Bekijk volle/desktop versie : - Jouw voorbereiding voor een bruiloft/feestje. ♥



Pagina's : [1] 2

22-10-2013, 19:22

Salaam ladies,
plaats hier jullie voorbereiding voor als jullie een bruiloft hebben of een feestje.
Qua make up, jurk etc.

-


22-10-2013, 22:29


Licht make up, jurk en hoofddoek. Thats it haha

22-10-2013, 22:29

Citaat door Meisjevannador:
Licht make up, jurk en hoofddoek. Thats it haha
Eindelijk een reactie.

Lekker simpel, like that.

22-10-2013, 22:33

Citaat door -TRUSTNOBODY.:
Eindelijk een reactie.

Lekker simpel, like that.
Haha ja me to. Ik hou sowieso niet zo van make up dus daarom lekker licht

22-10-2013, 22:35



Citaat door Meisjevannador:
Haha ja me to. Ik hou sowieso niet zo van make up dus daarom lekker licht
Me 2.

23-10-2013, 23:13
Laten we het erop houden dat ik mijn kamer nooit helemaal opgeruimd achter kan laten

23-10-2013, 23:14

Citaat door On-bekende:
Laten we het erop houden dat ik mijn kamer nooit helemaal opgeruimd achter kan laten
Haha, i know what you mean.

23-10-2013, 23:26

Citaat door -TRUSTNOBODY.:
Haha, i know what you mean.
Erg is dat he

Ik bepaal wat ik aan wil trekken en leg het dan klaar, en als er nog wat gestreken moet dan doe ik dat. Dan reinig ik opnieuw mijn gezicht en breng opnieuw dagcrème aan, vervolgens doe ik mijn jurk aan, breng mijn haar in model en maak ik mij lichtjes op. That's it eigenlijk, niet al te veel poespas .

23-10-2013, 23:28

Citaat door On-bekende:
Erg is dat he

Ik bepaal wat ik aan wil trekken en leg het dan klaar, en als er nog wat gestreken moet dan doe ik dat. Dan reinig ik opnieuw mijn gezicht en breng opnieuw dagcrème aan, vervolgens doe ik mijn jurk aan, breng mijn haar in model en maak ik mij lichtjes op. That's it eigenlijk, niet al te veel poespas .
Haha jaaa zeker wel, uiteindelijk word het echt een bende.

Me 2, ik maak me ook lichtjes op, niet al te zwaar.
Gewoon simpel vind ik beter dan teveel poespas zoals jij zegt.

23-10-2013, 23:31
Als het van een kennis is. Heel makkelijk jurk check, make-up check en hoofddoek check haha.

Bij vriendin of familie; Jurk check, make-up check en haar check.

23-10-2013, 23:33

Citaat door -TRUSTNOBODY.:
Haha jaaa zeker wel, uiteindelijk word het echt een bende.

Me 2, ik maak me ook lichtjes op, niet al te zwaar.
Gewoon simpel vind ik beter dan teveel poespas zoals jij zegt.
Het komt bij mij vooral doordat ik mij aan het eind moet haasten, omdat mijn vader het wachten alweer zat is

Mijn tantes zeggen altijd dat ik mij net zo goed helemaal niet had hoeven opmaken . Bovendien vind ik het zo irritant om alles aan het einde van de avond er weer af te halen, dat ik er zo min mogelijk af wil halen .

23-10-2013, 23:34

Citaat door SweetLove-:
Als het van een kennis is. Heel makkelijk jurk check, make-up check en hoofddoek check haha.

Bij vriendin of familie; Jurk check, make-up check en haar check.
Lekker simpel, doe jij je hoofddoek dan anders dan hoe je hem in het dagelijkse leven doet,
als ik vragen mag?

23-10-2013, 23:35



Citaat door On-bekende:
Het komt bij mij vooral doordat ik mij aan het eind moet haasten, omdat mijn vader het wachten alweer zat is

Mijn tantes zeggen altijd dat ik mij net zo goed helemaal niet had hoeven opmaken . Bovendien vind ik het zo irritant om alles aan het einde van de avond er weer af te halen, dat ik er zo min mogelijk af wil halen .
Haha die ken ik, heb ik ook af en toe, dan moet ik me haasten.
Ik haat dan zo erg, dan kan ik me gewoon echt niet focussen.
Meestal vergeet ik dan wel iets.

Haha idd, je komt dan van de bruiloft of een feestje, je bent dan al moe.
Dan wil je het liefst gewoon zo snel mogelijk je bed in, inplaats van nog daarna te gaan reinigen etc.

23-10-2013, 23:48

Citaat door -TRUSTNOBODY.:
Haha die ken ik, heb ik ook af en toe, dan moet ik me haasten.
Ik haat dan zo erg, dan kan ik me gewoon echt niet focussen.
Meestal vergeet ik dan wel iets.

Haha idd, je komt dan van de bruiloft of een feestje, je bent dan al moe.
Dan wil je het liefst gewoon zo snel mogelijk je bed in, inplaats van nog daarna te gaan reinigen etc.
Precies hetzelfde , walou focus op dat moment!

Inderdaad, gewoon thuiskomen, riem af, jurk uit en lekker gaan slapen. Maar nee hoor, die jurk uitdoen is vaak al een heel gedoe, en dan ook nog je gezicht reinigen en tanden poetsen enzo . Reken maar op drie kwartier of een uur later slapen. Meestal moet ik ook nog re3sha bidden, omdat resh3a zijn tijd heeft zeg maar, dus dan moet ik sowieso mijn gezicht wassen bij het rotho doen, dus ja. Maar het is het waard als je weer gebeden en gereinigd en wel naar bed gaat!

23-10-2013, 23:53

Citaat door On-bekende:
Precies hetzelfde , walou focus op dat moment!

Inderdaad, gewoon thuiskomen, riem af, jurk uit en lekker gaan slapen. Maar nee hoor, die jurk uitdoen is vaak al een heel gedoe, en dan ook nog je gezicht reinigen en tanden poetsen enzo . Reken maar op drie kwartier of een uur later slapen. Meestal moet ik ook nog re3sha bidden, omdat resh3a zijn tijd heeft zeg maar, dus dan moet ik sowieso mijn gezicht wassen bij het rotho doen, dus ja. Maar het is het waard als je weer gebeden en gereinigd en wel naar bed gaat!
Haha alles is dan gewoon blanco in mijn hoofd.
Ik denk alleen aan het moment ze zitten op mij te wachten, moet snel doen.

Haha klopt, de jurk is al een hele gedoe. Ondanks dat ik moe ben doe ik gewoon de hele routine van reinigen etc.
En idd meestal moet ik dan ook nog le3sha bidden.
Dat moet natuurlijk op een schone, gereinigde gezicht.
En nadat ik pas met alles klaar ben dan pas kan ik me bedje in.
Dan ben ik alweer een paar uur verder.

Pagina's : [1] 2