Bekijk volle/desktop versie : Fikse boete voor 'ontvoering' vrijgezel



13-10-2013, 17:26
Drie mannen in Utrecht hebben zaterdag een forse boete gekregen omdat ze voor een vrijgezellenfeestje verkleed als overvaller over straat liepen.





Dat meldt de politie zondag. De politie kreeg rond 09.30 uur een melding dat mannen met bivakmutsen op straat liepen langs een bank aan de Croeselaan. Agenten troffen daar vervolgens de mannen, die vertelden dat zij de vrijgezel hadden 'ontvoerd'.

De mannen in de leeftijd van 28 tot 30 jaar uit Utrecht, Zeist en Baarn werden aangehouden voor het verstoren van de openbare orde. Alle vrienden, behalve de vrijgezel, moesten een boete betalen van 130 euro.

13-10-2013, 17:28



Citaat:
Agenten troffen daar vervolgens de mannen, die vertelden dat zij de vrijgezel hadden 'ontvoerd'.
Dan ben je echt dronken.

13-10-2013, 17:52

Citaat door Redactie:
Drie mannen in Utrecht hebben zaterdag een forse boete gekregen omdat ze voor een vrijgezellenfeestje verkleed als overvaller over straat liepen.





Dat meldt de politie zondag. De politie kreeg rond 09.30 uur een melding dat mannen met bivakmutsen op straat liepen langs een bank aan de Croeselaan. Agenten troffen daar vervolgens de mannen, die vertelden dat zij de vrijgezel hadden 'ontvoerd'.

De mannen in de leeftijd van 28 tot 30 jaar uit Utrecht, Zeist en Baarn werden aangehouden voor het verstoren van de openbare orde. Alle vrienden, behalve de vrijgezel, moesten een boete betalen van 130 euro.
Wat werken er toch een ontzettende flauwe klootzakken bij die josti club.

13-10-2013, 18:16
Mensen kennen hun grenzen niet..denken dat ze altijd leuk en grappig zijn..


13-10-2013, 22:08



Goeie. Ga ik ook doen, maar dan met en groepje Jihaad strijders en neppe AK47's.


14-10-2013, 00:14
dure grap zo een vrijgezellenfeest zeg, wel leuk bedacht hahhaha


14-10-2013, 05:37
ik heb er een dubbel gevoel bij. ergens snap ik dat het niet kan maar anderzijds heb ik iets van"tegenwoordig kan en mag niets meer, zelfs een scheet word al gezien als gevaarlijk