkt te zijn. Ja liefde maakt blind, waardoor je ineens met een sukkel verloofd of getrouwd bent.

Ineens leer je die superleuke jongen kennen die alles heeft wat jij altijd heb gezocht. Je beseft dat je te vroeg zo een belangrijke beslissing hebt genomen! Wat doe je als het zover is? Het is eigenlijk meer een gewetensvraag
Ja, je hebt gelijk. Je weet nooit hoe je man is totdat je met hem onder één dak woont.

Goed, het lijkt me verschrikkelijk ik zou er alles aan doen om het huwelijk te laten slagen, niet bij het minste geringste tallaq aanvragen.

Alllah7fed, zo een situatie.

09-02-2005, 13:20

Citaat door Funk Lady Flex:
Misschien is die jongen voor die meiske geen sukkel
En vind jij hem gewoon een sukkel
Ik bevind me niet in de situatie, maar stel je voor dat het zo zou zijn dan is het jaloezie

Maar wat zou jij doen als je na een jaar verloving/huwelijk ontdekt dat het een sukkeltje is omdat jij de Marokkaanse Brad Pitt of Antonio Banderas bent tegengekomen?

09-02-2005, 13:21
Ik vind dat je iemand gaat leren kennen als hij jou hand heeft geeft gevraagt en jij ja zegt dan komt er een verloving. Dit kan ook lang duren dus neem die tijd daarvoor, want alleen op deze mannier kun je hem/haar leren kennen. Als dat goed gaat en jullie weten van elkaar dat jullie verder willen dan gaan jullie trouwen. En als je met iemand trouwd dan is die gene denk ik geen sukkel of heb ik het miss????
Men moet hier tijdens die verloving goed de tijd voor nemen en kijken of hij/zij het echt voor haar/hem is, want trouwen is iets groots voor altijd.
Je tuurlijk als men getrouwd is gaat er misschien het ene en het ander veranderen en soms hoort dit erg gewoon bij. En in huwelijk is praten best goed dus men moet niet aan scheiden denken.

Maar zo denk ik erover.

Groetjes Ouiam

09-02-2005, 13:28
Dumpen natuurlyk al weet ik dak da nooit zou doen want als ik trouw inshallah dan isda met de beste man waar mn hart naar verlangde


Citaat door Squall:
Ik bevind me niet in de situatie, maar stel je voor dat het zo zou zijn dan is het jaloezie

Maar wat zou jij doen als je na een jaar verloving/huwelijk ontdekt dat het een sukkeltje is omdat jij de Marokkaanse Brad Pitt of Antonio Banderas bent tegengekomen?

09-02-2005, 13:31


Als Je Nog Niet Getrouwd Bent Zou Ik Nu Een Punt Achter Zetten, Want Als Je De Rest Van Je Leven Zo Begint Zul Je Het Niet Lng Volhouden .
War Blijft De Liefde??ik Ken Zoveel Marokaanse Meijsjes Die Geschiden Zij Met Kinderen En Dan Heb Je Het Pas Moeilijk.......doe Niks Zonder Liefde .

09-02-2005, 13:48

Citaat door Funk Lady Flex:
Waarom trouw je dan?
vraag ik me ook af ja..

maar je hebt van die gasten in deze wereld....
zeg k ook 'huh' tegen...