Bekijk volle/desktop versie : Zoenen...................



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

08-02-2005, 11:47
In Indonesie willen ze mensen verbieden om op straat te zoenen
Wat vind jij ervan

08-02-2005, 11:56



Citaat door cieltje:
Wat zal het daar gezellig worden.
Hhahahahaha stel je voor je komt iemand tegen die familielid van je is en je zoent hem Wajoowww je wordt direct de cel in gesleurd en de maximale straf daarvoor is 10 jaar in de bak of een zwaar hoge boete

08-02-2005, 12:00

Citaat door TjacKaaaa:
mijn hart voelde wat vreugde toen ik het las. ik voelde een aangenaam vruegde dat ik lang niet gevoeld heb. een vreugde die ik erg gemist heb.

dat is les1 uit Tsunami.

zoenen doe je in je eigen huisje. of je hotelkamertje.
Nou heb ik jou ook weer blij gemaakt voor vandaag. En nu voel ik ineens ook een aangename vreugde. Hou er namelijk van om mensen blij te maken

08-02-2005, 12:01

Citaat door touzine4live:
Hhahahahaha stel je voor je komt iemand tegen die familielid van je is en je zoent hem Wajoowww je wordt direct de cel in gesleurd en de maximale straf daarvoor is 10 jaar in de bak of een zwaar hoge boete
dus je mag ook geen familielid zoenen...zoals je opa of zo???? Dat gaat toch beetje te ver....ik snap wel dat geliefden elkaar niet zouden mogen zoenen, maar een familielid niet mogen begroeten met een kus gaat beetje te ver

08-02-2005, 12:16



Citaat door Edina_21:
dus je mag ook geen familielid zoenen...zoals je opa of zo???? Dat gaat toch beetje te ver....ik snap wel dat geliefden elkaar niet zouden mogen zoenen, maar een familielid niet mogen begroeten met een kus gaat beetje te ver
Weet ik eigenlijk niet maar er mag niet gezoend worden op straat dus ga ik ervan uit dat dat ook niet mag

08-02-2005, 12:29

Citaat door cieltje:
Jonge mensen die verliefd zijn lopen hand in hand. En kussen elkaar. Dat hoort zo. Dat is fijn voor oude mensen. Die voelen zich weer even jong dan.
Simpel zieltje,

Hoort zo? Volgens wie? volgen dit verdorven land hier? Hier is het normaal om als travo in je stringetje op donderdagavond door de Kalver te lopen! Wanneer je verliefd bent kan je thuis ook gaan zoenen, hoeft niet perse op straat! De Indo's hebben gelijk! Het is hier zelfs normaal om naar een parenclub te gaan met je vrouw, liefde? Laat de Islamitische landen voor wat ze zijn en houd jullie lekker bezig met jullie verdorven westerse cultuur!

Alvast bedankt,

08-02-2005, 12:34
Pfff... Het moet niet veel gekker worden. Een kusje is maar een kusje. Waar maken die indo's zich druk om? Beter gaan ze hun tijd en geld steken in de wederopbouw van steden in Atjeh enzo, i.p.v in een nutteloos wetsvoorstel om zoenen in openbare gelegenheden te verbieden.

08-02-2005, 12:35

Citaat door LOUIZ:
Simpel zieltje,

Hoort zo? Volgens wie? volgen dit verdorven land hier? Hier is het normaal om als travo in je stringetje op donderdagavond door de Kalver te lopen! Wanneer je verliefd bent kan je thuis ook gaan zoenen, hoeft niet perse op straat! De Indo's hebben gelijk! Het is hier zelfs normaal om naar een parenclub te gaan met je vrouw, liefde? Laat de Islamitische landen voor wat ze zijn en houd jullie lekker bezig met jullie verdorven westerse cultuur!

Alvast bedankt,
In een Islamitisch land word je in het openbaar gestenigd. Ik ook vééél leuker om naar te kijken

08-02-2005, 12:37

Citaat door drentenier:
Ja dat geen vrouw ermaar over zal denken jou te zoenen is wel duidelijk.
Klopt, de Nederlandse vrouwtjes pijpen me gelijk

08-02-2005, 12:39

Citaat door Carlitos:
Pfff... Het moet niet veel gekker worden. Een kusje is maar een kusje. Waar maken die indo's zich druk om? Beter gaan ze hun tijd en geld steken in de wederopbouw van steden in Atjeh enzo, i.p.v in een nutteloos wetsvoorstel om zoenen in openbare gelegenheden te verbieden.
Carlitos, weet jij wat de Indo's denken wanneer hen daar verteld wordt dat in Nederland mannen met mannen trouwen en dat het pedo zijn hier normaal is? Zij vinden Nederlanders respectloos en echt vies! Heb Indische buren! Laat de mensen voor wat ze zijn en heb respect voor hun denkwijze!

08-02-2005, 12:41

Citaat door Tessie:
In een Islamitisch land word je in het openbaar gestenigd. Ik ook vééél leuker om naar te kijken
Hier krijg je voor het neerschieten van 5 man vier jaar, vind je het gek dat de criminaliteitcijfers zo hoog zijn? In een Islamitisch land, zie je het daglicht nooit meer. Een enkeling die het in zijn hoofd haalt om iemand te vermoorden! Met de harde hand regeren, kunnen jullie Nederlanders alleen maar van leren. En kijken? Wil je graag naar andere mensen kijken wanneer ze aan het zoenen zijn? Ik weet dat je tekort komt. Het is ook niet makkelijk sex hebben in jou situatie

Of was dit te bijdehand?

08-02-2005, 12:43

Citaat door TjacKaaaa:
mijn hart voelde wat vreugde toen ik het las. ik voelde een aangenaam vruegde dat ik lang niet gevoeld heb. een vreugde die ik erg gemist heb.

dat is les1 uit Tsunami.

zoenen doe je in je eigen huisje. of je hotelkamertje.
Zeker heb je die kans nog nooit gehad vandaar dat je mee eens bent!

08-02-2005, 12:47



Citaat door cieltje:
Ik heb medelijden met je vrouw. Jij bent niet echt romantisch. De fotos die ik heb geplaatst zijn gemaakt in Parijs. Stad van de Liefde. Dan wordt Indonesië het Land van de vreugdeloosheid.

Wil je mij geen Simpel Zieltje meer noemen? Ik vind dat kwetsend. Ik ben niet zo simpel als jij denkt. Ook lieg ik niet door te zeggen dat ik Joods ben.
Simpel zieltje,

medelijden met mijn vrouw. Mijn vrouw zal en komt nooit iets tekort. Ze wordt gerespecteerd door een ieder. Ik ben weldegelijk romantisch, maar dat is voor haar alleen en dat wil ik niet delen met anderen op straat! Parijs de stad van de liefde? In welk opzicht? De roze buurt van Amsterdam, das pas liefde Staat het niet zoenen bij jou gelijk aan vreugdeloosheid? Vandaar de naam Simpel Zieltje! Ik lieg niet over het feit dat ik joods van afkomst ben. Bewijs maar dat ik niet joods ben

08-02-2005, 12:52

Citaat door cieltje:
Leugens. Pedos zijn niet normaal hier. Iedereen vind het heel erg. Maar het staat gewoon in de krant. In Iran en Indonesië komt het misschien nog wel vaker voor. Maar komt het niet in de krant. Dicatuur weet je.

Wanneer ga jij eindelijk verhuizen naar zo een land? Ben je toch dol op? Niet hier blijven en enkel kankeren. Dat is erg makkelijk. Mijn Hassan zegt dan Laten ze oprotten naar de Sahara. Preken voor de kamelen.
In Iran zullen geen pedo's rondlopen en niemand die het in zijn hoofd haalt daar om een kind aan te raken! Indonesie, geloof ik graag. Het is immers een geliefd vakantieland voor de Nederlandse pedo's! Dictatuur en geen pedofielen? Jou 1+1=3 jou beredeneringen kloppen niet. Pas je theorie aan wil je Simpel Zieltje!

Wanneer ik ga verhuizen naar zo een land? Nadat ik mijn zakken zwaar gevuld heb. Jou Hassan? Jou Hassan zal vast graag in de reguliere rondhangen en voor de show richting zijn familie heeft hij jou Simpel Zieltje als dekmantel.

Maar dat begrijpt een Simpel Zieltje als dat jij bent waarschijnlijk niet!

08-02-2005, 12:55

Citaat door cieltje:
Die vrouwen waar jij je weekloon brengt zijn geen Nederlandse vrouwen. Meestal uit Oost Europa. Niemand gaat jou pijpen uit liefde. Je zal dik moeten dokken. Naarling
Nergens in de wereld is prostitutie legaal, behalve in dit verdorven land! Denk je daar weleens aan. Sorry mijn weekloon, gaat rechtstreeks richting Israel waar ik een rekening heb lopen voor als ik later terug ga en die breng ik dus niet naar jou MOEDER op de WALLEN!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8