Bekijk volle/desktop versie : remigratiewet wordt veranderd mensen!!



Pagina's : [1] 2

13-10-2013, 21:59
wisten jullie dat of niet?? ze zijn steeds meer aan het bezuinigen op alles.


dus mensen vanaf 45 jaar mogen nu nog wel remigreren met behoud van een uitkering, maar per 1 juli 2014 gaat dat veranderen. dan mogen alleen eerste generatie 55 plussers remigreren wanneer ze langer dan 1 jaar uitkering hebben. en de vergoeding voor vervoerskosten enzo wordt afgeschaft. dit hebben we te danken aan PvdA

dus zeg het voort!!

13-10-2013, 22:02


Als je terug wilt naar Marokko, waarom wil je dan nog genieten van een uitkering van Nederland?

13-10-2013, 22:17

Citaat door Moakram:
De meeste in Marokko zijn heus geen eigenaar van de Marjane ofzo dat ze zoveel geld over hebben.
Dan blijven ze gewoon in Nederland totdat ze gepensioneerd zijn.

13-10-2013, 22:56
dan moet k NOG langer wachten

13-10-2013, 22:58



Citaat door Moakram:
Voor hun is Marokko hun land.
Dan gaan ze terug en moeten proberen daar wat op te bouwen. Een beetje met hun luie reet op de sedarie zitten terwijl Nederland een uitkering overmaakt vind ik ook not done.

13-10-2013, 23:01
niet alleen langer wachten, je moet dan ook nog van de eerste generatie zijn. dus gewoon onmogelijk.


Citaat door Simple_Lady:
dan moet k NOG langer wachten

13-10-2013, 23:02

Citaat door Shjamira:
Dan gaan ze terug en moeten proberen daar wat op te bouwen. Een beetje met hun luie reet op de sedarie zitten terwijl Nederland een uitkering overmaakt vind ik ook not done.
Je klinkt als Patricia, Patrik en Sjaak!

Hou je klepper en laat die oude Marokkaanse mensjes met rust!

13-10-2013, 23:05

Citaat door Shjamira:
Dan gaan ze terug en moeten proberen daar wat op te bouwen. Een beetje met hun luie reet op de sedarie zitten terwijl Nederland een uitkering overmaakt vind ik ook not done.
Eerste generatie.. Wat moeten zij nog gaan opbouwen?

13-10-2013, 23:05

Citaat door elhobje:
Je klinkt als Patricia, Patrik en Sjaak!

Hou je klepper en laat die oude Marokkaanse mensjes met rust!
Dankzij Allah swt ben ik voorzien van een mond. Ik heb verder een Arabische naam, islamitisch om precies te zijn. Het gaat om rechtvaardigheid, een uitkering meenemen naar een land vind ik gewoon raar. Het is lekker als het kan, maar ik zie het niet als een recht. Die oude Marokkaanse mensen hebben hard gewerkt en hebben InshaAllah een mooie pensioen opgebouwd, dat mogen ze meenemen nadat ze pensioneren.

13-10-2013, 23:05

Citaat door Shjamira:
Dan gaan ze terug en moeten proberen daar wat op te bouwen. Een beetje met hun luie reet op de sedarie zitten terwijl Nederland een uitkering overmaakt vind ik ook not done.
Ja3oek

13-10-2013, 23:05

Citaat door Shjamira:
Dan gaan ze terug en moeten proberen daar wat op te bouwen. Een beetje met hun luie reet op de sedarie zitten terwijl Nederland een uitkering overmaakt vind ik ook not done.
Ze hebben er recht op meid, zo heeft de wet van Nederland dat zelf bepaald..

13-10-2013, 23:09

Citaat door yosrina:
Ze hebben er recht op meid, zo heeft de wet van Nederland dat zelf bepaald..
Maar straks misschien niet meer en dat kan ik enigszins begrijpen. Niet dat ik sta te juichen, maar het zou geen vreemde wetswijziging zijn.

13-10-2013, 23:09



Citaat door Shjamira:
Dan gaan ze terug en moeten proberen daar wat op te bouwen. Een beetje met hun luie reet op de sedarie zitten terwijl Nederland een uitkering overmaakt vind ik ook not done.
Wilders aanhanger?

Je krijgt niks cadeau van NL hoor, die uitkering halen ze vast uit al die premies die je betaald als je werkt.

13-10-2013, 23:09

Citaat door amazighlover:
Ja3oek
May Allah swt. bless you too.

13-10-2013, 23:10

Citaat door 704903:
niet alleen langer wachten, je moet dan ook nog van de eerste generatie zijn. dus gewoon onmogelijk.
hihih daar gaat mijn droom!

Pagina's : [1] 2