Bekijk volle/desktop versie : 'Agent van steile trap gegooid bij brutemishandeling'



Pagina's : [1] 2

22-10-2013, 11:11
Een 33-jarige Amsterdammer wordt er van verdacht op 20 juli dit jaar een hoofdagent van een steile trap te hebben gegooid.

Volgens het OM heeft Sebastian J. de agent een aantal schoppen gegeven maar ook 'meerdere malen in het gezicht geslagen en gestompt'. Dit gebeurde terwijl de twee bovenaan een steile trap stonden, de agent viel door de klappen naar beneden.

Maar na de val was het nog niet afgelopen. Sebastian J. zou daarna op de agent zijn gaan zitten om hem nog enkele malen tegen zijn hoofd te slaan en in zijn buik en borst te stompen. De agent liep hierbij letsel op.

Op 30 oktober moet J. voor de rechter komen.

http://www.at5.nl/artikelen/113366/agent-van-steile-trap-gegooid-bij-brute-mishandeling

22-10-2013, 11:13


Als Sebastian naar de zonnebank was geweest zouden ze vast zeggen; Mogelijk van Noord-Afrikaanse afkomst. Licht getint.


ff ontopic; Erg gewelddadig, of de politie-agent was een pussy.

22-10-2013, 11:15
Sebastian verdient een lintje, goedzo, kunnen ze ook is voelen hoe het voelt om machteloos te zijn.

22-10-2013, 11:17

Citaat door Arablover:
Sebastian verdient een lintje, goedzo, kunnen ze ook is voelen hoe het voelt om machteloos te zijn.
Ben je geslagen door je vader of wat bedoel je hiermee?

22-10-2013, 11:17



Citaat door Arablover:
Sebastian verdient een lintje, goedzo, kunnen ze ook is voelen hoe het voelt om machteloos te zijn.
Ga dit niet goed praten.

22-10-2013, 11:21

Citaat door ENVY_ME:
Ga dit niet goed praten.
Oog om oog, tand om tand toch? Kijk is naar de misdaden die politieagenten gepleegd hebben, dan zul je zien dat het geen goeie mensen zijn. Mensen doen net alsof politieagenten van kinds af aan getraind zijn om mensen te beschermen, maar nee, wees niet zo naive.

Iedereen op dit forum kan morgen een politieagent worden, zolang je geen strafblad hebt. Dus zo bijzonder is het niet.

Wel apart dat je dus dat zegt, maar vervolgens wel de rebellen in Syrie steunt. Aangezien die ook vechten voor wraak.

22-10-2013, 12:43

Citaat door ENVY_ME:
Als Sebastian naar de zonnebank was geweest zouden ze vast zeggen; Mogelijk van Noord-Afrikaanse afkomst. Licht getint.


ff ontopic; Erg gewelddadig, of de politie-agent was een pussy.
wanneer sebastiaan langer onder de zonnebank had gezeten, dan werd er vast wel geroepen dat het om een donkere man ging
waarom leg jij de nadruk op noord-afrikaans en niet mediterraans of buitenlandse komaf

ontopic;
de politieagente is zeker gezakt voor de cursus zelfverdediging...

22-10-2013, 12:44

Citaat door Arablover:
Sebastian verdient een lintje, goedzo, kunnen ze ook is voelen hoe het voelt om machteloos te zijn.
een roze lintje, een politieagent val je niet aan, want dan hoor gewoon niet thuis in de maatschappij...

22-10-2013, 12:46

Citaat door Gizou020:
een roze lintje, een politieagent val je niet aan, want dan hoor gewoon niet thuis in de maatschappij...
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij kiest ervoor om voorover je broek uit te trekken, voorover te buigen en je in je kont te laten xxxxxx en te smeken voor meer.

Ik volg meer het principe van oog om oog, tand om tand. Jij kiest ervoor om in een samenleving te leven waar de politie alles mag doen wat ze willen zonder consequenties, ik kies voor een verantwoordelijke samenleving, waar de mensen consequenties moeten aanvaarden voor hun daden.

22-10-2013, 12:49

Citaat door Arablover:
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij kiest ervoor om voorover je broek uit te trekken, voorover te buigen en je in je kont te laten xxxxxx en te smeken voor meer.

Ik volg meer het principe van oog om oog, tand om tand. Jij kiest ervoor om in een samenleving te leven waar de politie alles mag doen wat ze willen zonder consequenties, ik kies voor een verantwoordelijke samenleving, waar de mensen consequenties moeten aanvaarden voor hun daden.
Wanneer ga je verhuizen? Op dit moment kies je namelijk gewoon voor een samenleving die niet voorstaat wat jij graag wil. Je klinkt wel heel stoer hoor, dat moet ik je nageven, maar je bent gewoon een materialistisch mietje met een hoop kritiek, maar te weinig ballen om te kiezen voor hetgene wat je wil.

22-10-2013, 12:54

Citaat door Julius:
Wanneer ga je verhuizen? Op dit moment kies je namelijk gewoon voor een samenleving die niet voorstaat wat jij graag wil. Je klinkt wel heel stoer hoor, dat moet ik je nageven, maar je bent gewoon een materialistisch mietje met een hoop kritiek, maar te weinig ballen om te kiezen voor hetgene wat je wil.
Nope, ben niet materialistisch, dus je vooroordelen kloppen niet.

22-10-2013, 12:57

Citaat door Arablover:
Nope, ben niet materialistisch, dus je vooroordelen kloppen niet.
Het is de enige reden die ik kan bedenken waarom jij niet naar je eigen heilstaat vertrekt, maar in dat verrotte Nederland blijft hangen.

22-10-2013, 13:06



Citaat door Arablover:
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij kiest ervoor om voorover je broek uit te trekken, voorover te buigen en je in je kont te laten xxxxxx en te smeken voor meer.

Ik volg meer het principe van oog om oog, tand om tand. Jij kiest ervoor om in een samenleving te leven waar de politie alles mag doen wat ze willen zonder consequenties, ik kies voor een verantwoordelijke samenleving, waar de mensen consequenties moeten aanvaarden voor hun daden.
gatver wat een gedachtegang.....gelukkig ben ik gezegend met hersenen die in deze maatschappij passen.
vertel het is toch een afgang voor jouw om elke die jij hier door brengt...

22-10-2013, 13:19
waarschijnlijk verdiende loon..

22-10-2013, 16:02

Citaat door Gizou020:
gatver wat een gedachtegang.....gelukkig ben ik gezegend met hersenen die in deze maatschappij passen.
vertel het is toch een afgang voor jouw om elke die jij hier door brengt...
Klopt, echt doodnormaal dat politieagenten hun ex-vriendinnetjes afknallen bij de C1000, en politieagenten die hun 11 jarige buurmeisje ontvoeren, verkrachten en vermoorden en vervolgens het meisje begraven in de tuin, klopt, en totaal normaal.

Jij vind dat allemaal prima natuurlijk, want ja politieagenten zijn er wel om ons te beschermen, dat 11 jarige meisje moest juist blij zijn dat ze die agent kon bevredigen voor zijn dienst aan het volk, kwaadaardig persoon dat jij bent.

Pagina's : [1] 2