Bekijk volle/desktop versie : Islam gedicht (palestina)



02-04-2002, 10:12
bismilahi rahmani raheem

broeders en zusters eerst zou ik jullie vragen om te bidden voor ons shohada in palestina onze dapere strijders die voor ons grond en moskee elquds hun leven opofferen, die onze eer en de islam verdedigen, als jullie dit lezen aub vraag ik jullie om soerat alfatiha op op alle shohada.

terwijl ik zat te kijken naar nieuws en gekeken wat er gebeurd in palestina, heb ik deze geschreven terwijl ik aan het huilen was, mijn woede is echt niet te beschrijven:

allaho akbar, allaho akbar, allaho akbar,
god help ons om uw huis terug te krijgen,

god help ons om de zionisten van de weg te ruimen,

god help ons om weer op onze voeten te staan en de gene die onze eer bedreigen te verslaan,

god help ons om de vlag van de islam weer te laten wapperen, en onze sterke tijden van vroeger te laten herboren,

god u hebt de zionisten naar ons getuurd als een test, maar we deden niet onze best.

god geef ons de kracht en de imaan, om een overwinning te scoren voor de islaam.

god vergeef ons dat we niet ons best deden, maar nu gaan we vechten als de dood vergeef aub onze verleden.

dat was mijn gedichtje mensen ik hoop dat het jullie bevalt.

en de overwining is nabij inshallah, ik voel het.
ik hoop dat ik het mee ga leven ik hoop dat ik daar dood ga als een shahied. als ik de kans krijg ga ik gelijk natoe inshallah.

wasalaamo 3alaykom

02-04-2002, 19:22


Erg ontroerend. Ik begon erbij te huilen.

Dagelijks denk ik aan de ellende in Palestina tijdens mijn gebeden.

moge Allah al onze gebeden verhoren.

Salaam

04-04-2002, 22:25
bedankt zusters ik zal zeker door gaan inshallah.

24-04-2002, 14:27
salaam broeder
je hebt gevraagd of ik vrouwelijk ben of mannelijk:

nou ik ben mannelijk en ik kom ook uit tanger leuk he mohim mijn broer kijk je mag mijn gedicht natuurlijk gebruiken, ik vind het heel leuk als dat iedereen het hoort .

salaamo3alaykom

24-04-2002, 17:27


bedankt ihssan

en sorry he zuster .
en trouwens ik kom ook uit tanger

07-05-2002, 23:27
Hey saLaaM F.....

MooI gedicht........ echt..Ik wisT nooIt dat je gediChteN sChreeF...... KeeP Up Tha Good wOrK.....!!!

En mail me meer van ej gedichten als ej die HebT......OkeeJ Thalla broedeR.....

Ma3salaam

23-10-2005, 17:13
t.v is gezond voor de kont
pas op dikke kont is ni gezond
maar is leuk dikke kont

d

30-12-2008, 18:50
Mensen met ideen, plaats ze op de topic hieronder....

31-12-2008, 14:15
Masha'allah!
mooi gedichtt alleen zie dat het in 2002 geplaatst is...
Ga door, je kunt het goed!

31-12-2008, 20:06
Masha'Allah mooiiii!! barakellahoe fiek voor het plaatsen

02-01-2009, 02:46

Citaat door tangaoui18:
bismilahi rahmani raheem

broeders en zusters eerst zou ik jullie vragen om te bidden voor ons shohada in palestina onze dapere strijders die voor ons grond en moskee elquds hun leven opofferen, die onze eer en de islam verdedigen, als jullie dit lezen aub vraag ik jullie om soerat alfatiha op op alle shohada.

terwijl ik zat te kijken naar nieuws en gekeken wat er gebeurd in palestina, heb ik deze geschreven terwijl ik aan het huilen was, mijn woede is echt niet te beschrijven:

allaho akbar, allaho akbar, allaho akbar,
god help ons om uw huis terug te krijgen,

god help ons om de zionisten van de weg te ruimen,

god help ons om weer op onze voeten te staan en de gene die onze eer bedreigen te verslaan,

god help ons om de vlag van de islam weer te laten wapperen, en onze sterke tijden van vroeger te laten herboren,

god u hebt de zionisten naar ons getuurd als een test, maar we deden niet onze best.

god geef ons de kracht en de imaan, om een overwinning te scoren voor de islaam.

god vergeef ons dat we niet ons best deden, maar nu gaan we vechten als de dood vergeef aub onze verleden.

dat was mijn gedichtje mensen ik hoop dat het jullie bevalt.

en de overwining is nabij inshallah, ik voel het.
ik hoop dat ik het mee ga leven ik hoop dat ik daar dood ga als een shahied. als ik de kans krijg ga ik gelijk natoe inshallah.

wasalaamo 3alaykom


MaschaAllah,

Moge Allah over je blijven waken aghi..ameen
Barak Allahoe fik.