Bekijk volle/desktop versie : Hedendaagse keuken, wat mag er zeker niet in ontbreken van toestellen enz.....advies.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-10-2013, 11:20
Wat zou je zeker niet willen missen in jouw keuken tegenwoordig?

Vaatwasser, oven, kookplaat, magnetron, inbouw afvalbakken, enz.....

Wat mag er zeker niet ontbreken? Ben aan het kijken voor een nieuwe keuken maar ik wil eerst even uitzoeken wat tegenwoordig een must is in de keuken.

Grill naast de kookplaat of is dit gewoon verspilde plaats? Ingebouwde frituurpan?
Iemand advies over inductie? Kan je daar een couscouspot of tajine opzetten? Neen zeker?

Graag adviezen aub.......

19-10-2013, 11:23


Meskiena...stuur haar op kookles ipv te investeren in een vuilbak.

19-10-2013, 12:13
Ik zou geen inbouwfriteuse nemen hoor. Dan neig je sneller naar ongezond eten. En schoonmaken is ook n ramp. Maar onmisbaar voor mij zijn toch wel een goeie oven, ik heb er een met hetelucht- en grill functie. Maar ik kan m ook gewoon op elektrische oven zetten. Vaatwasser natuurlijk, een cooker, scheelt echt . Thee staat zo op tafel en je hebt meteen kokend water om bij je mamita te doen bijv. Een inbouw grillplaat lijkt me ook wel ideaal. Ik zou graag een mooie kneedmachine van Kenwood willen. Maar klein keukentje. Ik bak veel dus scheelt een hoop spierpijn.

19-10-2013, 12:14
Oh en neem een keuken in een klassieke en tijdloze kleur. Mijn zus heeft 2 jaar geleden een rode hoogglans keuken gekocht. Heeft ze nu zó een spijt van.

19-10-2013, 12:17



Citaat door sara1987234:
Ik zou geen inbouwfriteuse nemen hoor. Dan neig je sneller naar ongezond eten. En schoonmaken is ook n ramp. Maar onmisbaar voor mij zijn toch wel een goeie oven, ik heb er een met hetelucht- en grill functie. Maar ik kan m ook gewoon op elektrische oven zetten. Vaatwasser natuurlijk, een cooker, scheelt echt . Thee staat zo op tafel en je hebt meteen kokend water om bij je mamita te doen bijv. Een inbouw grillplaat lijkt me ook wel ideaal. Ik zou graag een mooie kneedmachine van Kenwood willen. Maar klein keukentje. Ik bak veel dus scheelt een hoop spierpijn.


Shokran voor het meedenken.
Zo'n cooker, dat is een keukenkraan waar je direct gekookt water hebt? Is dat niet gevaarlijk met kleine kids in huis.

19-10-2013, 12:18
oh dat vind k zo erg lelijk. rode keukens.


Citaat door sara1987234:
Oh en neem een keuken in een klassieke en tijdloze kleur. Mijn zus heeft 2 jaar geleden een rode hoogglans keuken gekocht. Heeft ze nu zó een spijt van.

19-10-2013, 12:19

Citaat door sara1987234:
Oh en neem een keuken in een klassieke en tijdloze kleur. Mijn zus heeft 2 jaar geleden een rode hoogglans keuken gekocht. Heeft ze nu zó een spijt van.
Ik dacht aan gewoon wit, greeploos en strak. Niet te veel tralala.

19-10-2013, 12:22

Citaat door Nefertari:
Shokran voor het meedenken.
Zo'n cooker, dat is een keukenkraan waar je direct gekookt water hebt? Is dat niet gevaarlijk met kleine kids in huis.
Ja klopt. Hij staat naast je gewone kraan dus de hele kleintjes kunnen er nog niet bij. En hij is wat kleiner dan een gewone kraan dus de oudere kids zouden er niet aan komen. En volgens mij heb je tegenwoordig cookers die tegelijkertijd met het water koude lucht uitlaten zodat je je niet kunt verbranden

19-10-2013, 12:25

Citaat door 704903:
oh dat vind k zo erg lelijk. rode keukens.
Het is wel mooi hoor. Ik heb ook niets met rood maar vind het wel mooi. Ze heeft een zwarte marmeren aanrecht, en zwarte vloertegels. De rest van het huis is zwart, wit en rood dus het is superstrak allemaal. Maar het gaat gewoon vervelen. Ik denk dat mensen met een zwarte of grijze keuken dat ook zullen hebben. Daarom is het beste gewoon wit, crème of misschien bruin

19-10-2013, 12:25

Citaat door sara1987234:
Ja klopt. Hij staat naast je gewone kraan dus de hele kleintjes kunnen er nog niet bij. En hij is wat kleiner dan een gewone kraan dus de oudere kids zouden er niet aan komen. En volgens mij heb je tegenwoordig cookers die tegelijkertijd met het water koude lucht uitlaten zodat je je niet kunt verbranden
Bedankt voor de tip. Kost zo'n kraan veel? Of valt het mee qua prijs?

19-10-2013, 12:25

Citaat door Nefertari:
Ik dacht aan gewoon wit, greeploos en strak. Niet te veel tralala.
. Helemaal mijn ding

19-10-2013, 12:27

Citaat door Nefertari:
Bedankt voor de tip. Kost zo'n kraan veel? Of valt het mee qua prijs?


Sorry meid, geen idee. Ik denk zeker wel een paar honderd euro. Maar dan heb je ook wat en kan de waterkoker weg

19-10-2013, 12:27



Citaat door sara1987234:
. Helemaal mijn ding
Mijne ook maar ben benieuwd naar de prijzen. Ik ga ook voor een kookeiland kijken.

19-10-2013, 12:29
ik heb ze vaak gezien, van die hoogglans rode keukens, en ik vind ze echt super lelijk. maar goed, smaken verschillen


Citaat door sara1987234:
Het is wel mooi hoor. Ik heb ook niets met rood maar vind het wel mooi. Ze heeft een zwarte marmeren aanrecht, en zwarte vloertegels. De rest van het huis is zwart, wit en rood dus het is superstrak allemaal. Maar het gaat gewoon vervelen. Ik denk dat mensen met een zwarte of grijze keuken dat ook zullen hebben. Daarom is het beste gewoon wit, crème of misschien bruin

19-10-2013, 12:32

Citaat door Nefertari:
Mijne ook maar ben benieuwd naar de prijzen. Ik ga ook voor een kookeiland kijken.
Ik hoor dat Duitsland keukens heeft voor de helft van de prijs in NL. Dus misschien als je in de buurt woont is het zeker de moeite waard. Succes

Pagina's : [1] 2 3 4 5