Bekijk volle/desktop versie : Noem eens een Bollywood film die ik ECHT moet zien. :o



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

22-10-2013, 23:51
Bollywooders, where yo at?

22-10-2013, 23:55


Deze film zeg ik in iedere Bollywood topic : GHANJINI !!

En natuurlijk : Kuch Kuch Hota Hai, Khabi Khusi Khabi Gham en Kal Ho Na Ho. Maar ik denk dat je deze al wel gezien hebt?

22-10-2013, 23:56
Aashiqui 2
Veer-zaara
Kuch kuch hota hai
Mother India
Kahaani


En nog meer, maar dit zijn de enige waar ik nu op kom

22-10-2013, 23:57

Citaat door Delcine:
Deze film zeg ik in iedere Bollywood topic : GHANJINI !!

En natuurlijk : Kuch Kuch Hota Hai, Khabi Khusi Khabi Gham en Kal Ho Na Ho. Maar ik denk dat je deze al wel gezien hebt?
Jep, behalve khabi Khusi Khab Gham omdat ik geen hele film kon vinden met ondertiteling en het begin leek me ook niet zo boeiend. Over die geadopteerde zoon ofzo. Ghanjini kon ik ook alleen vinden zonder ondertiteling.

22-10-2013, 23:57


Aashiqui tum mi ho egt mooie film

22-10-2013, 23:58

Citaat door Delcine:
Deze film zeg ik in iedere Bollywood topic : GHANJINI !!

En natuurlijk : Kuch Kuch Hota Hai, Khabi Khusi Khabi Gham en Kal Ho Na Ho. Maar ik denk dat je deze al wel gezien hebt?
Ej die Kuch kuch hota hai en kal ho na ho hebben me laten janken jonge. Ik luister die muziek soms nog steeds hihi

22-10-2013, 23:59

Citaat door Monarch:
Jep, behalve khabi Khusi Khab Gham omdat ik geen hele film kon vinden met ondertiteling en het begin leek me ook niet zo boeiend. Over die geadopteerde zoon ofzo. Ghanjini kon ik ook alleen vinden zonder ondertiteling.
Ze zijn het beide echt waard om te zien! Als ik me niet vergis stond KKKG op youtube met ondertiteling. Tenminste vroeger.

23-10-2013, 00:01

Citaat door Delcine:
Ze zijn het beide echt waard om te zien! Als ik me niet vergis stond KKKG op youtube met ondertiteling. Tenminste vroeger.
Ja, kan hem nu alleen maar in slecht beeld terugkijken en in stukjes, heel irritant.

23-10-2013, 00:04

Citaat door Monarch:
Ja, kan hem nu alleen maar in slecht beeld terugkijken en in stukjes, heel irritant.
Ja dat is wel jammer. Ik kocht ze vroeger altijd bij een Hindoestaanse winkel in mijn buurt. Maar zoals het altijd gaat met Bollywood dvds leen je ze uit en zie je ze nooit meer terug Gelukkig zijn ze niet duur per stuk alleen wat ik er in mijn bollywood periode aan besteed had in totaal was waarschijnlijk wel veel

23-10-2013, 00:08
Ik kom zo terug.

23-10-2013, 00:10
Devdas!!!!......Divaaaa!

Och wat een mooie film. Super. Premiere was ook op het filmestival in Cannes. Zoo mooi gemaakt!

23-10-2013, 00:29
Fanaa was volgens mij ook een goeie.

23-10-2013, 00:32


Ben ff de naam kwijt. Maar ging over een jongen die miljoen won bij weekend miljonairs. Echt een hele mooie bekende film. Jullie zullen m vast wel al kennen

23-10-2013, 00:36

Citaat door sara1987234:
Ben ff de naam kwijt. Maar ging over een jongen die miljoen won bij weekend miljonairs. Echt een hele mooie bekende film. Jullie zullen m vast wel al kennen
Slumdog millionar

23-10-2013, 00:37

Citaat door Delcine:
Ja dat is wel jammer. Ik kocht ze vroeger altijd bij een Hindoestaanse winkel in mijn buurt. Maar zoals het altijd gaat met Bollywood dvds leen je ze uit en zie je ze nooit meer terug Gelukkig zijn ze niet duur per stuk alleen wat ik er in mijn bollywood periode aan besteed had in totaal was waarschijnlijk wel veel
Bij mij was ook zo' n winkeltje maar die is nu dicht. Wahed nicht van mij doet zelfs die dansjes na. Awkward

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6