Bekijk volle/desktop versie : Seksueel misbruik op basisschool in Den Haag!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

14-10-2013, 09:29

Citaat:
Op de P. Oosterleeschool in Den Haag is mogelijk sprake van seksueel misbruik bij kinderen in de onderbouw. Dit meldt Omroep West. De omroep baseert zich op een brief die het bestuur van de basisschool aan de ouders heeft gestuurd. Omroep West heeft de brief in bezit.
In de brief schrijft de directeur: 'Onze school ontving deze week het bericht dat twee leerlingen in de onderbouw slachtoffer kunnen zijn van seksuele handelingen. Hierbij zouden drie andere leerlingen uit de onderbouw betrokken zijn.' Het is niet duidelijk wie er mogelijk betrokken zijn bij de seksuele handelingen.

In enkele verhalen die de ronde doen, wordt de naam van de directeur van de school genoemd. De politie onderzoekt die beschuldiging, maar heeft laten weten dat er geen aanwijzingen zijn dat de directeur betrokken is bij een mogelijk zedenmisdrijf.

Er loopt een politieonderzoek naar de zaak. De politie wilde inhoudelijk nog niet reageren. 'Dit soort zaken ligt altijd heel gevoelig. We hebben een uitgebreid inventarisatieonderzoek gestart.'

Ouders geïnformeerd
Het bestuur heeft vrijdagavond een informatiebijeenkomst gehouden voor ouders van de kinderen van de school. Daarbij waren de politie, de schoolarts, de GGD en medewerkers van het wijkcentrum aanwezig om vragen te beantwoorden.

De directeur en de leerkrachten van de school waren op verzoek van het bestuur niet aanwezig. Volgens Omroep West zijn op de informatiebijeenkomst ongeveer 200 ouders afgekomen.

Het bestuur van de school schrijft in de brief: 'Wij zijn enorm geschrokken van wat we nu met elkaar meemaken. Niet alleen ouders, maar ook het team.' De lessen vinden maandagochtend gewoon doorgang.

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/3526510/2013/10/13/Seksueel-misbruik-op-basisschool-Den-Haag.dhtml
'Sure 'mogelijk' de moeders van de 2kids hebben t bevestigd. Iedereen staat voor de deur niemand gaat naar binnen, verdachte is directeur maar die is homo, zeggen ze. Hmm..

Het komt steeds dichterbij, HIDE YOUR KIDS PEOPLE.

14-10-2013, 09:42


Waar zijn die tokkies nu, met hun moraalridder shizzle.

14-10-2013, 09:48
Krijg toch de indruk dat het gaat om iets tussen leerlingen.

14-10-2013, 09:52

Citaat door schleborsjki:
Krijg toch de indruk dat het gaat om iets tussen leerlingen.
Iig niet de directeur, is ENVY_ME de boel weer eens aan het verdraaien?

14-10-2013, 09:54



Citaat door Seal97:
Iig niet de directeur, is ENVY_ME de boel weer eens aan het verdraaien?
Uh, onderzoek is nog gaande.. Of heb jij al je onderzoek al verricht.

14-10-2013, 09:56

Citaat door ENVY_ME:
Waar zijn die tokkies nu, met hun moraalridder shizzle.
Onderzoek is nog gaande. Of heb jij je onderzoek al verricht?

14-10-2013, 09:57

Citaat door Seal97:
Iig niet de directeur, is ENVY_ME de boel weer eens aan het verdraaien?

Citaat:
Er loopt een politieonderzoek naar de zaak. De politie wilde inhoudelijk nog niet reageren. 'Dit soort zaken ligt altijd heel gevoelig. We hebben een uitgebreid inventarisatieonderzoek gestart.'
Niet te snel gozah.

14-10-2013, 09:58

Citaat door ENVY_ME:
Uh, onderzoek is nog gaande.
Dan is deze opmerking niet bijster snugger van je, is het wel?


Citaat door ENVY_ME:
verdachte is directeur
Uit het artikel blijkt dat helemaal niet.

14-10-2013, 10:03

Citaat door Seal97:
Dan is deze opmerking niet bijster snugger van je, is het wel?
Uit het artikel blijkt dat helemaal niet.
Maar hij is verdachte nr1, daarom is het onderzoek nog gaande. Ze willen geen ophef creëren. Dat je homo bent betekend niet dat je geen kindjes kan misbruiken. De kindjes noemen zijn naam, gek he?

14-10-2013, 10:05

Citaat door ENVY_ME:
Maar hij is verdachte nr1, daarom is het onderzoek nog gaande. Ze willen geen ophef creëren. Dat je homo bent betekend niet dat je geen kindjes kan misbruiken. De kindjes noemen zijn naam, gek he?
Uit het artikel blijkt dat helemaal niet.

14-10-2013, 10:06

Citaat door ENVY_ME:
Maar hij is verdachte nr1, daarom is het onderzoek nog gaande. Ze willen geen ophef creëren. Dat je homo bent betekend niet dat je geen kindjes kan misbruiken. De kindjes noemen zijn naam, gek he?
Waar staat dat?

14-10-2013, 10:07
ENVY_ME, prima dat je dit onder de aandacht brengt. Maar hou je bij de feiten.

14-10-2013, 10:08



Citaat door Seal97:
Uit het artikel blijkt dat helemaal niet.

Citaat door schleborsjki:
Waar staat dat?
Kunnen jullie niet lezen gozers.


Citaat:
In enkele verhalen die de ronde doen, wordt de naam van de directeur van de school genoemd. De politie onderzoekt die beschuldiging, maar heeft laten weten dat er geen aanwijzingen zijn dat de directeur betrokken is bij een mogelijk zedenmisdrijf.

14-10-2013, 10:10

Citaat door Mazi:
Kunnen jullie niet lezen gozers.
Ja wel, we kunnen wel lezen, maar er staat nergens dat de kinderen die naam noemen er staat enkel dat er "verhalen zijn".

Maar misschien kun jij anders eventjes uitleggen waarom er ook dit staat:

Citaat:
In de brief schrijft de directeur: 'Onze school ontving deze week het bericht dat twee leerlingen in de onderbouw slachtoffer kunnen zijn van seksuele handelingen. Hierbij zouden drie andere leerlingen uit de onderbouw betrokken zijn.' Het is niet duidelijk wie er mogelijk betrokken zijn bij de seksuele handelingen.
Dat klinkt inderdaad alsof het leerlingen onderling zijn die over de schreef zijn gegaan.

ENVY_ME stelt vervolgens:

Citaat:
verdachte is directeur
en

Citaat:
De kindjes noemen zijn naam
Waaruit blijkt dat?

14-10-2013, 10:10

Citaat door Mazi:
Kunnen jullie niet lezen gozers.
Verhalen die de ronde doen is niet hetzelfde als kinderen die zijn naam noemen. Dat hij verdachte nr. 1 zou zijn, blijkt al helemaal nergens uit.
Feiten, gozer.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22