Bekijk volle/desktop versie : Ben bang



05-02-2003, 19:54

Citaat door samira2003:
Ik had een vraag ik ga binnen kort trouwen en ik ben bang voor mijn huwelijksnacht ik weet niet wat ik moet doen en hoe het er van gaat komen? weet iemand hoe ik me misschien daarop moet voorbereiden wat ik moet doen enzo ik heb het aan niemand anders drufen te vragen dus vandaar dat ik het hier schrijf.

hoop graag serieuse reacties te krijgen.
.

14-02-2003, 20:11


tja,er echt op voorbereiden kan niet echt.Laat alles gewoon een beetje op je afkomen.Probeer veel met je aanstaande te praten ,hij is de enige die je een beetje kan gerust stellen.En alles tussen jullie oke is hoef je je nergens zorgen over te maken.Geniet er gewoon van en alles zal van zelf gaan,veel geluk

17-02-2003, 12:30
Als je vanuit de Islam iets wil weten over je huwelijksnacht dan moet je naar de bieb gaan en op zoek gaan naar boeken waar in staat wat je allemaal moet doen...Maar als het de angst is om naakt te zijn met je echtgenoot dan weet ik het ook niet. Denk daar maar niet aan.

Succes!!

17-02-2003, 12:56
Deze vraag is zo vaak gesteld....

Praat tegen hem...

Laat hij je met respekt behandelen op de bewuste avond/nacht...

Dan komt alles goed...

17-02-2003, 13:42


erwezna meisje, wat een taal!!!

17-02-2003, 13:49
pffffffff ehm je moet je eigelijk echt niet druk maken en van te voren gaan voorbereiden anders gaat het fout
je moet het gewoon allemaal op je af laten komen en dan komt insallah alles goed

Missprive

17-02-2003, 19:49
duidelijk syndroom oversext he ---------erwezna---------------

26-02-2003, 08:53
Jij bent nog jong 18 jaar, waarom haast je!

stel het nog een jaar, dan heb je meer tijd om meer tevragen en te informeren.

want als het mis gaat die nacht, vrees ik voor de rest van het leven.

praat met je partner erover, neem tijd, vertel wat je goed en wat je wil...... praten en nog eens praten...........

veel geluk.

26-02-2003, 15:41
IK HEB DE JUISTE OPLOSSING VOOR JOU HIER...................................

TROUW DAN NIET

IK WORDT HELEMAAL KOTS ZIEK VAN DEZE VRAGEN,JE WEET TOCH DAT HET EENMAAL BIJ EEN HUWELIJK HOORT,NEEM HET DAN ZO ALS HET IS!!!

26-02-2003, 16:22
Laat hij je een uur kussen op de huwelijksnacht...
Dan weet ik zeker dat alles goed komt...
Je bent dan 100% ontspannend...
Ik garandeer je dat alles vlekkeloos zal lopen...

P.S. Ik hoop niet dat ik een tegenvraag zal krijgen...

02-03-2003, 21:07

Citaat:
Origineel gepost door nurdin
Laat hij je een uur kussen op de huwelijksnacht...
Dan weet ik zeker dat alles goed komt...
Je bent dan 100% ontspannend...
Ik garandeer je dat alles vlekkeloos zal lopen...

P.S. Ik hoop niet dat ik een tegenvraag zal krijgen...
Verwacht je die dan ??

02-03-2003, 21:19
nou sa3ied

Tuurlijk weet ze dat het komt
Je kunt er dan nog steeds bang voor zijn. EN die opmerking van jou vind ik echt op niks slaan.
Jullie mannen hebben echt geen gevoel. Om zo'n mannen als jou kan ik me echt gaan ergeren