Bekijk volle/desktop versie : Eens/oneens mannen en vrouwen!



13-10-2013, 22:07
En vertel er ook bij waarom!







It's a man's job to respect a women but it's a womens's job to give him something to respect!

13-10-2013, 22:14


Oneens
Man is man
En vrouw is vrouw . 2de keuse na de man on earth

13-10-2013, 22:18

Citaat door KevinRudd:
wij weten beiden dat je het over haar maagdelijk hebt, of niet soms
ohja? dat bedoelde ik niet monsieur

13-10-2013, 22:29

Citaat door KevinRudd:
als een vrouw niet kuis is, dan valt er weinig te respecteren. je kunt dan enkel hooguit beleefd blijven en dat dan alleen om de sociale omgangsregels te respecteren.
Daar heb je helemaal gelijk in! en hetzelfde geldt voor een man vind ik. De man moet ook niet met jan en alleman het bed in duiken zulke mannen heb ik ook totaal geen respect voor en verdienen het ook niet om gerespecteerd te worden

13-10-2013, 22:36



Citaat door KevinRudd:
je hebt gelijk maar ik wordt er niet echt bepaald wijzer op met wat je eigenlijk precies bedoelde in je beginpost. wat kan de vrouw, een man geven dat hij haar zal respecteren?
Het is niet zozeer wat geven maar het gaat er om dat ze respect moet verdienen

13-10-2013, 22:36

Citaat door mohammmedddd:
min tekad
s9a walou

13-10-2013, 22:45

Citaat door KevinRudd:
je zet het zelf, respect moet verdienen. VERDIENEN in werkwoordelijk vorm, of moet ik de metafoor MAROKKAANSE en VERDIENEN voor mijn neus halen?
Je hoeft niet elk Marokkaanse meid over één kam te scheren. Inderdaad/ respect meet ze verdienen dus dat moet blijven uit haar opvoeding en de handelingen die ze dagelijks verricht. Je hebt Marokkaanse meiden die echt totaal geen respect verdienen maar er zijn ook meiden die dat zeker weten verdienen.