Bekijk volle/desktop versie : waargebeurd verhaal over me eigen leven!!!



Pagina's : [1] 2 3

07-02-2005, 22:16
waargebeurd over me eigen leven!!!!!
hallo allemaal ik d8 ik ga een keer een verhaal plaatsen op http://www.marokko.nl
dit is me eerste keer dus verwacht er niet teveel van..
beslamaaa veel lees plezier....


oke het begon allemaal vroeger ik en 2 vriendinnen van me hielden altijd wel van een beetje lol maken.
tot op een dag ging 1 van me vriendinnen op tmf chat je weet toch vroeger was dat allemaal in de we d8 dat gaan we ook maar eens proberen.
Toen kreeg me vriendin contact met een jongen genaamd khalid ze belde elkaar best wel vaak en besloten op een dag om maar eens een keer met elkaar af tespreken.
Ze vroeg aan mij of ik met haar mee ging hij zou een vriend meenemen dus ik d8 jah waarom ook niet....
We liepen al een tijdje in de stad rond we hadden op een afgelegen plekje afgesproken we wouden natuurlijk niet dat we gezien werden met hun je weet toch marokkanen . mohiem we liepen in de stad en zagen 2 jongens en ik zei gelijk tegen me vriendin volgens mij zijn hun dat man,want hun keken ook heel overdreven...
dus daarna gingen we na de plek waar we met hun hadden afgesproken en jah hoor hun waren dat we kwamen niet meer bij van het lachen natuurlijk....
Dus we gingen effe wat met hun praten niet dat dat er veel van kwam we zaten eerder heel de tijd te lachen..
de jongens met wie we hadden afgesproken heten khalid en achmed....
Dus opeens ging de telefoon af van achmed het was zijn moeder hij moest brood gaan halen hahaha met die grappige accent van zijn moeder we moesten nog harder lachen en hij was natuurlijk bang dat zijn moeder ons hoorde...
we liepen met z'n alle na de alberthijn om brood te halen voor achmed zijn moeder uit beleefdheid teminste dat d8 hij bied hij ons een sneedje brood aan droog brood we kwamen echt niet meer bij...
mohiem ik en me vriendin gingen weer na huis om het even samentevatten....
Opeens ging de telefoon af van me vriendin dat was khalid hij vroeg me nummer,want achmed vond mij kennelijk leuk maar ik vond hem echt niks totaal me type niet,maar wat doet ze geef ze me nummer aan achmed en hij belde me echt om de seconden ik werd helemaal para van hem met al zijn slijmende smsjes maarjah aan de ene kant vond ik het best wel leuk je weet toch beetje praten was altijd wel leuk maar van hem werd je echt gek...
We hadden het contact verbroken ik en me vriendin,want zij wou niks meer verder met die khalid en ik al helemaal niet met achmed hij was echt om te kotsen
We gingen nog wel altijd na roosendaal na de stad.Daar kwamen hun vandaan dus we zagen ze nog best wel vaak alleen herkende ze ons niet echt meer,want het was al weer een hele tijd verder shien 2,5 jaar geleden was dat toen we met hun af hadden gesproken...

07-02-2005, 22:19


als ik verder moet gaan met mij verhaal hoor ik het wel

08-02-2005, 11:58
ja ben echt benieuwd ga verde

08-02-2005, 14:53
aaaaaaaah wat lief ga verder,verteel over ons leventje

08-02-2005, 14:59


toen had ik tegen me andere vriendinnen gezegt van hij is best wel knap geworden he echt een leuke jongen die khalid maarjah ik d8 er verder niet eens bij na...
Tot op een dag had ik beltegoed gekregen van me mama dus ik d8 ik wil na iemand bellen,maar ik wist niet na wie....
Ik had me vriendin geroepen en vroeg aan haar of zij nog iemand wist wie ik kon bellen om beetje lol te maken je weet toch...Toen vroeg ik aan haar heb je nog die nummer van die ene khalid uit Roosendaal ze ging in haar telefoon kijken en jah hoor toevallig had zij die nog...
Dus ik d8 zal ik hem nu bellen of niet ik d8 jah waarom ook niet ik d8 ik bel hem gewoon...
toen zijn nummer in 06........ en hij ging over nu al 4 keer opeens kreeg ik z'n voicemail ik zo tfoeh dat heb ik weer he dus uurtje later heb ik weer geprobeert en opeens nam hij op ik schrok me rot ik d8 wat moet ik eigenlijk tegen hem zeggen.....
ik zo hey met ........... hij zei wie ben je ik ken je niet ik zei ken je me ze3ma niete hadden 2,5 jaar geleden met elkaar een keertje afgesproken en hij wist niet wie ik was het kwam vaag in zijn hooft voor ik zei weet je wat ik ga zaterdag toch weer na roosendaal ik lach we na je zodat je me dan wel kent...Is goed zei tie..oke dan beslamaaa ik spreek je...
Toen dezelfde dag nog ik zei tegen me vriendin hij kent ons niet meer man hahaha wij lachen,maar ik zei tegen hem dat we zaterdag na roosendaal kwamen en ik wel na hem zou lachen zodat tie mij dan herkent....oke dan hahahahaha.....
Op die zaterdag in roosendaal we waren gewoon lekker aan het winkelen met z'n 3 aan het winkelen en opeens kwam hij voorbij gelopen met een paar vrienden.................................

08-02-2005, 15:22
mooi mooi ga verder man ik vind dat leuk om te horen man.

08-02-2005, 15:28
heyy.....echt leuk man ga snel verder ik wil verder lezen beslamaaaaa

08-02-2005, 15:34
wahahahahah egt een leuk verhaal meid...ga gauw verder! Je doet het goed...!

08-02-2005, 15:48
Dus ik lachte na hem.hij lachte wel terug maar of hij wist wie ik was dat was de vraag???
Dezelfde dag nog belde ik hem op ik zei en weet je nu wie ik ben of weet je het nog steeds niet...hij zei tegen mij oh jullie waren met z'n 3 in de stad ik zei jah klopt hij zei oh nu weet ik wie je ben...
mohiem we belde elkaar daarna best wel vaak op enzo en besloten om maar weer eens met elkaar af tespreken.Ik had een vriendin van me meegenomen we hadden afgesproken in het centrum van Roosendaal.Ik had hem vantevoren nog gebelt om te kijken of hij er was,maar hij was er al....Wejoowww mij hart ging echt heel erg snel hij sloeg gewoon sprongen over echt niet normaal.Opeens zagen we hun staan hij had een vriend meegenomen gewoon je weet toch gezellig met z'n 4 dan met z'n 3 ik durfde zelf ook niet echt alleen...We liepen een rondje in de stad beetje ''sneaky'' maar goed we besloten om effe na een cafetje tegaan gewoon een normaal cafe hoor geen disco ofzo we gingen daar met z'n 4 kaarten was echt heel gezellig catkopy ofzo heete die spel waar je tegen elkaar moest spelen met z'n 2 een team waren dus ik en khalid speelde samen tegen die vriendin van me en asdin.....we kregen er wat te drinken bij dus nu komt het schamende moment van me leven ik wou catkopy roepen en ik sla die drinken om ik wist echt niet waar ik moest kijken schaamde me eigen kapot ik ging maar gewoon lachen jah wat moest ik anders doen en gaf asdin een opdracht om een doekje te halen hahaha,want hun hadden verloren.............................

08-02-2005, 15:55
heel leuk ewa ga snel verder zou ik zeggen ben benieuwd

08-02-2005, 16:01
catcopy spelen....meid ga gauw verder met je verhaal....ben nu al een fan van je!

08-02-2005, 17:46
eej meid
kebn je nieuwe fann..
ga snel verder
b0essa samir.aa

08-02-2005, 18:17


leuk begin meid ga zo door zou ik zeggen!






:blauwkus: chahd

08-02-2005, 19:46
dankjewel voor al jullie posetieve reactie's ik ga snel verder jullie krijgen straks een vervolgje

beslamaaaaaaaaaa

08-02-2005, 20:09
oke ik wacht op je vervolgie
kussie je trouwe fan!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3