Bekijk volle/desktop versie : wie van de dames uit belgie



15-10-2013, 23:39
Is weleens bevallen onder volledige narcose? En in welk zkh?

volgens mijn gyn van het az Monica is het namelijk niet mogelijk, maar ik kan echt
Geen ruggeprik meer verdragen, mijn rug is zo gevoelig kan het niet meer hebben.


Gr

16-10-2013, 17:13


En kan je niet gewoon natuurlijk bevallen?
Bij een volledige narcose is de kans op complicaties veeeeel groter dan bij een ruggeprik. Volledige narcose bij een bevalling wordt bijna nooit gedaan, zelfs bij spoedverlossingen gebruiken ze als er tijd voor is een ruggeprik. Enkel als het om leven en dood gaat doen ze keizersnede onder narcose. Misschien zijn er gynecologen die niet zo streng omgaan met die regels maar daar zal je dan op zoek naar moeten gaan want de meesten willen het risico niet lopen.

16-10-2013, 22:07
het is nog niet zeker of ik een keizersnede krijg, maar omdat ik al eerder een keizersnede heb gehad denkt de gyn eigenlijk nu ook aan een keizersnede, tenzij ik echt spontaan beval, mag niet ingeleid worden.
met een ruggeprik heb je ook complicatie's met alles eigenlijk, maar ik kan echt geen prik in mijn rug meer hebben, te gevoelig geworden.

up

17-10-2013, 08:39
mijn tante, maar ze kreeg een geplande keizersnede, ze moest volledig onder narcose omdat ze dachter dat er wat mis was met het kindje....voor de rest ken ik niemand...moet toch raar zijn om je kind op de wereld te zetten die je pas kan zien na paar uren?