Bekijk volle/desktop versie : Ik droomde dat ik een zoontje had gekregen



20-10-2013, 17:41
Hij was zo lief en mooi. Ik was er zo verliefd op. Hij had hele mooie krulletjes en blauwe boxpakje aan. Soubhanallah ik moet constant aan hem denken en ik vond het jammer dat mijn droom was afgelopen.

20-10-2013, 17:49


de vraag is ....was het wettig of onwettig ...?!?!


wat zag je nog meer.....een man of een zwarte grote schaduw ...?

20-10-2013, 18:34
Denk je veel aan kinderen, wil je graag een kind?


Ik wil mijn moeder nooit kwijt en als ik alleen ben dan denk ik constant aan mijn moeder dat er toch een dag komt dat ik haar kwijt raak.
Doordat ik hier teveel over ging piekeren, droomde ik wel dagelijks dag ik mijn moeder kwikt raakte en werd wakker met een natte kussen en rode ogen.

Dus bijdeze; als je veel over iets denkt, ga je er vaak over dromen.

20-10-2013, 18:42

Citaat door Lhoceima-:
Denk je veel aan kinderen, wil je graag een kind?


Ik wil mijn moeder nooit kwijt en als ik alleen ben dan denk ik constant aan mijn moeder dat er toch een dag komt dat ik haar kwijt raak.
Doordat ik hier teveel over ging piekeren, droomde ik wel dagelijks dag ik mijn moeder kwikt raakte en werd wakker met een natte kussen en rode ogen.

Dus bijdeze; als je veel over iets denkt, ga je er vaak over dromen.
mijn man wil wel heel graag kinderen en ik wil eigenlijk nog een jaartje of misschien wel twee wachten. Maar nu ik zo een mooie droom heb gehad mis ik gewoon mijn niet bestaande zoontje. Hij was zo lief en mooi. Ik krijg er gewoon babykriebels van.

20-10-2013, 18:51


Aah, waarom wil je nog wachten? Kinderen zijn geweldig

Als je pas getrouwd bent dan zou ik idd wel wachten. Of als je nog een studente bent.