Bekijk volle/desktop versie : Dingen die je niet verwacht van leden....



23-10-2013, 10:08
Heeft een van jullie wel eens hier iets meegemaakt met een lid wat je niet van haar/hem verwacht had? dat je echt zo zat: of juist van toen je het ontdekte? Kan van alles zijn positief of negatief. Iets wat iemand heeft gezegd of gedaan of iets wat iemand vertelde over wat hij/zij had meegemaakt waar je enorm van onder de indruk was

Wat was het en hoe reageerde je erop?

23-10-2013, 10:10


Ja. Negatief. Zat zo

23-10-2013, 10:17

Citaat door Tesliem:
Ja. Negatief. Zat zo
wil je er ook verder over uitweiden?

23-10-2013, 10:42
Er is hier iemand die oprecht gelooft dat ik een ongelovige duivel ben, met puur duivelse agenda. Er is ook iemand die gelooft dat ik een shiïet ben en dat succesvol weet te propageren aan fellow-stupids.

Thats about it, I think...

23-10-2013, 10:44



Citaat door Tesliem:
Ja. Negatief. Zat zo
Jij daar! Jij doet me denken aan iets wat je me een keer zei in een topic van je (waarin je iets tegen andere leden kon zeggen geloof ik). Was heel onverwacht, en heel lief

23-10-2013, 11:06

Citaat door QueenBee:
Er is hier iemand die oprecht gelooft dat ik een ongelovige duivel ben, met puur duivelse agenda. Er is ook iemand die gelooft dat ik een shiïet ben en dat succesvol weet te propageren aan fellow-stupids.

Thats about it, I think...
Hmm.. dan zou ik me toch wel gaan afvragen waardoor dat komt dat men zoiets denkt?

23-10-2013, 11:08

Citaat door Vreemdelingetje:
Hmm.. dan zou ik me toch wel gaan afvragen waardoor dat komt dat men zoiets denkt?
Wat maf je?

Dat vraag ik me niet af, ik weet precies hoe het komt dat men zoiets denkt.

23-10-2013, 11:11

Citaat door maaltje:
wil je er ook verder over uitweiden?

Doe maar niet. Dan is het roddelen

Citaat door QueenBee:
Jij daar! Jij doet me denken aan iets wat je me een keer zei in een topic van je (waarin je iets tegen andere leden kon zeggen geloof ik). Was heel onverwacht, en heel lief
Kijk daar doe ik het voor

23-10-2013, 11:14

Citaat door Soldier00:
Maakt t wat uit hoe zij denken?
Nee. Maar ik zou liegen als ik zei dat ik er geen moeite mee heb dat deze mensen deel uitmaken van mijn gemeenschap. Met "deze mensen" doel ik meer op de narrow-minded in het algemeen, niet de paar die mij het label "duivel" opplakken. Dat gelabel ben ik gewend (zoals de meeste moslims in dit land..).

23-10-2013, 11:15

Citaat door Tesliem:
Doe maar niet. Dan is het roddelen


Kijk daar doe ik het voor

23-10-2013, 11:19

Citaat door Soldier00:
Vervelend ja. Ik snap wat je bedoelt. De mensen in marokko lijken me nog een stuk slimmer dan deze geiten hier
Nou nou, zo zou ik ze niet willen noemen, daar doe ik de geiten onrecht mee.

(Tesliem, tik me op de vingers, that's ur job )

23-10-2013, 11:22
Ja 1 (vrouwelijk )lid maar dit is overigens jaren geleden.

23-10-2013, 11:22



Citaat door QueenBee:
Wat maf je?

Dat vraag ik me niet af, ik weet precies hoe het komt dat men zoiets denkt.
Ok.

23-10-2013, 11:22

Citaat door Soldier00:
Je begrijpt wel wat ik bedoel Ze zijn gewoon bekrompen en achtergesteld.
Ik begrijp wat je bedoelt en daar laat ik het bij

23-10-2013, 11:25
Ja, een mannelijk lid en zit nog steeds van .