Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschapskilotjes



Pagina's : [1] 2

23-10-2013, 21:40
Salam dames.

Wie is er ook hard bezig met het kwijt raken van de zwangeschapskilo's? En wat doe je precies?

Misschien kunnen we elkaar tips gaan geven.

Ben benieuwd.

Xxxxxxxxx

23-10-2013, 21:46


ik nog 4,5 kilo te gaan, ik ben bewuster aan het eten of in ieder geval iik prober het en sporten.

maar die laatste kilo's pfff die zijn moeilijk.

23-10-2013, 21:59

Citaat door FATIMAZOHRA85:
ik nog 4,5 kilo te gaan, ik ben bewuster aan het eten of in ieder geval iik prober het en sporten.

maar die laatste kilo's pfff die zijn moeilijk.
Knap hoor

Hoeveel ben je tot nu toe kwijt? En hoe gaat het met je prinsje en prinsesje?

Ik eet gezonder sinds de geboorte van mijn meisje. En sport sind vorige week. Het gaat goed. Ben nu ong 5 kilo kwijt. Nog 25 kilo te gaan. Hihihi.

23-10-2013, 22:17
pfff ik ben ook bezig maar t gaat zo moeizaam. Er moet nog 10 kilo af. Ben maar begonnen met het inhalen van mn vasten dagen maybe dat het dan wat sneller gaat. Tips zijn echt meer dan welkom!

23-10-2013, 22:23


ik was voor de zwangerschap 52 kilo, de dag dat ik moest bevallen 71 kilo, na 1 week 65 kilo en nu dus 56,5 kilo.
maar kon de eerste 6 weken niet sporten ivm ks en nu probeer ik dus meer te bewegen buikspieroefeningen te doen en bewust te eten.
ik eet maar 1x per dag koolydraten en de porties zijn kleiner.
en ben bezig met een( app oefening )voor buikspieroefeningen gister 144 gedaan strax weer


met de kleintjes gaat het super alhamdulilaah, vandaag op het cb geweest ze groeien goed en ontwikkelen goed ben helemaal blij.

hoe is het met jou en je kids, hou je het nog een.beeje vol ik las over je situatie Allahiesabrek

23-10-2013, 22:25

Citaat door Jouwliefje:
pfff ik ben ook bezig maar t gaat zo moeizaam. Er moet nog 10 kilo af. Ben maar begonnen met het inhalen van mn vasten dagen maybe dat het dan wat sneller gaat. Tips zijn echt meer dan welkom!
Owh ik moet het vasten ook inhalen. Pffff Moet ook maar eens snel beginnen.

Hoeveel wil je kwijt?

23-10-2013, 22:32

Citaat door FATIMAZOHRA85:
ik was voor de zwangerschap 52 kilo, de dag dat ik moest bevallen 71 kilo, na 1 week 65 kilo en nu dus 56,5 kilo.
maar kon de eerste 6 weken niet sporten ivm ks en nu probeer ik dus meer te bewegen buikspieroefeningen te doen en bewust te eten.
ik eet maar 1x per dag koolydraten en de porties zijn kleiner.
en ben bezig met een( app oefening )voor buikspieroefeningen gister 144 gedaan strax weer


met de kleintjes gaat het super alhamdulilaah, vandaag op het cb geweest ze groeien goed en ontwikkelen goed ben helemaal blij.

hoe is het met jou en je kids, hou je het nog een.beeje vol ik las over je situatie Allahiesabrek
Goed bezig. Wat voor app gebruik jij? Dat is al een hele goede tip.

Ik zelf doe groeps sport. Vandaag bijv steps. Wauw echt zwaar. Moet echt conditie opbouwen.

Alhamdoulilah. Ben blij dat het goed gaat. Rabie khalihomlak. Heb je een beetje steun van je man en familie?

Het gaat goed na omstandigheden. Je hebt goede en slechte dagen. Verhouding is 3 goede en 1 slechte. En meestal als ik contact heb fehad met advocaat, dan komt die bewustwording van je huwelijk is over. En vind het zooo sneu voor mijn prinsje en prinsesje.

Maar ze doen het super goed alhamdoulilah. En daar dank ik Allah voor. En heb heel veel steun aan mama. Mijn familie heeft me goed opgevangen.

23-10-2013, 23:01
Ik ga deze week beginnen met sporten en alles te voet doen ipv ov/auto.
Zijn zwangerschapskilo's moeilijk eraf te trainen?

23-10-2013, 23:14

Citaat door Sunflowers.:
Ik ga deze week beginnen met sporten en alles te voet doen ipv ov/auto.
Zijn zwangerschapskilo's moeilijk eraf te trainen?
Allah 3awnak meis. Ja nog een goede tip. Zo weinig mogelijk met de auto doen.

Ik weet niet of het snel eraf is. Maar laten we hopen van wel. Mijn doel is: in zara kledij passen inshallah.

23-10-2013, 23:23

Citaat door Kuikentje24:
Allah 3awnak meis. Ja nog een goede tip. Zo weinig mogelijk met de auto doen.

Ik weet niet of het snel eraf is. Maar laten we hopen van wel. Mijn doel is: in zara kledij passen inshallah.
Amien, wa iyaaki!
Insha Allaah zullen we snel weer in ons kledij passen. Can't wait....

Ik moet 15 kilo afvallen om op oude gewicht te komen.


Offtopic: check je hoekje x

24-10-2013, 09:16

Citaat door Sunflowers.:
Amien, wa iyaaki!
Insha Allaah zullen we snel weer in ons kledij passen. Can't wait....

Ik moet 15 kilo afvallen om op oude gewicht te komen.


Offtopic: check je hoekje x
Inshallah. Ik kan niet wachten.

Je hebt ook pas een kleintje. Super lief. Hoe gaat het met hem?

Owh ik ga kijken. Thanks.

24-10-2013, 09:20
Hè meid! Hoe gaat het? Jij was toch die lid die ook 2 kindjes kort achter elkaar had? Hoe ervaar jij het als ik vragen mag?

24-10-2013, 09:47


hier nog 1 die haar kilo'tjes wilt verliezen , gaat zeer traag en moeizaam. Moet ongeveer 10 kg verliezen. maar de ene dag gaat het beter en de andere dag slechter ik wil ook terug in mijn oude kledij passen want nu

24-10-2013, 10:13
Nadat ik bevallen was van mijn 1e zoontje heb ik helemaal niks gedaan, na een half jaar was alles er weer af en droeg ik zelfs maat 36 terwijl ik normaal 38 had, weet nog steeds niet hoe dat kwam, misschien de stress.
Ben benieuwd hoe het nu met de 2e zal gaan...

24-10-2013, 10:15
trouwens gaf geen bv
en at zoveel buiten de deur, en veel koekjes.

Pagina's : [1] 2