Bekijk volle/desktop versie : Vreemdgaan?



Pagina's : [1] 2 3 4

16-10-2013, 21:30
Sinds bijna iedereen vreemdgaat in een relatie en zeker Marokkanen is het dan beter om gewoon toestemming te geven om het te doen met iemand? Natuurlijk wel als je afspraken met elkaar maakt er over enzo? Wat vinden jullie...

16-10-2013, 21:33


niemand een mening hierover?

16-10-2013, 21:34
Je kan beter geen relatie nemen en alle zondes besparen dan dat jij je vriendin toestemming geeft om over een ander heen te gaan. Kan je beter je zelf eerst weggooien bij prullenbak en dan weer oprapen.

16-10-2013, 21:40
hahaha een duidelijk nee voor jullie twee dus, maar iedereen gaat wel eens vreemd dan kun je er toch op de hoogte van zijn? Ik heb het over relaties niet over trouw.

16-10-2013, 21:42


Ja man gewoon contract enzo toch.

16-10-2013, 21:44

Citaat door priyant112:
hahaha een duidelijk nee voor jullie twee dus, maar iedereen gaat wel eens vreemd dan kun je er toch op de hoogte van zijn? Ik heb het over relaties niet over trouw.
Wat is een relatie? Zolang je niet getrouwd bent kun je niet vreemdgaan.

16-10-2013, 21:44
Hij mag lekker spelen, maar jij moet een trouwe hondje blijven en toekijken hoe hij een soa probeert te krijgen, zodat hij het vervolgens aan jou door kan geven. Lekker.

16-10-2013, 21:45

Citaat door priyant112:
hahaha een duidelijk nee voor jullie twee dus, maar iedereen gaat wel eens vreemd dan kun je er toch op de hoogte van zijn? Ik heb het over relaties niet over trouw.
Haha nee joh ben je gek niet iedereen gaat vreemd. In de tijden dat ik een vriendin had ben ik nooit vreemd gegaan ook niet de intentie. Is toch zielig kan je een vrouw niet aan doen. Vrouwen zijn net parels als je de goeie hebt tenminste. Heb je een parel waardeer haar naar haar waarde let goed op haar. Als je haar een keer laat vallen tussen de stenen ben je haar kwijt en weet je dat er kapers op de kust zijn om op haar te jagen en te veroveren!

En ja relaties zijn er om TROUW te zijn anders bind jij je zelf niet aan een ander.

16-10-2013, 21:46

Citaat door Bloem.:
Hij mag lekker spelen, maar jij moet een trouwe hondje blijven en toekijken hoe hij een soa probeert te krijgen, zodat hij het vervolgens aan jou door kan geven. Lekker.
Als het je man is; zaakje eraf.

16-10-2013, 21:49
Relatie in de zin van een huwelijk?

16-10-2013, 21:49

Citaat door Traalaa:
Als het je man is; zaakje eraf.
En hoeeeeeeeeeeeeeee! En zijn zaakje op zijn voorhoofd timmeren.

16-10-2013, 21:50

Citaat door Bloem.:
En hoeeeeeeeeeeeeeee! En zijn zaakje op zijn voorhoofd timmeren.
Juistem

16-10-2013, 21:51



Citaat door Traalaa:
Als het je man is; zaakje eraf.


Citaat door Bloem.:
En hoeeeeeeeeeeeeeee! En zijn zaakje op zijn voorhoofd timmeren.
Zeggen jullie nu heel stoer maar daar heeft de Marokkaanse vrouw de ballen niet voor en ondertussen gaat zo een smeerlap zijn gang terwijl zijn vrouw er van afweet.

16-10-2013, 21:55
Je zou bijna denken dat het er bij hoort..

16-10-2013, 21:56

Citaat door Traalaa:
Juistem


!

Citaat door ETOPS:
Zeggen jullie nu heel stoer maar daar heeft de Marokkaanse vrouw de ballen niet voor en ondertussen gaat zo een smeerlap zijn gang terwijl zijn vrouw er van afweet.
Dan ken je mij nog niet.

Pagina's : [1] 2 3 4