Bekijk volle/desktop versie : turken hebben weer iets van marokkanen gepikt!



Pagina's : [1] 2 3 4

26-10-2013, 17:14
onze sfenjz! en natuurlijk wordt daar net iets aan veranderd. ze maken mini sfensj op de markt en dat dippen ze in stroop of honing, en worden per bord verkocht. ik mocht wel proeven en was wel lekker, maar 't blijft toch marokkaans. ook al zit er een laagje honing op

eerst maakten ze msemmen, met spinazie en kaas erin. of vullen met salade zoals Turkse pizza. en nu sfenzj met honing. straks weer iets anders

26-10-2013, 17:25


boo? hoo? haha wat een megool


Citaat door QueenBee:
boohoo

26-10-2013, 17:44
En toch zijn die Turken dus slim, ze zien overal handel in en verdienen er hun geld mee.

26-10-2013, 17:46
en toch zijn ze meer ondernemer dan onze marokkanen.

Alle bakkers, eettentjes shoarma en Turkse pizzas.. Geen woord NL's, ze zeggen shekour abi en abla.


Onze Marokkanen, weten altijd hoe het wel moet, kraken iedereen en alles af, wat zij weten het beter.

Maar ondertussen zo weinig ondernemers

26-10-2013, 17:49



Citaat door sandous:
en toch zijn ze meer ondernemer dan onze marokkanen.

Alle bakkers, eettentjes shoarma en Turkse pizzas.. Geen woord NL's, ze zeggen shekour abi en abla.


Onze Marokkanen, weten altijd hoe het wel moet, kraken iedereen en alles af, wat zij weten het beter.

Maar ondertussen zo weinig ondernemers
drugs circuit is ook een hele onderneming .....veel complexer dan het legale ....

26-10-2013, 17:50

Citaat door sandous:
en toch zijn ze meer ondernemer dan onze marokkanen.

Alle bakkers, eettentjes shoarma en Turkse pizzas.. Geen woord NL's, ze zeggen shekour abi en abla.


Onze Marokkanen, weten altijd hoe het wel moet, kraken iedereen en alles af, wat zij weten het beter.

Maar ondertussen zo weinig ondernemers
welke taal wil je spreken .......onderling marokkanaen ......de een spreekt geen darija ...de andere alleen nig nig .....de andere ...spreekt geen van beide. ......

26-10-2013, 17:52
Volgens mij bestaat zoiets al hoor....

We kunnen nog veel leren van hun!

- Hun kids spreken vloeiend Turks
- Ze zijn trots op wie ze zijn
- Ze beschermen hun vrouwen goed
- Trouwen met hun eigen soort
- En de eerwraak al kan dat best minder maar je ziet wat ervan komt als je een meid vrijheid geeft.
- Ondernemend of ze wassen hun drugsgeld wit boeiend ze hebben iig een eigen zaak

26-10-2013, 17:53

Citaat door Dati:
welke taal wil je spreken .......onderling marokkanaen ......de een spreekt geen darija ...de andere alleen nig nig .....de andere ...spreekt geen van beide. ......
Jij kan geen van drie nutteloos geval

26-10-2013, 18:08
ja ik ben ook wel beetje jaloers op hun.
maar niet vanwege hun taal of trotsheid, nee dat is niks voor mij.

26-10-2013, 18:10
Ik ben zeker niet jaloers op hun op wat tsss

26-10-2013, 18:12
Couscous kunnen ze niet nadoen dus

26-10-2013, 18:13

Citaat door Charfa:
Volgens mij bestaat zoiets al hoor....

We kunnen nog veel leren van hun!

- Hun kids spreken vloeiend Turks
- Ze zijn trots op wie ze zijn
- Ze beschermen hun vrouwen goed
- Trouwen met hun eigen soort
- En de eerwraak al kan dat best minder maar je ziet wat ervan komt als je een meid vrijheid geeft.
- Ondernemend of ze wassen hun drugsgeld wit boeiend ze hebben iig een eigen zaak
Tsss ga je kont weggeven met die uitspraak, gekwijf!

26-10-2013, 18:16


gekookte maiskolven verkopen ze ook, en ze roepen er nog bij dat het mais uit Marokko is.

26-10-2013, 18:22

Citaat door Dunya.:
Tsss ga je kont weggeven met die uitspraak, gekwijf!
Helaas ben jij het levende bewijs ervan.

26-10-2013, 18:22
Turken weten wat ze doen. Marokkanen niet, die zijn goed in lounges openen en coffeeshops.

Pagina's : [1] 2 3 4