Bekijk volle/desktop versie : Balotelli: ‘Vergeleken met Marko ben ik ’s werelds saaiste jongen’



22-10-2013, 20:24
Mario Balotelli denkt dat men in Engeland nog gaat zien, horen en lezen van Marko Arnautovic. Super Mario haalde de laatste jaren steeds de Engelse kranten met zijn rare fratsen, maar in januari liet hij de Premier League achter zich voor AC Milan. Arnautovic deed afgelopen zomer juist zijn intrede op de Engelse velden en verbond zich aan Stoke City. Balotelli voorspelt een mooie periode.

Balotelli en Arnautovic leerden elkaar kennen bij Internazionale, nadat de Oostenrijkse aanvaller FC Twente had verlaten voor die club. “Vergeleken met Marko ben ik ’s werelds saaiste jongen”, zegt Balotelli over zijn ex-teamgenoot. “Hij is een van de grappigste en gekste mensen die ik ooit ben tegengekomen. Met hem in de buurt beleef je nog eens wat. Over een paar maanden zullen de Engelse verslaggevers Mario wie? zeggen als mijn naam valt.”

“Marko en ik hebben nog contact, we praten wel eens met elkaar omdat we dezelfde dingen meemaken met de pers. Hij zei eens tegen me dat het zo lastig was mij te bereiken, omdat ik steeds een nieuw nummer nam. Ik lachte erom en zei dat hij dat na een paar maanden in Engeland wel zou begrijpen”, aldus Balotelli. “Maar het belangrijkste is om te onthouden dat hij een goede voetballer is. Hij is sterk en zal zich vlot aanpassen aan het spel in Engeland.”

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=199131

22-10-2013, 20:26